adexo3
۸۴۱۲۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

غوغای هواداران استقلال و پرسپولیس علیه اصفهانی‌ها

با شفاف سازی که وزیر ورزش در خصوص باشگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال انجام داد، اعتراض هواداران دو باشگاه سرخابی پایتخت بلند شد.

خبرورزشی: با شفاف سازی که وزیر ورزش در خصوص باشگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال انجام داد، اعتراض هواداران دو باشگاه سرخابی پایتخت بلند شد.

در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، اتفاق جالبی رقم خورد. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در بین صحبت‌هایش گفت: «هزینه ۱۶ تیم لیگ برتری در یک سال که اوقات فراغت ۶۰ میلیون نفر را فراهم می‌کند، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است. هیچ ریالی هم از سوی دولت تأمین نمی‌شود و خود باشگاه‌ها هزینه‌ها را تأمین می‌کنند. مگر اینکه بگوییم چند باشگاه مثل سپاهان و ذوب‌آهن متصل به دولت هستند. بقیه هزینه‌ها را مردم می‌دهند.»

بعد از انتشار این بخش از صحبت‌های سلطانی‌فر، غوغای بزرگی در فوتبال ایران آغاز شد و هواداران استقلال و پرسپولیس که تا پیش از این، تصور می‌کردند تیم رقیب، باشگاه سفارشی است و از سوی شخصِ وزیر مورد حمایت قرار می‌گیرد، راه و دیدگاه خود را تغییر داده و طبق ادعای وزیر، علیه سپاهان و ذوب‌آهن شروع به توئیت و انتشار پست‌های اعتراض‌آمیز کردند.

حالا بازی عوض شده و سلطانی‌فر با جملاتی که به کار برد، به صورت رسمی تأیید کرد ذوب‌آهن و سپاهان هستند که از جیب دولت ارتزاق می‌کنند ولی باقی ۱۴ تیم لیگ، با اسپانسر و پول‌های شخصی و مردمی اداره می‌شوند. در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار حرف‌های سلطانی‌فر، جو عجیبی به راه افتاد و کانال‌های هواداری پرسپولیس و استقلال پر شد از طعنه زدن به سپاهانی‌ها و ذوب‌آهنی‌ها. تا به حال این‌طور به نظر می‌رسید که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، مدام دست در جیب دولت دارند ولی وزیر ورزش مملکت اعلام کرده این سپاهان و ذوب‌آهن هستند که به عنوان باشگاه‌های دولتی، ردیف بودجه دارند و تیم‌های دیگر از چنین ابزاری بهره نمی‌برند!

در بین پیام‌ها و توئیت‌های سرخابی‌ها علیه دو تیم اصفهانی، برخی از مطالب هم بامزه به نظر می‌رسید؛ به عنوان مثال، یکی از کاربران فضای مجازی نوشته بود: «فکر می‌کردیم استقلال تیم سفارشی است، اما این بنده‌های خدا فقط سوءتفاهم بودند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی روسپی اعراب

      آره لنگ پولی به صورت قانونی دریافت نکرده همش از جیب دولت به صورتهای مختلف دزدیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم خروس معلومه .که چه باشگاهی بیست تابازیکن خریده.

      • کامران

        معلومه جایی بزرگ شدی که روسپی دور و برت زیاد بوده

      • بدون نام

        فعلا که تیم کیسه زنگ تفریح و عروس اعرابه

      • بدون نام

        کیسه چرک80میلیارد حاج فتل کو

    • بدون نام

      نیازی به گفتن وزیر نبوده چون قهرمانی های سپاهان با دلارهای نفتی و مافیای فوتبالی بوده و مدیر عاملی مثل ساکت با اون زبون چرب و نرمش همه فدراسیون را خریده بود و ادعای مافیای فوتبالی اونا با صحبتهای وزیر تایید شد

    • بدون نام

      این تاج ودار ودسته اصفهانیش که مثل زالو چسبیدن به فوتبالو باید برکنار کرد نزدیک به 15 ساله مه فوتبال مملکت دست این اصفهانی هاست تازه با پول دولت وبیت المال.

    • بدون نام

      من همیشه میگم نترس ازاون که های وهوی دارد
      بترس ازان که سر به توی دارد

    • بدون نام

      چرا چرت میگی هرسال موقع بازی های اسیایی که میشه برا اینکه به سوگلی‌های پایتخت فشار وارد نشه و ذهن‌هارو بطرفه تیمای دیگه ببرن شروع میکنن به انواع‌و اقسام توهین و دروغ راجب تیم‌های دیگه مخصوصا سپاهان و ذوب‌اهن دیگه همه میدونن سوگلی‌ها دولتی هستن و هنوز وارد بخش‌خصوصی نشدن و دولت از بیت‌المال پولشونو میده درصورتی که سپاهان و ذوب‌اهن دوتا از باشگاه هایی هستن که بودجشون از طرفه کارخونه فولادمبارکه و ذوب‌اهن تامین میشه مثه خیلی باشگاهای دیگه مثل فولاد و گشترش‌فولاد و ماشین‌سازی و تراکتورسازی و نفت ابادان و پارس و ...

    • بدون نام

      بابا هنوز هدایتی دزد تون رو تازه گرفتن عجب رویی دارین شما لنگی جماعت ...سلطانی فر شما گفتی ما هم دور از جون عین ...قبول کردیم برو عامو با این حرفها سر بچه می خواین کلاه بزارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      لنگ دزد

    • بدون نام

      لنگ کثیف

    • بدون نام

      عزیزان شله زردی پرسپولیس اگه ازدولت پول میگرفت مجبور به فروش منشانمیشد پولیم که ازنایب قهرمانی اسیا دراورد خرج تیمای دیگه و ورزشای دیگه شد خیال همتون راحت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج