۸۴۸۶۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یوونتوس فردا شب قهرمان سری آ می‌شود؟

یوونتوس می‌تواند در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت های سری آ قهرمانی خود را قطعی سازد.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، در حساس ترین بازی هفته سی و یکم سری آ ایتالیا یوونتوس از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان خواهد بود. بیانکونری که با غایبانی نظیر رونالدو، کاستا و کوادرادو پای به این بازی خواهد گذاشت، امیدوار است با کسب پیروزی به یک رکورد تاریخی حمله کند.

تا پایان هفته سی‌ام، یوونتوس با ۸۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ناپولی با کسب ۶۳ امتیاز در رده دوم حضور دارد. یوونتوس امشب میزبان میلان خواهد بود و در صورت پیروزی احتمالی، اختلاف خود را با ناپولی موقتا به ۲۱ امتیاز خواهد رساند. بعد از آن نیز یووه منتظر بازی یکشنبه شب ناپولی مقابل جنوا در سن پائولو خواهد بود.

شکست ناپولی مقابل جنوا، اختلاف را در فاصله ۷ هفته به پایان رقاتب ها به عدد ۲۱ خواهد رساند. با توجه به دو پیروزی ۳-۱ و ۲-۱ یووه مقابل ناپولی در بازی های این فصل، مزیت بازی رودررو برتری را-حتی در صورت برابری امتیازات- به یوونتوس خواهد داد تا یووه بتواند جشن قهرمانی را برگزار کند.

در صورت پیروزی هر دو تیم در بازی های این هفته، یووه برای قهرمانی باید یک هفته دیگر صبر کند. پیروزی یووه در بازی هفته سی و دوم مقابل اسپال، این تیم را بدون توجه به هر نتیجه دیگری قهرمان سری آ خواهد کرد. یووه حتی در صورت قهرمانی در فاصله ۶ هفته مانده به پایان نیز رکورد سریع ترین قهرمانی تاریخ سری آ را خواهد شکست. رکورد سریع ترین قهرمانی در تاریخ این رقابت ها مشترکا در اختیار تورینو (۴۸-۱۹۴۷) و اینترمیلان (۰۷-۲۰۰۶) است که در فاصله ۵ هفته مانده به پایان قهرمانی خود را تثبیت کردند.

قهرمانی فصل ۱۹-۲۰۱۸، هشتمین قهرمانی متوالی یوونتوس و البته پنجمین قهرمانی متوالی ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود؛ رکوردی که پیش از او هیچ مربی دیگری در تاریخ سری آ موفق به ثبت آن نشده بود. با احتساب قهرمانی احتمالی فصل ۱۹-۲۰۱۸ و البته قهرمانی او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ به همراه میلان، آلگری با ۶ قهرمانی تنها یک جام دیگر با رکورددار مربیان تاریخ سری آ، جیووانی تراپاتونی فاصله خواهد داشت.

تراپ از مجموع ۷ قهرمانی خود به عنوان مربی در سری آ، ۶ قهرمانی را به همراه یوونتوس در فصل های ۷۷-۱۹۷۶، ۷۸-۱۹۷۷، ۸۱-۱۹۸۰، ۸۲-۱۹۸۱، ۸۴-۱۹۸۳ و ۸۶-۱۹۸۵ تجربه کرده و در فصل ۸۹-۱۹۸۸ به همراه اینتر موفق به فتح این رقابت ها شده است.

۸ پیروزی از ۸ بازی باقی مانده، موجب شکسته شدن رکورد امتیازی تاریخ سری آ توسط یوونتوس خواهد شد. با ۸ برد دیگر، یووه در پایان فصل به امتیاز ۱۰۵ خواهد رسید تا به این ترتیب از رکورد ۱۰۲ امتیازی که توسط همین یوونتوس با هدایت آنتونیو کونته در فصل ۱۴-۲۰۱۳ ثبت شده، عبور کند. این پیروزی ها، موجب خواهد شد تا یووه رکورد بیشترین پیروزی خارج از خانه سری آ (اینتر ۰۷-۲۰۰۶، ۱۵) را با کسب ۱۷ پیروزی بشکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج