جاباما
۸۵۵۷۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فرکی: اتفاقات تبریز به ما ضربه زد

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش قصد دارد تا اولین پیروزی خانگی نیم فصل دوم را مقابل پارس جنوبی جم به دست آورد.

ایسنا: حسین فرکی سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: جا دارد به ذوب‌آهن تبریک بگویم که موفق شد به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند. برای استقلال و پرسپولیس که از حریفان خود شکست خوردند هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر که توانستند به لیگ برتر صعود کنند تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: در مورد این بازی باید بگویم که پیکان در چند فصل اخیر موفق به شکست پارس جنوبی نشده است و امیدواریم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم چون تا الان که من سرمربی پیکان شدم نتوانستیم در بازی‌های خانگی به پیروزی برسیم. امیدواریم شرایط تغییر کند و به اولین برد خانگی خود در نیم فصل دوم برسیم. پارس جنوبی تیم خوبی است و کادر فنی و هواداران پر شوری دارد.

امیدوارم دیدار جذابی از آب در بیاید. با توجه به اینکه مشکلاتی برای پارس جنوبی به وجود آمده برای ما خوش‌بینانه است چون می‌خواهیم مقابل پارس جنوبی جم قرار بگیریم که با تمامی نفرات و با تمام قوا قرار است مقابل ما قرار گیرد.

فرکی درباره اتفاقات و حواشی دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز هم گفت: مسائل هفته گذشته در تبریز به ما آسیب زد. درست است که ما بازی را بردیم اما برنامه ما به هم ریخت. هواداران تراکتور عاشقانه تیمشان را دوست دارند و وقتی تیمشان شکست می‌خورد ناراحت می‌شوند و صحنه‌هایی را به وجود آوردند که به فوتبال ما آسیب زد. بازتاب خبری این مساله در خارج از کشور می‌تواند به فوتبال ما آسیب بزند. بازیکنان من وقتی در زمین هستند دوست دارند پیروز میدان باشند. از طرف دیگر، تیم حریف است که می‌خواهد پیروز باشد.

او در ادامه گفت: ما بعد از اینکه به رختکن رفتیم، به علت ایجاد آن حواشی نتوانستیم به پرواز خود برسیم و مجبور شدیم با اتوبوس به تهران برگردیم و این مساله باعث شد برنامه آمادگی ما به هم بخورد. نهایتاً ما توانستیم برای این بازی یک جلسه تمرین داشته باشیم.

سرمربی پیکان درباره مصاحبه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: ما باید همه چیز را در نظر بگیریم. این پیام خوبی نیست که بخواهیم یک باشگاه یا تیم دیگری متهم کنیم که مثلاً از تیمی که مدعی قهرمانی است جانب‌داری می‌کنند. این مسائل به نظر من در فوتبال جایی ندارد.

اگر بخواهیم این طور به فوتبال نگاه کنیم شاید حرف‌های دیگر هم بشود زد. باید با حوصله‌تر فوتبال را نگاه کرد. برای کلیه مدیران فوتبال احترام خاصی قائل هستم و دوست دارم اگر مصاحبه‌ای انجام می‌دهند در فوتبال تأثیر مثبت داشته باشد. ما سه بازی را پشت سر هم باختیم ولی از این حرف‌ها نزدیم.

اگر تیم ما هم برای قهرمانی بسته شده بود این حرف‌ها را نمی‌زدیم. سعی می‌کردیم از خودمان اشکال بگیریم و تلاش و مدیریت خود را بیشتر کنیم. آقای زنوزی آمده و در فوتبال سرمایه گذاری کرده و تیم را برای قهرمانی بسته است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اگر این طور بود استیل آذین هم با سرمایه گذاری که انجام داده بود باید قهرمان می‌شد. قهرمان که نشد هیچ، سقوط هم کرد.

او در پایان گفت: باید نگاهمان را نسبت به فوتبال تغییر دهیم. الان هم هیچ چیز برای تراکتور از دست نرفته است و بازی‌های پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است. مهم این است که وقتی تیمی این سرمایه گذاری را انجام داده است باید شرایط روحی و روانی خوبی داشته باشد. تراکتور به خاطر دو باخت پی در پی مقداری عصبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی نوشتی در چند فصل اخیر پیکان موفق به شکست پیکان نشده است؟ اقای مدیر قسمت ورزشی برترینها شما نمیخواد یه خبر الکی پر از غلط از تیمهای دیگه منتشر کنی شما همون روال قبل تو ادامع بده که از 10خبر 8..9تاش واسه برانکو و پرسپولیس بود

    • بدون نام

      خدا وکیلی آقای فرکی تیم شما بازی کرد بجز دفاع مطلق، با یک ضربه شانسی به پیروزی رسیدین حالا طلبکار هم هستی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج