۸۵۵۵۲۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل شکست استقلال و پرسپولیس چه بود؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید شکست سرخ‌آبی‌های پایتخت مقابل تیم‌های عربستانی به دلیل فشردگی رقابت‌های لیگ برتر بوده است.

ایسنا: سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال درباره شکست این تیم مقابل الهلال و کاهش شانس صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظرم استقلال از سه بازیکن خارجی خود به خوبی بهره نبرد. ایسما، پاتوسی و منشا باید کنار هم قرار بگیرند. اگر از ابتدا این سه بازیکن بازی می‌کردند، شرایط بهتر بود. بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال، استقلال می‌توانست با کارهای ترکیبی و شوت از راه دور به گل برسد.

وی خاطرنشان کرد: آفسایدگیری بازیکنان الهلال کمک زیادی به این تیم کرد. استقلال می‌توانست با جلو کشیدن هافبک‌ها از تله آفساید الهلال فرار کند. متأسفانه هافبک‌های توانایی ارسال پاس در عمق را نداشتند. تعویض بازی هم به خوبی صورت نگرفت. از طرفی بیشتر توپ‌گیری بازیکنان استقلال با استفاده از خطا بود.

دلیل شکست استقلال و پرسپولیس چه بود؟

مدافع سال‌های دور استقلال یادآور شد: استقلال دو هفته قبل با الهلال بازی کرده بود و شناخت لازم را از این تیم داشت اما بازیکنان استقلال بارها از بازیکنان این تیم دریبل خوردند. هافبک‌های الهلال سوار بر بازی بودند و خیلی راحت از عمق خط دفاعی استقلال با حسینی تک به تک شدند. حسینی هم به جز گلی که خورد، روی هم رفته بد کار نکرد.

مراغه‌چیان گفت: فاصله خط دفاع و خط هافبک ما زیاد بود. بازیکنان الهلال خیلی راحت توپ را گرفتند و با خط دفاعی تک به تک شدند. حمل توپ در بین بازیکنان ما به آن صورت خوب نبود. حتی از قائدی هم چیزی ندیدیم. یک سانتر خوب هم انجام نشد.

وی با انتقاد از فشردگی مسابقات نمایندگان ایران در آسیا، اظهار کرد: به نظرم تیم‌های ما خسته هستند. نمی‌دانم چرا مسابقات تا این حد فشرده است. مگر چه عجله‌ای وجود دارد؟ در نتیجه استقلال و پرسپولیس مقابل رقبای خود شکست خوردند. البته ذوب آهن کادر فنی خوبی دارد و خودش را پیدا کرده است ولی در مرحله بعد کارش سخت‌تر است.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: کار تمام نشده است. نمایندگان ایران می‌توانند با خودباوری و با انگیزه زیاد مقابل تیم‌های دیگر به برد برسند و به مرحله بعد صعود کنند. مطمئناً با توجه به برگزاری مرحله حذفی در فصل آتی، نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرخ آبی

      برنامه ریزی فدراسیون و باند اصفهانیها علیه پرسپولیس و استقلاله ، هر دو تیم خسته هستند بخاطر فشردگی بازیها ، هواداران سرخابی علیه مافیای فوتبال و باند اصفهانیهای فدراسیون متحد شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظرت کیسه کشا حاضر میشن با اتحادشون قهرمانی سرورشون رو ببینن؟؟؟؟ خخخخ اینا خوشحالن که شاید شله زرد بتونه جلوی هتریک پرسپولیس رو بگیره خخخخخ

      • تتاا

        دو تیم خسته اند از نظر بدنی شاداب نیستند مقصر اصلی برنامه ریزی فدراسیونه ، کشورهای عربی ریکاوری خوب دارند مشکل مسافت و پرواز ندارند اما تیم های ایرانی با تمام این مسائل روبرو هستند تا اینحا هم معجزه بوده که تونستند بمونند

    • م.

      بدن سازی تیمهای ایرانی د رحد محلات هم نیست.استراتژی تیمهای ایرانی هم روی زمین فوتبال مشخص نیست.هر بازیکن آنچه خودش لازم می داند انجام میدهد نه آن چیزی که تیم برای نباختن وبردن لازم دارد از تیمهای ملی گرفته تا تیمهای باشگاهی .حیف از دستمزدهای نجومی مربیان وبازیکنان خارجی وداخلی که از جیب ملت به فنا میرود.

    • بدون نام

      دلیل شکستشون اینه که میخوان اینارو خسته کنن هم از لیگ جا بمونن هم اییا،جام هم بدن به وحشیا

    • بدون نام

      دلیلش تقلب ازروی دست هم بود چون پرسپولیس باخته بود استقلالم باید میباخت، خیلی وقته داریم تویه تیمارستان بزرگ بنام ایران زندگی میکنیم

    • بدون نام

      دلیلش تقلب ازروی دست هم بود چون پرسپولیس باخته بود استقلالم باید میباخت، خیلی وقته داریم تویه تیمارستان بزرگ بنام ایران زندگی میکنیم

    • بدون نام

      اونجا لیگ ایران نیس که بامهندسی نتایج لیگ وتوصیه به داوران تیم های حکومتی رو صدر جدول نگه دارن!!!!!!! اونجا لیگ اسیاست, دست بالای دست بسیاره!!!!!!!!!

    • آپولو_۱۱

      گرفتن حق حساب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج