۸۳۹۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: امیدوارم استقلال خوزستان سقوط نکند

سرمربی پیکان می‌گوید در تلاش است تا روند پیروزی‌های تیمش ادامه دار باشد.

ایسنا: حسین فرکی، سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر اظهار کرد: قبل از هر چیز از مردم خوزستان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف دارند. هر بار که به خوزستان می‌آیم روزهای خوب خودم در خوزستان برایم تداعی می‌شود. بازی با تیم‌های خوزستانی بهانه‌ای است که دوباره به این شهر آمده و مورد محبت مردم این شهر قرار گیرم.

وی افزود: امروز یک روز خوب برای ما بود. وقتی که هدایت پیکان را بر عهده گرفتم شرایط این تیم بعد از ۹ باخت که یکی از آن‌ها در نیم فصل دوم اتفاق افتاد خوب نبود در چنین شرایطی ما از تجربیات خودمان و همکاران‌مان استفاده کردیم تا روند رو به رشدی را در پیش گرفته که در نهایت ۷ امتیاز از سه بازی خود کسب کردیم.

فرکی: امیدوارم استقلال خوزستان سقوط نکند

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: امروز از نظر کیفی چندان خوب نبودیم. در نیمه اول شروع بهتری داشتیم و وقتی به گل رسیدیم در ادامه بازی آنطور که باید بازی نکردیم البته خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که آن‌ها به سختی گل می‌خورند. استقلال خوزستان جوانان شایسته‌ای دارد، فکر می‌کنم کسب ۶ امتیاز به آن‌ها ضربه بدی وارد کرد و بازیکنان این تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند.

فرکی ادامه داد: آرزو می‌کنم استقلال خوزستان که جوانان عالی در اختیار دارد در لیگ برتر بماند آن‌ها با همه سختی‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند و ما را تحت فشار قرار دادند. در مجموع کار برای ما سخت بود که در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی انجام شده گفت: طبیعی بود که در نیمه دوم بازی امروز به دنبال حفظ نتیجه باشیم چرا که سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت. خوشحالم که توانستیم به هدف خود برسیم. اگرچه از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیم خیلی راضی نیستم چراکه ما در بازی قبل به مراتب بهتر بودیم.

بارها در فوتبال اتفاق افتاده که شما در یک بازی خیلی عالی هستید اما بعضاً به خاطر یکی دو اشتباه نتیجه را واگذار می‌کنید اما گاهی نیز نمایش خوبی ندارید اما به سه امتیاز بازی می‌رسید امروز هم برای ما همین اتفاق افتاد و خوشحالیم که دست پر به تهران بر می‌گردیم. امیدوارم دو بازی پیش رو را تا پایان سال ببریم تا با شرایط ایده‌آل به تعطیلات برویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییراتی که در تیم پیکان ایجاد کرده است گفت: تیم من در حال حاضر به شرایط خوبی رسیده است. من در بدو ورودم به پیکان ۳۵ روز فرصت داشتم که تیمم را بشناسم. با شروع نیم فصل دوم شکست بدی را مقابل استقلال متحمل شدیم که این بازی که شناخت من را از تیمم خیلی بیشتر کرد. امروز هم به سه امتیاز دیگر رسیدیم در واقع هر بردی از نظر روحی کمک زیادی می‌کند تا شرایط ما بهبود پیدا کند تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا پیکان به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج