۸۴۱۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وقتی رونالدو هستی و بیش از تاریخ اتلتیکو گل می‌زنی!

ماجرای دلربایی رونالدو و یوونتوس چیزی فراتر از اولین موفقیت آن‌ها در جبران شکست ۲ بر صفر بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در طول تاریخشان بود.

وبسایت نود: ماجرای دلربایی یوونتوس و رونالدو چیزی فراتر از اولین موفقیت آن‌ها در جبران شکست ۲ بر صفر بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در طول تاریخشان بود. حالا دیگر کم‌تر کسی روی این نکته که رونالدوی پرتغالی می‌تواند یوونتوس را قهرمان اروپا کند، تردید دارد!

قهرمان بلامنازع فوتبال ایتالیا ابتدا باید از تکنولوژی خط دروازه تشکر کند که با گل اعلام کردن ضربه سر رونالدو به او اجازه داد پس از لواندوفسکی بایرنی دومین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان باشد که در یک بازی این رقابت‌ها ۲ بار با ضربه سر به گل می‌رسد!

حالا رونالدو با ۱۲۴ گل زده ۶ گل بیش از تمام گل‌های تاریخ اتلتیکو در این جام، دروازه‌گشایی کرده است. او به تنهایی ۴ بار مقابل اتلتیکو هت‌تریک کرده و در واقع سه‌شنبه شب هشتمین هت‌تریکش در لیگ قهرمانان را رقم زد! حالا فقط مسی بیش از ۲۵ گل او به اتلتیکو، گل زده!

وقتی رونالدو هستی و بیش از تاریخ اتلتیکو گل می‌زنی!

فراموش نکنید رونالدو با 8 گل زده بیش از بقیه یوونتوسی‌ها در ورزشگاه فعلی این تیم در میادین اروپایی تور دروازه‌ها را لرزانده است! 2 بار هت‌تریک مقابل یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا، کاری بود که قبل از رونالدو تنها از عهده لوئیس آدریانو از شاختار برآمده بود.

باور کنید رونالدو در 77 حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان روی 77 گل تاثیر داشته یعنی 63 گل زده و 14 پاس گل داده است! کسب صد و یکمین برد در این چارچوب و رسیدن به رکورد ایکر کاسیاس، می‌توانست کم‌ترین پاداش ستاره پرتغالی در پایان بازی با اتلتیکو باشد.

حالا پنجمین پیروزی او مقابل اتلتیکو مادرید در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برخلاف 4 مورد قبلی با پیراهن یوونتوس به دست آمده.هر چقدر در جلوی زمین میزبان نقش رونالدو انکارناپذیر بود در خط دفاعی یووه، کیلینی در پانصدمین حضورش در لباس یووه درخشید.

او هفتادویکمین حضورش با پیراهن راه راه سفید و مشکی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد و به سومین بازیکن باسابقه تیمش در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد. او در جدول بازیکنان دارای سابقه بیش‌ترین بازی در پیراهن یووه در تمام بازی‌ها پس از دل‌پیرو، بوفون، شیره‌آ و فورینو در رده پنجم ایستاده است.

با این اوصاف تلاش برای رقم زدن سومین شکست یووه در 28 دیدار اخیر خانگی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، برای اتلتی سرابی بیش نبود و آن‌ها با ششمین ناکامی در گلزنی در 8 بازی اخیر خارج از خانه اروپایی، ناکامی مطلق مادریدی‌ها در فصل جاری معتبرترین جام باشگاهی اروپا را رقم زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط وفقط.ازاین عجوبه این کارها بر میاد..مردتمام نشدنی..سی آرسون.بزرگ

    • بدون نام

      رونالدو بازی با منچستر .تو مرحله گروهی محو شده بود و دقیقا وقتی تو رئال بود همیشه از مسی شکست میخورد فقط واسه اتلتیکو دم دراورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج