۸۴۳۱۶۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتورسازی همه مدعیان را می‌برد

تراکتورسازی بعد از شکست سپاهان و استقلال در بازی‌های دور برگشت این بار پدیده مشهد را برد تا نشان دهد عزمش را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده است.

خبرورزشی: تیم تراکتورسازی در ۷ بازی دور برگشت تنها یک گل خورده و در ۵ بازی پیروز شده است و این نشان می‌دهد از نظر فنی به هارمونی و هماهنگی خوبی رسیده و لیکنز توانسته روح قهرمانی را در تیمش بدمد. با این عملکرد، مسلم است که سرمربی هدف تیمش را قهرمانی تعریف کرده.

معمار نوین فوتبال بلژیک که قهرمانی‌های متعددی در کارنامه داشته تا به این جای کار به خوبی از شاگردانش بازی گرفته و به یقین و با شور و شوقی که در تیمش ایجاد کرده تیم در هر بازی با نیت پیروزی وارد میدان می‌شود و انصافاً در همه بازی‌های گذشته با انگیزه بازی کرده است.

شور و حال ایجاد شده در تیم از سوی لیکنز چنان خوب بوده که تماشاگران هم این روز‌ها با اشتیاق زیادی وارد استادیوم یادگار امام (ره) می‌شوند و چنین جوی را در استادیوم ایجاد می‌کنند که انگار تیم تراکتورسازی ۱۲ نفره بازی می‌کند.

جام قهرمانی در شهر پرشور‌ها و این هدفی است که لیکنز و شاگردانش دنبال می‌کنند. تراکتورسازی هیچ قهرمانی‌ای در لیگ برتر نداشته، اما این فصل بهترین فصل برای قهرمانی تراکتورسازی است. تراکتورسازی البته در هفته‌های آتی باید با یک مدعی دیگر یعنی پرسپولیس بازی کند و اگر موفق شود این تیم را هم شکست دهد آن‌وقت می‌تواند با اعتماد به نفس بیشتری در اندیشه تصاحب جام باشد.

فصل برای تیم تراکتورسازی خوب شروع نشد، اما می‌رود که برای این تیم خوب تمام شود. هر چند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است، چون ۸ هفته به پایان بازی‌ها باقی‌مانده و پای ۲۴ امتیاز در میان است. از سویی تراکتورسازی می‌داند فقط بردن مدعیان منجر به قهرمانی نمی‌شود و تیم باید در مصاف با سایر تیم‌ها هم موفق به کسب سه امتیاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      امسال مافیای پشت پرده (جمعه سیاه (اگر بگذارن انشالله به امید خدا به این هدف دست میابیم

    • بدون نام

      امیدوارم پرسپولیس قهرمان و تراکتور نایب قهرمان بشه تراکتور رو دوست دارم اما عشق اول فقط پرسپولیسه

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      ....ًوبه همه ی فانوس بدستان می بازد !!!

    • از دیدگاه منطقی و فوتبالی

      والا از انصاف بدوره تراکتور به نوعی تازه امسال شکل گرفته و امسال هم بسته شد و همین کار این تیم رو سخت کرد به طوری که در نیم فصل اول و در نیمه اول نیم فصل اول سردرگم بود و باریکنان و مربیان هیچ شناختی از هم نداشتن ولی در نیم فصل دوم شرایطش به مراتب بهتر شد درواقع شکل اصلی تیم تراکتور در لیگ بعدی خواهد بود هرچند که در این فصل هم با توجه به تغییرات گسترده عملکرد قابل ستایشی داشتند

    • بدون نام

      این تراکتور پتانسیل بالایی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج