۸۵۲۰۷۲
۱۹ نظر
۵۰۰۱
۱۹ نظر
۵۰۰۱
پ

قاسمپور: کی‌روش فکر می‌کرد از آسمان آمده!

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: آنقدر رسانه‌های ایرانی به کی‌روش بها دادند و مربیان ایرانی را کوبیدند که او فکر می‌کرد از آسمان آمده است!

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسمپور، کارشناس فوتبال در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج به نظر من در زمان حضور کی‌روش در ایران در قبال این مربی ضعیف عمل کرد. کی‌روش بارها به افراد بی‌احترامی و توهین می‌کرد و تاج در قبال او عکس‌العملی نشان نداد. من نمی‌دانم حرف‌های کی‌روش چقدر درست است، زیرا از مسائلی که داخل فدراسیون اتفاق افتاده خبر ندارم، اما مهدی تاج برای کی‌روش مدیر خوبی بود و فراتر از انتظار برایش عمل کرد و امکانات خوبی را برای این سرمربی ایجاد کرد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کی‌روش بارها به پیشکسوتان،‌ اهالی فوتبال و اهالی فوتبال بی‌احترامی و دهان کجی کرد اما مهدی تاج این رفتارها را زیر سبیلی رد کرد. اما بی‌انصافی است که رئیس فدراسیون نسبت به کی‌روش ظلم کرده است. او هر کاری از دستش برمی‌آمد برای تیم ملی و کی‌روش انجام داد.

قاسمپور: کی‌روش فکر می‌کرد از آسمان آمده!

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: کی‌روش تنها مربی تیم ملی بود که بیشترین زمان مربیگری در تیم ملی را داشت، بیشترین امکانات در اختیار او قرار گرفت و بیشترین پول به او داده شد،‌اما این همه امکانات و پولی که به کی‌روش دادیم هیچ بازدهی نداشت. ما قبل از کی‌روش هم به جام جهانی رفته بودیم، چهار تیم اول آسیا به جام جهانی می‌روند و تیم پنجم هم راهی پلی‌آف می‌شود. کی‌روش چه کار شاقی برای ما انجام داد.

قاسمپور افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما در بهترین شرایط تیم ملی نتوانستیم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم، آن هم با توجه به قرعه آسانی که تیم ملی داشت، به راحتی می‌توانستیم تا فینال پیش برویم. اما قبل از ژاپن مقابل عمان حذف می‌شدیم، در دقیقه ۲ به این تیم پنالتی دادیم.

وی در مورد این‌که آیا کی‌روش افتخاری در فوتبال ایران کسب کرده که می‌گوید تاج خودش را پشت این افتخارات پنهان می‌کند، گفت: کی‌روش هیچ افتخار و جام قهرمانی برای ایران نیاورد، اما می‌خواهم صریح صحبت کنم. بخشی از این رفتار کی‌روش به شما رسانه‌ها برمی‌گردد.

آن‌قدر او را در بوق و کرنا کردید و برایش به به و چهچه گفتید و ما مربیان ایرانی را کوبیدید که این امر بر کی‌روش مشتبه شد که از آسمان آمده است. مربیان ایرانی وقتی از کی‌روش انتقاد می‌کردند شما رسانه‌ها مربی ایرانی را نقد می‌کردید و او را می‌کوبیدید.

کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد کی‌روش در ۸ سال حضورش در تیم ملی گفت: همیشه امدادهای غیبی به کمک تیم ملی ایران آمده است، در بازی با ازبکستان توپ ۵ متر داخل دروازه بود اما کمک داور آن را ندید. در بازی با کره جنوبی باید سه گل می‌خوردیم.

اما قوچان نژاد با یک گل ایران را برنده کرد. ما جام ملت‌ها را به خاطر اشتباهات کی‌روش از دست دادیم. تیم ملی ایران در زمان کی‌روش مقابل یمن با یک مهاجم بازی کرد و مقابل آرژانتین هم با یک مهاجم بازی کرد. پس چه زمانی می‌خواستیم با دو سه مهاجم بازی کنیم؟

در جام ملت‌ها کی‌روش به جای آن‌که طارمی را در ۱۸ قدم بگذارد، او را به سمت چپ برد. در آن قسمت زمین تیم ملی نیاز به یک بازیکن رونده و سرعتی دارد. طارمی در ۱۸ قدم مهاجم خطرناکی است. این را حتی کسی که ۶ ماه فوتبال نگاه کرده باشد می‌فهمد. اما کی‌روش طارمی را در جایی به کار برد که کارایی نداشت. بحث‌های فنی دیگر هم زیاد است که الان وقت بیانش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا ازاسمون اومده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه توکه فوتبال نمیفهمی بله

      • بدون نام

        فوتبال بلدی!!!!!!!

    • بدون نام

      اشتباه نکن، کیروش فکرمیکرد همه ملت ایران از غار در رفتن!!!

    • بدون نام

      والا اگر اون فکر میکرد از اسمان اومده تمام ما ایرانیها اینقدر وقیح هستیم که فکر میکنیم خداییم

    • بدون نام

      بره جایی که نادر رفت دلال موزامبیکی پرادعا

    • بدون نام

      اقای قاسمپور خودت هم نمیفهمی چی میگی ادم باید خیلی چشم سفید باشه که پشت سر کسی که این همه زحمت برای فوتبال ایران کشید اینطوری حرف بزنه لطفا ببند دهنتو

      پاسخ ها

      • مشهد

        ای عزیز ما ها عادت مون هست کسی که نیست پشت سرش حرف بزنیم ،این یارو قاسم پور کی هست تا حالا تو چند تا تیم لیگ برتر مربی بوده اب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا میخونه

      • امید پرسپوشیشی

        چه غلطی کرد چه زحمتی ....جام آورد خیلی خوب بازی کرد...جلو مراکش هر ایرانی ک بازی رو دید خجالت میکشید..با سیستم پنج پنج صفر بازی کرد...چشم سفید اونه ک اینهمه پولو خرخور کرد باز رفته شکایت کرده اونکه وضعیت مملکت و اقتصاد ایرانو میدونست ی کم دیگه صبر میکرد

    • موسوی

      حقیقتا با توجه به امکانات و فرصت ۸ ساله به کی روش عملکرد منفی داشته و هیچ خدمتی به فوتبال ایران نکرد.یعنی در دوران کی روش ایران نه زیبا بازی میکرد و نه حتی به فینال ای یا با مرحله بعد جام جهانی صعود کرد.

    • امین قنبرزاده

      چراچرت میگین آقای قاسمپورمعلوم که ازهواامده چون باهواپیمامیومدنه که توی هوابودبهش توهم آدم فضای دست میداد...

    • بدون نام

      شماکجامربی شدید.کیروش روهمه میشناسن

      پاسخ ها

      • MGZ

        چه ربطی داره. یعنی هیشکی جز مربیا از فوتبال هالیشون نیست. پس توام حالیت نیست حرف نزن.

    • بدون نام

      واقعاًدرست گفتی رسانه هاهماهنگ بانودازکیروش بُت ساختن

      پاسخ ها

      • انتقاد منطقی

        دقیقا . فکر میکنی عادل رو چرا حذف کردن . فقط بخاطر این که از حذف های تیم ملی حماسه سازی کرد . خود عادل هم میدونه چرا انداختنش بیرون . حالا یه عده جوگیر شدن و دنبالش افتادن و براش سینه میزنن . همشونم چاخان میکنن . بخدا اگه نود حتی با یه مجری دیگه بره روی آنتن بازم همه نگاه میکنن و پیامک میفرستن .

    • بدون نام

      کی روش خدمت بزرگی به تیم ملی کرد

    • انتقاد منطقی

      احسنت آقای قاسمپور

    • بدون نام

      کیروش نفر۷جهان توچندمی وقتی تاج ووزیرصعف دارن یه بازی تدارکاتی قوی بلدنیستن بندازن ومیگن پول نداریم کیروش هم خودش تصمیم میگیروقتی بیسوادهامسول بشن عاقبتش این میش

    • ارتش سرخ

      فقط كارلوس كیروش كبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج