۸۳۹۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

راز شادی گل شلهوب؛ جشن به سبک ببتو

کاپیتان و بازیکن اسبق تیم ملی عربستان بعد از به ثمر رساندن یک گل بسیار زیبا شادی گل خودش را مثل ببتو انجام داد.

ورزش سه: شاید بتوان یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا را دیدار بین دو تیم العین امارات و الهلال عربستان نام ببریم. جدالی که شب گذشته به میزبانی العین برگزارشد. این در شرایطی بود که بازگشت زوران مامیچ مربی سابق العین به ورزشگاه سابقش بر هیجانات آن بازی افزود بود.

تنها گل این دیدار توسط محمد الشلهوب بازیکن ۳۷ ساله و خوش تکنیک عربستان به ثمر رسید که بعد از به ثمر رساندن این گل با تقلید از شادی گل ببتو مهاجم تیم ملی برزیل در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا ، خبر به دنیا آمدن فرزندش را اعلام کرد و به نوعی خوشحالی خودش را با دیگر بازیکنان الهلال تقسیم کرد.

جشن زیبای او باعث واکنش گسترده ای در صفحه اصلی توئیتر باشگاه الهلال عربستان شد و این باشگاه از طریق وب سایت رسمی خود به دنیا آمدن فرزند کاپیتانش را تبریک گفت.

راز شادی گل شلهوب؛ جشن به سبک ببتو

شلهوب نام پسرش را به خاطرعلاقه بسیار زیاد به پدرش «بندر» گذاشت و این باشگاه قصد دارد به خواسته خودشلهوب از این پس وی را «ابو بندر» بنامد.

این بازیکن کهنه کارو درعین حال محبوب عربستانی پس ازپایان این دیدار گفت :« "بندر" به دو فرزند دخترم به نام عزیزا و البندی که در یک سال و نیم پیش به دنیا آمدند پیوست . متاسفانه من در هنگام به دنیا آمدن این فرزندم نتوانستم در کنار خانواده عزیزم باشم اما خوشحالم که توانستم شادی‌ام را با هم بازی هایم تقسیم کنم و دوست دارم از این به بعد مرا ابو بندر صدا کنند.

ستاره بین المللی تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال در ادامه افزود:« ما یک پیروزی بسیار مهم را درمقابل العین به دست آوردیم که تا به حال موفق به انجام این کار نشده بودیم. شما مطمئن باشید تیم همیشه به دنبال به اجرا گذاشتن بهترین نمایش است. و پیروزی درخانه العین درمیان هواداران این تیم بسیار سخت بود که ما موفق به انجام آن شدیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sR7

      کفو ابو بندر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج