اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۵۷۲۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کرانچار: تیم ما، سزاوار صعود مستقیم بود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت که در بازی با عراق شانس یار این تیم نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید بعد از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق گفت: مسابقه به سمتی رفت که ما نمی‌خواستیم. تلاش‌مان این بود به پیروزی برسیم. موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما شانس با ما نبود و حالا باید تا ساعت ۱۲ شب صبر کنیم و ببینیم که از گروه صعود می‌کنیم یا خیر اما به احتمال زیاد تیم ایران به عنوان تیم دوم از گروهش صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم امید ادامه داد: مهم این بود که در بازی امروز نشان دادیم تیمی که سزاوار صعود مستقیم از گروهش بود, ما بودیم و امیدوارم صعود تیم به مرحله بعد, پاداشی برای بازی خوب ایران باشد.

وی درباره سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید, تیم امید بی‌نظم بازی می‌کرد و چرا برنامه‌ای برای ارائه بازی روی زمین وجود نداشت, گفت: من با نظر شما موافق نیستیم. ما توپ را به وسط زمین می‌‌آوریم و سعی می‌کردیم که به جناحین پخش کنیم و عراق به دنبال ضد حمله بود. دروازه ما تا دقیقه ۶۰-۷۰ دیده نمی‌شد. می‌خواهم برعکس شما حرف بزنم ما در طول بازی روی می‌آوریم به پاسکاری‌های متعدد و سعی می‌کردیم که تیم حریف را باز کنیم.

کرانچار عنوان کرد: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. همچنین در نیمه دوم اگر ضربه سر بازیکن ما وارد دروازه می‌شد الان سؤال شما این طور مطرح نمی‌شد. از ابتدا روی دروازه عراق فشار وارد کردیم اما ارسال‌های بلند جزو دستور کاری ما نبود و گاهی اوقات بازیکنان روی ابتکار خودش‌شان این کار را انجام می‌دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهارتامربی احمق کنارتیم بودین قائدی ده تاتوپ لودادکرنرزدنش جون نداشت تاروی دروازه بیادفقط مواظب موهای سرش بودچراتعویضش نکردین اصلالیاقت بردنداشتین تاصبح هم نمیتونستین گل بزنین چون بیبرنامه بودین این تیم به هیچ جانمیرسه تیمی که نتونه تومملکت وزمین خودش ازسه تیم درجه دووسه نه امتیازبگیره همون بهترکه حذف بشه بره به درک

    • بدون نام

      اسم خود را گذاشتی مربی

    • بدون نام

      خب چه سزاواری!!!!اومدی تو دوتا بازی ساده که مهم هم بودن به بازیکنان اصلی استراحت دادی و نخواستی دستت رو برو عراق رو بشه. ولی با تفاضل گل داشتی حذف میشدی!!!

    • بدون نام

      دیگه از شاهرودی و استیلی و کرانچار چه انتظاری داشته باشیم؟

    • بدون نام

      چرا لنگیا اینقدر میسوزن تمام انتقادات ازروتعصب رنگی هست چرک پلیس حتی تو تیم امید یه بازیکن هم نداره از پس بی عرضه هست برانکو قایدی بهترین بازیکن تیم امید هست سرورشون استقلال 6تا بازیکن تو تیم امید داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج