۸۵۳۷۳۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: پنالتی نبود، فوتبال را کنار می‌گذارم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان،‌ گفت: داور پنالتی واضح ما را ندید، همه کارشناسان این صحنه را ببینند و اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان، گفت: بعد از عمل حنجره الان در شرایطی هستیم که باید فریاد بکشیم. باید از جایگاه فریاد می‌کشیدم. امکان رسیدن صدا به صدا وجود نداشت. ۴۱ سال است در فوتبال هستم و تا به حال صحنه‌ای به این واضحی ندیده بودم که داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت. همه کارشناسان این صحنه را ببینند و اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی افزود: تا به حال یک داوری خوب از علی صفایی ندیدم. چه اصراری بر استفاده از این داور وجود دارد. برای او احترام قائل هستم اما اعتبار یک تیم از بین می‌رود. او داور روزهای سخت نیست. به راحتی یک پنالتی در دقیقه ۳۰ برای ما اعلام نشد. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند.

کریمی: پنالتی نبود، فوتبال را کنار می‌گذارم

در خط حمله دقت کافی نداریم. در بحث گلزنی باید خیلی باید تمرین کنیم. اگر یک تیم موقعیت گلزنی به دست نیاورد نباید خیلی به آن امید داشت. اما اگر در بازی 3 - 4 موقعیت ایجاد کردید باید امیدوار باشید. استقلال خوزستان با تمام وجود دفاع می‌کرد و ما 4-5 فرصت گلزنی خلق کردیم. آنها به دنبال یک امتیاز بودند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد:‌ باید از روابط عمومی تیم گله کنم. باید تلاش می‌کردند کارت من صادر می‌شد. سه‌شنبه عصر با مشکل زیاد خودم را به مسجدسلیمان رساندم. باید بعد از امضا قرارداد کارت را صادر می‌کردند. با فتاحی هم تماس گرفتم که تلفنش را خاموش کرده بود. طبق معمول در مواقع حساس تلفن‌ها خاموش می‌شود.

وی افزود: در دقیقه 72 شعار دادند بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم. باید صبوری کنیم. بازیکنان خیلی تلاش کردند. تلاش می‌کنیم تا شرایط تیم درست شود. شاید با 25 جلسه تمرین هم شرایط درست نشود. باید بیشتر تمرین کنیم به این شرط که بازیکنان ما آسیب نبینند.

از همه هواداران تشکر می‌کنیم که تیم را حمایت می‌کنند. از دقیقه 70 تا 95 زمان زیادی باقی مانده است. باید تا پایان بازی از تیم حمایت کنند. در این بازی تیم ما بیش از 60 درصد صاحب توپ و میدان بود. داوری در این بازی زیر صفر بود و هوا هم طوفانی بود. در مسجدسلیمان باد هم انگار هدایت شده به ضرر تیم ما می‌پیچد. در نیمه اول باد به ضرر ما و در نیمه دوم باز هم باد به ضرر ما بود. در کل از وضعیت تیم راضی هستم. تمام تلاشمان را می‌کنیم هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم. اطمینان داشته باشد اگر شرایط فوتبال متعارف باشد از هر دو میدان بیرون از خانه دست پر خارج می‌شویم. اداره بازی مقابل تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند بسیار سخت است. باید بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان، تصریح کرد: هر زمان به مسجدسلیمان می‌آمدم کیف می‌کردم. یکی از شهرهایی که دوست دارم مسجد سلیمان است.

حنجره‌ام را عمل کرده بودم. از سوی دیگر به من تکلیف شد که به مسجدسلیمان بیایم. شاید درست نبود در این مقطع هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما جلو آمدم. اگر کنار زمین بودم می‌توانستم موثرتر باشم و با کاراکترم روی حریف تاثیر بگذارم. از بالا هر چه داد زدیم صدایمان نرسید. بلندگو آوردیم که آن را از ما گرفتند. آمدم به طرف دیگر بروم که بلندگو به یکی از هواداران خورد و زمین افتاد و شکست. انشاءالله در مسابقات بعدی این مسئله جبران می‌شود. اگر به تیم امید نداشتم نمی‌آمدم. هنوز 12 امتیاز باقی مانده است.

علوی: می‌خواستیم پیروز شویم

محمد علوی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم می‌خواستند پیروز باشند و با انگیزه بودند. خیلی خوب کار کردیم و سعی‌مان این بود که بازی را با برد تمام کنیم. همه شاهد یک بازی خوب از ما بودند.

پس از این صحبت‌ها و به دلیل اینکه خبرنگاران سؤالی نپرسیدند، نشست خبری به پایان رسید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داور بعد بازی گفت من پنالتی رو دیدم اماترسیدم بگیرم ببخشید، آخه ببخشید به چه دردمردم مسجدسلیمان میخوره حال مردم مسجدسلیمان رو داور خراب کرد

    • سعید

      همینطوری سر یه تیم بریده میشه مگه میشه داور پنالتی رو ببینه بعد بگه ترسیدم نگرفتم این قضیه مشکوک است یا اینکه شرط بندی کرده یا اینکه پول گرفته در هر صورت یه ایراد فاحشی تو قضاوتش بود باید برسی بشه

    • ............

      راستی فیروز جان چند سال پیش قرار بود خودشو از برج میلاد بندازه پایین اخرش نفهمیدیم چی شد؟الانم میخواد از فوتبال بره؟ وعده های سر خرمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون اکبر اوتی بود

    • بدون نام

      20ساله این اراجیف میگی یک بار کنار بذار مرد باش

    • معلم

      ۴۰ ساله داری میری ولی پول لعنتی نمیزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج