adexo3
۸۵۳۴۶۳
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

کلهر: پرسپولیس ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن تیم برتر میدان بودند و با این روند با احتمال ۹۰درصد قهرمان لیگ خواهند شد.

خبرگزاری فارس: محمود کلهر در خصوص وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت:‌ وضعیت پرسپولیس خوشبختانه خوب است و اتحاد خیلی خوبی بین بازیکنان وجود دارد که من نمونه‌اش را ندیده‌ام. خوشبختانه همین اتحاد به بازیکنان کمک کرده تا پرسپولیس با کیفیت باشد و در صدر جدول قرار گیرد.

از طرف دیگر پرسپولیس پنج امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد و این مسئله شانس قهرمانی این تیم را بیشتر کرده است. شاید در نیم‌فصل اول پرسپولیس شادابی زیادی نداشت اما رفته رفته هرچه جلوتر رفتیم وضعیت این تیم خیلی بهتر شد و نتایج خیلی بهتری گرفتند.

وی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ادامه داد: همه کسانی که بازی را دیدند با من هم نظر هستند که پرسپولیس تیم برتر میدان بود و فقط متأسفانه نتوانست گل بزند. واقعاً حیف شد که این بازی گل نداشت. ذوب‌آهن در بخش دفاعی بسته بود و کاملاً مشخص بود که برای دفاع کردن و ضد حمله برنامه دارند و دیدید که در چند صحنه هم موقعیت‌هایی به دست آمد.

به نظر من پرسپولیس باید در ادامه مسابقات باهوش بازی کند و در فاز دفاعی مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد. البته پرسپولیس مقابل سایپا دو گل خورد اما این تیم در فاز دفاعی کلاً عملکرد خوبی دارد. من امیدوارم که روند خوب پرسپولیس ادامه‌دار باشد و بتوانند در ادامه راه هم نتایج خوبی بگیرند.

پرسپولیس باید همین‌طور مقتدرانه بازی کند و بازیکنان باید قدرت خود را در سه جامی که در آن حضور دارند تقسیم کنند. به اعتقاد من پرسپولیس ۹۰ درصد قهرمان لیگ است و باید این روند خوب ادامه‌دار باشد اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید نقاط ضعف برطرف شود چرا که ممکن است این نقاط ضعف کار را خراب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند، اظهار داشت: قطعاً برانکو به همه این مسائل واقف است و از طرفی وجود شخصی مثل کریم باقری روی نیمکت می‌تواند انگیزه بسیار زیادی به بازیکنان بدهد. خوشبختانه بازیکنان تجربه لازم را دارند و در اهداف تاکتیکی سرمربی تیم قرار دارند. از طرف دیگر برانکو با تغییراتی که در تیم می‌دهد کاری کرده تا مربیان حریف نتوانند دست او را بخوانند.

اما من هم قبول دارم که پرسپولیس باید بیشتر گل بزند. باید بازیکنانی مثل بشار رسن، سروش رفیعی و سیامک نعمتی بیشتر به خط حمله اضافه شوند و در موقعیت‌ها حاضر باشند تا پرسپولیس بتواند از موقعیت‌هایش به گل‌های بیشتری برسد. به نظر من با ادامه این روند پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود اما آنها در این بازی‌های باقیمانده نباید ببازند و خوشبختانه شرایط به گونه‌ای است که برای قهرمان شدن همه چیز دست خود بازیکنان پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مقدسی

      مرد حسابی مثل اینکه بازی دیگه نگاه میکردی برید دعا بجون بیرانوند کنید که ۳تا گل صد در صد و نجات داد

    • بدون نام

      من پرسپولیسم ولی با این بازی که جلو ذوب کرد بعیده قهرمان بشه

    • تاج کبیر

      آقای کلهر تو توهم تشریف دارند آقای کلهر هنوزم دوازده امتیاز باقی مانده یعنی هر پنج تیم شانس قهرمانی دارن شما تو توهم هستی برادر من عاقل باش اینقدر خوش خیال نباش هیچوقت ازروی تعصب حرف نزنن من اگر جای شما بودم می گفتم پرسپولیس هم یکی از شانسای قهرمانی هست

      پاسخ ها

      • کاج صغیر

        این آقا که نگفته حتما گفت احتمال 90درصد که کاملا هم درست گفته

      • بدون نام

        ۱۶ امتیاز مونده

      • بینام

        سالهاست بالایم و بالا میمانیم

    • بدون نام

      هنوز هیچ ویز مشخص نیست ،و استقلال هم فعلا شانس میاره حسابی

    • بدون نام

      از ترس مردن.

    • بدون نام

      جلو سپاهان برنده بشیم
      صد در صد قهرمانیم
      مطمئن باشین نه سپاهان و نه سوراختور قدرت حال حاضر ذوب آهنا ندارن
      اینا خودشونم میدونن

    • بدون نام

      امروز پنجشنبه 98/1/29 شک نکنید پرسپولیس قهرمان نمیشه . عصر پنجشنبه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج