اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۹۰۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست

«کارل هاینتس رومینگه» مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ با وجود پیروزی پنج بر صفر تیمش یعنی بورسیا دورتموند، هشدار داد که «نیکو کواچ» سرمربی این تیم از خطر برکناری مصون نیست.

ایرنا: «کارل هاینتس رومینگه» مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ با وجود پیروزی پنج بر صفر تیمش یعنی بورسیا دورتموند، هشدار داد که «نیکو کواچ» سرمربی این تیم از خطر برکناری مصون نیست.

خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه نوشت: در بایرن شغل هیچ کس تضمینی نیست و این یکی از اصول بنبادی باشگاه است؛ هر شخصی که توانایی مواجه شدن با مشکلات و فشارها را ندارد، تیم اشتباهی را انتخاب کرده است.

پیروزی باواریایی ها مقابل دورتموند در نبرد قهرمانی برای کواچ به معنای برداشته شدن اندکی از فشارها روی وی بود اما کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن پیروزی، رومینگه تاکید کرد که کواچ مسئول ناکامی های اوایل فصل بایرن است.

رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست

وی در این باره اظهار داشت: در اکتبر و نوامبر، اُفت کردیم چرا که سرمربی تصمیم گرفت حجم غیرقابل باوری از تغییرات را در تیم ایجاد کند و همین امر موجب بروز نا آرامی در تیم شد؛ شما همیشه می توانید اندکی تغییر ایجاد کنید اما کواچ بدون در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان چنین کاری را در پیش گرفت؛ در آن دوران چند بار از مسیر خارج شدیم و پس از برگزاری چند جلسه، به صراحت مشکلات را بازگو و آنها را مرتفع کردیم.

با این حال، رومینگه که در برهه ای که بایرنی ها در جستجوی سرمربی جدید بودند، «توماس توخل» سرمربی کنونی پی اس جی را به کواچ ترجیح می داد، اذعان داشت که کواچ مسئولیت سختی را بر عهده دارد.

وی در این خصوص اظهار داشت: ما 10 سال فوق العاده را تجربه کردیم و در بوندسلیگا دبل کردیم و با «یوپ هاینکس» موفق به فتح سه گانه شدیم، بنابراین نیکو به عنوان یک سرمربی جوان، برای پا گذاشتن جای پای وی کار سختی را پیش رو دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج