adexo3
۸۴۹۹۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سه گانه سیتیزن‌ها؛ از رویا تا واقعیت

منچسترسیتی و گواردیولا امسال بیش از هر زمانی درآستانه کسب سه گانه و قرار گرفتن در کنار بزرگان تاریخ هستند.

سایت نود: تعریف و تمجید کردن از تیمی که بدون عیب و نقص فقط به پیروزی یا حتی گاهی شکست تحقیرآمیز حریفانش فکر می کند و حالا بیش از هر زمان در آستانه کسب سه گانه تاریخی قرار دارد، کار چندان سختی به شمار نمیآید.

اولین و آخرین سه گانه تیمهای جزیره نشین درست ۲۰ سال قبل توسط منچستر رویایی فرگوسن رقم خورد؛ رکوردی که حتی برای آرسنال شکست ناپذیر آرسن ونگر و چلسی فوق العاده مورینیو فقط تبدیل به یک حسرت بزرگ شد.امسال اما دور از ذهن نیست سیتیزن‌ها رویای تکرار سه گانه یک تیم دیگر انگلیسی را در سر بپرورانند. در لیگ برتر به پشتوانه یک بازی بیش‌تر نسبت به لیورپول، شانس شاگردان پپ برای کسب مجدد جام قهرمانی بیش‌تر به نظر می‌رسد.

منچسترسیتی و گواردیولا بعد از دو رقمی کردن شالکه در دور یک هشتم‌نهایی و حذف تیم‌های مدعی همچون بایرن مونیخ، رئال‌مادرید و پاریسنژرمن، حالا کنار بارسلونا و یوونتوس یکی از ۳ شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

رویارویی با تاتنهامی که دورتموند را به راحتی از دور رقابت ها کنار زده، شاید یک نبرد سخت برای هر یک از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به حساب بیاید اما برای سیتیزن ها که در۱۰ سال اخیر در تمامی رقابت‌ها فقط ۶ بار موفق به پیروزی مقابل این تیم لندنی نشده‌اند، تاتنهام یک حریف ایدهآل آن هم بدون سفر به خارج از انگلیس محسوب میشود.

خامه روی کیک این جشن اما جام حذفی است که آسان تر از هر زمان دیگری در دسترس سیتیزن‌هاست. بر خلاف چند فصل اخیر که جدال برای تصاحب قدیمیترین جام دنیا ( جام حذفی انگلیس) یک جنگ تمام عیار بین ۶ تیم بزرگ جزیره بود، شاگردان پپ امسال با سادهترین قرعه ممکن خودشان را به فینال رساندند و حتی در فینال هم قرار نیست با ولورهمپتونی که گربه سیاه امسال تیمهای بالانشین جزیره بوده، رو به رو شوند.

قرعه‌های نه چندان سخت تیم های پپ در چند سال اخیر باعث شده در دنیای مجازی پپ گواردیولا را همانند تومی (Tumi) نماد شانس در آمریکای جنوبی، الهه بخت و اقبال در دنیای فوتبال بدانند؛ هر چند آبی های شهر منچستر از ۲ شکست سال گذشته و فینال فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ مقابل ویگان اتلتیک عبرت گرفته اند و قرار نیست در بازی فینال مقابل واتفورد غافلگیر بشوند. باید منتظر بود و دید بالاخره پس از ۸ سال، امسال دست پپ گواردیولا جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا را در کنار ۲جام داخلی انگلستان لمس خواهد کرد یا کماکان هزینه‌های گزاف او همانند تیم سابقش بایرن مونیخ بی ثمر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج