۸۴۸۲۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیری: مقابل الاهلی حق اشتباه نداریم

پرسپولیس با ۲ بردی که در یک هفته مقابل استقلال تهران و پیکان به دست آورد، حالا با شرایط بهتری در صدر جدول قرار دارد.

فرهیختگان: پرسپولیس با ۲ بردی که در یک هفته مقابل استقلال تهران و پیکان به دست آورد، حالا با شرایط بهتری در صدر جدول قرار دارد. این درحالی است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ فردا راهی دبی خواهند شد تا سومین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان برگزار کنند.

مهدی شیری، بازیکن جدید تیم پرسپولیس که از نیم‌فصل دوم به این تیم پیوسته، موفق شد جایگاه مناسبی برای خود در این تیم پیدا کند و حالا یکی از بازیکنان اصلی سرخ‌پوشان به حساب می‌آید. با این بازیکن بعد از برد پرسپولیس مقابل پیکان که اتفاقا تیم سابق او هم بوده، صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. گفت‌وگوی با شیری را در ادامه می‌خوانید.

پیکان را بردید تا صدرنشین بمانید. بازی چطور بود؟

بازی سختی بود. بعد از بازی سنگین در دربی به این بازی رسیدیم و در شرایطی به میدان رفتیم که پیکان هم برای برد به زمین آمده بود اما درنهایت ما بهتر عمل کردیم و برنده این بازی شدیم تا صدرنشین بمانیم.

بازی مقابل تیم سابقت سخت نبود؟

ابتدا برای پیکان؛ تیم سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است و من الان در پرسپولیس حضور دارم و با همه توان برای تیمم به میدان می‌روم. امیدوارم پیکان هم بتواند در بازی‌های بعدی خود نتایج خوبی بگیرد؛ چراکه دوستان خوبی در این تیم دارم. ما مقابل پیکان باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. خوشحالم دست پر از زمین بیرون آمدیم و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

پرسپولیس چقدر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده است؟

هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی سخت و ۱۸ امتیاز دیگر را در پیش داریم و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. به این موضوع کامل واقف هستیم و به همین دلیل در هر بازی با تمرکز زیاد به میدان می‌رویم چون کار تمام نشده است.

بازی با الاهلی عربستان را چطور می‌بینی؟

ما از روز جمعه که تمرینات خود را برای این بازی آغاز کرده‌ایم همه فکر و تمرکزمان را روی الاهلی گذاشته‌ایم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. حق هیچ‌گونه اشتباهی نداریم و این موضوع را همه بازیکنان می‌دانند. می‌دانیم کار بسیار سختی است و هر روز هم کار سخت‌تر می‌شود، به همین دلیل با همه توان به میدان خواهیم رفت و امیدوارم ایرانی‌های مقیم دوبی در ورزشگاه حمایت خوبی از ما انجام دهند تا دست پر به تهران برگردیم.

فکر می‌کنی چقدر شانس برد مقابل الاهلی را دارید؟

پیش‌بینی نمی‌کنم. ما فقط قول می‌دهیم همه توان‌مان را برای کسب موفقیت در هر بازی به‌کار ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج