اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۵۸۶۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نبی: پرسپولیس با برانکو به دنبال سه گانه است

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه اصلی ما کسب قهرمانی سه گانه است و تا زمانی که این هیات مدیره حضور داشته باشد، برانکو قطعا به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

ایرنا: نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه اصلی ما کسب قهرمانی سه گانه است و تا زمانی که این هیات مدیره حضور داشته باشد، برانکو قطعا به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

مهدی محمد نبی با اشاره به فشردگی بازی های پرسپولیس گفت: تیم ما در طول یکسال که متشکل از ۵۲ هفته است باید در سه جام مهم حضور پیدا کند و ۶۰ بازی را انجام دهد.

وی افزود: فشردگی سنگین مسابقات کار را برای تیم هایی چون ما دشوار می کند. خوشبختانه پرسپولیس در سال های اخیر با برانکو بسیار موفق بوده و نتایج ما نشان از کارنامه فوق العاده برانکو است.

نبی: پرسپولیس با برانکو به دنبال سه گانه است

نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد دیدار های باقی مانده این تیم در ادامه فصل خاطر نشان کرد: پرسپولیس در هر سه جام مدعی است. تیم هم شرایط خوبی دارد و برنامه باشگاه بر این اساس چیده شده قهرمانی لیگ برتر را حفظ کنیم و دو جام دیگر را هم به دست آوریم. ما برای رسیدن به هدفمان فقط باید تلاشمان را بیشتر کنیم و با این تلاش حامیان مالی خوبی را جذب کنیم تا تیم از این نظر هم با مشکلی مواجه نشود.

نبی در خصوص برگزاری بازی های تیم های ایرانی در زمین بی طرف خاطر نشان کرد: این موضوع با معایب زیادی همراه است و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا با روحیه ورزش مغایرت دارد. به طور حتم اگر بازی های نمایندگان مقابل حریفان عربستانی در ایران برگزار می شد شرایط بسیار بهتر بود و در کنار این مساله می توانستیم درآمد زایی خوبی هم داشته باشیم.

وی در خصوص برانکو و شایعاتی که در مورد جدایی این مربی مطرح می شود هم گفت: همه در پرسپولیس از شرایط آگاه هستند. حضور برانکو برای پرسپولیس غنیمت است و هواداران خیالشان راحت باشد که ما از او حمایت می کنیم و قطعا تا زمانی که این هیات مدیره در باشگاه حضور دارد برانکو به کارش ادامه خواهد داد چرا که ما برنامه های خود را با این مربی تدوین کرده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابا اتی

      بعد از شما هم برانکو هست ..ماندن برانکو رو منط ماندن خودتان نکنید لطفا..

      پاسخ ها

      • ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ سانسور چی در کما است دعا کنید ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌

        یعنی شما لنگی ها اینقدر بی ادب هستین سه گانه کلمه زشت و احمقانه ایست

    • بدون نام

      قهرمانیم ب کوی چشم دشمنان (تاس)

    • بدون نام

      هههه به فکر لیگ باشین اونم به کمک وزیر

    • بدون نام

      خخخخخ حتما برای برکناری برانکو نقشه داری

    • مهدی

      ههههههه‍ه،هوووووووو،هییییییی

    • ناشناس

      اگر خیانت امثال شما بذاره

    • م.ر.ا

      ای لنگی بی خاصیت

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه،در اسیا لنگ دور کمر اخر جدوله در حذفی سپاهان قهرمانه در لیگ استقلال و تراختور شانس ۵۰ ۵۰ برای قهرمانی دارند

    • بدون نام

      منظورش از سه گانه چیه؟ نکنه قهرمانی جام باشگاها رو میگه؟ خخخخخخخخ حتما با گلزنی بودمیر وعلی پور چفت خل میخواد قهرمان اسیا بشه حالا تو ایران با هل وزور قهرمانش میکنن ولی تو اسیا این حرفا نیست کارشناس

    • بدون نام

      سه گانه رو تو خواب هم نمیبنی،اقای رئیس بگو با وزیر به دنبال دو گانه هستیم چون وزیر تو بازیهای اسیایی کاری ازش برنمیاد،اگه وزیر نبود پارسال برانکو اخراج میشد،همین هواداران که سنگ برانکو رو به سینه میزنن خودشون حیا کن رها کن میگفتن،بجای برانکو اگه مسول تداراکات تیم هم سرمربی بود همین نتایح و میگرفت،اقای نبی اگه وزیر نباشه خواب جام هم نمیبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج