۸۴۰۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کلیدی‌ترین روز برانکو و شفر

وضعیت پرسپولیس و استقلال در آسیا به نحوی است که فردا باید السد و العین را ببرند یا حداقل نبازند.

خبرورزشی: وضعیت پرسپولیس و استقلال در آسیا به نحوی است که فردا باید السد و العین را ببرند یا حداقل نبازند. استقلال که از اول در گروه مرگ بود و پرسپولیس هم که خودش با مساوی روز اول (راحت‌ترین بازی روی کاغذ) گروهش را تبدیل به گروه مرگ کرد.

تیم شفر که در لیگ بهتر بازی می‌کند در آسیا باخت بدی را مقابل الدحیل متحمل شد و حالا با صفر امتیاز و تفاضل گل ۳-چاره‌ای جز بردن العین در تهران ندارد. العین البته ضعیف‌تر از آن تیمی است که عمر عبدالرحمان را داشت و ۶ گل به استقلال زد، ولی مسئله اینجاست که برای استقلال و پرسپولیس هیچ بازی آسانی در آسیا وجود ندارد و هر ۵ بازی باقی مانده در مرحله گروهی حکم «فینال» را دارد.

وقتی استقلال با آن همه مهره و در تهران فقط یک گل به نفت مسجدسلیمان می‌زند پس مشخص است که مقابل العین و الهلال کار بسیار دشواری دارد. پرسپولیس هم که باید با السد و الاهلی عربستان بازی کند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که امسال تیم‌های عربستانی به مراتب قوی‌تر از سال گذشته هستند و هر دو بازی رفت و برگشت با امثال الاهلی و الهلال در کشور مثلاً بی‌طرف عملاً حکم بازی‌های خارج از خانه را دارد.

بدبین‌ها می‌گویند از وقتی کی‌روش رفته، برانکو هم خیلی خوب نتیجه نمی‌گیرد و شفر هم در بازی‌های بزرگ (مثل تراکتور، سپاهان و الدحیل) نتیجه نمی‌گیرد. فردا، اما روزی است که این دو مربی باید خلاف این فرضیه‌ها را ثابت کنند.

اگر استقلال در تهران با حمایت هوادارانش العین را ببرد (که می‌تواند ببرد) و پرسپولیس در قطر حداقل نبازد، مسلماً همه به بازی‌های بعدی امیدوار می‌شوند، اما در غیر این صورت باید از همین حالا غزل خداحافظی را خواند. پارسال ما فقط پرسپولیس را در فینال آسیا داشتیم، ولی امسال برای رسیدن به همان فینال هم کارمان بسیار سخت‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه تیمهامون تو دور گروهی حذف میشن تیمی که نایب قهرمان اسیا شد با برنامه ریزی وحشتناک و بسیار فشرده لیگ عملا دیگه نایی واسه فوتبال بازی کردن نداره استقلال و ذوب هم به همین شکل اینجا لالیگا و لیگ جزیره نیست که 3 ماه هر سه روز یه بار تیم ها توان بازی داشته باشن این کار باعث مصدومیت های طولانی بازیکن ها کاهش توان بدنی تیم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج