اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۶۴۴۳
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خلیلی: شروع تنش از سوی هواداران سپاهان بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع حواشی و تنش‌ها از سوی هواداران سپاهان بود که ما بابت این موضوع از آنها گلایه‌مند هستیم.

خبرگزاری تسنیم: محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس پس از تساوی بدون گل مقابل سپاهان درخصوص حواشی و اتفاقات مسابقه گفت: متاسفانه شاهد اتفاقاتی بودیم که در شأن فوتبال، فرهنگ و جامعه ما نیست. ایجاد و شروع تنش‌ها از هواداران سپاهان بود که ما از آنها گله‌مند هستیم.

به حدی سنگ و صندلی به تونل ورزشگاه پرتاب شده که ما حتی نمی‌توانستیم در راهروها راه برویم. پرتاب این سنگ‌ها به حدی بود که نیروهای زحمتکش انتظامی نیز مصدوم شدند. واقعا این رفتارها خطرناک است و ما باید به این نکته فکر کنیم که همه هموطن هستیم و انتظار داریم در محیط ورزشگاه جو و روحیه ورزشکاری حکمفرما باشد.

خلیلی: شروع تنش از سوی هواداران سپاهان بود

وی تصریح کرد: عدم هماهنگی میان یگان ویژه و هواداران وجود داشت. پیش از مسابقه و در جلسه هماهنگی قرار بود 4 لاین در طبقه اول و 4 لاین در طبقه بالا به هواداران سپاهان اختصاص داده شود که حدود 9 درصد از ظرفیت ورزشگاه 76 هزار نفری بود اما به محض ورود به ورزشگاه متوجه شدیم 6 لاین در طبقه اول به هواداران سپاهان اختصاص یافته است.

همین موضوع باعث ایجاد تنش میان هواداران دو تیم و نیروی انتظامی شده بود که در نهایت پس از صحبت با مسئولان نیروی انتظامی تلاش برای آرام شدن جو ورزشگاه صورت گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این دیدار حواشی زیادی داشت و ما به روابط عمومی باشگاه گوشزد کردیم تمامی عکس‌ها و فیلم‌های حواشی را جمع‌آوری کنند تا ما با ارائه آنها شکایت لازم را انجام دهیم.

خلیلی درخصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: از مسئولان ذیربط انتظار داریم در آن دیدار تمهیدات لازم را اندیشیده و جایگاه مناسبی را برای هواداران ما در نظر بگیرند. نگرانی ما غیر از بازیکنان و کادر فنی به خاطر هواداران است و انتظار داریم اتفاقات این دیدار در اصفهان تکرار نشود.

وی درخصوص اتفاقات اواخر مسابقه و درگیری نیمکت دو تیم عنوان کرد: در طول بازی با صحبت با داور چهارم تلاش می‌کردیم نیمکت پرسپولیس را کنترل کنیم و از ایجاد تنش جلوگیری کنیم اما متاسفانه نیمکت سپاهان روی هر صحنه‌ای اعتراض می‌کرد و همین موضوع باعث ناراحتی و درگیری هواداران دو تیم نیز شده بود.

بعد از پایان بازی برانکو و کادر فنی ما به میزان وقت تلف شده اعتراض داشتند و همین موضوع با واکنش نیمکت سپاهان مواجه شد. متاسفانه شرایط به گونه‌ای بود که با اعتراض نیمکت سپاهان برخی سوت‌ها برگشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت قرارداد بشار رسن گفت: مدیریت باشگاه با مدیر برنامه‌های او صحبت کرده و این قول را داده که بشار در فصل بعد در پرسپولیس بماند. مسئله دیگر مدت قرارداد است که ما دوست داریم این بازیکن بیشتر در پرسپولیس بماند. عرب مدیرعامل پرسپولیس به ما قول داده بشار را در تیم حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مقدسی

      الهی بمیرم لنگی ها ساکت بودن

    • علی مقدسی

      الهی بمیرم لنگی ها اصلا هیچ کاری نکردن

    • بدون نام

      بیچاره لنگیها همیشه مظلوم هستن!!! همیشه تیم‌های مقابل وطرف ار هاشون به این لنگ حقیر ظلم میکنن!!!

    • بدون نام

      گمشو تو خودت آخر حاشیه ای

    • بدون نام

      حتما سنگها از قبل آورده بودن یک قول دو قول بازی کنند بعد زدن توسر سپاهانیها

    • حسین

      من خودم پرسپولیسیم اما واقعا خجالت کشیدم از رفتار تماشگرانمان درقبال حریف اگه محروم بشیم هم من یکی تعجب نمیکنم

    • بدون نام

      واقعا خیلی رو دارید گلر شما حواله میکند مربی شما در پایان هر باز ی یکی از بازیکنان حریف یا داوران را هول میدهد تیم شم هر جا میره مشکل ایجاد میکنه ولی چون تیم دولتی وپسر وزیرورزش حمایت میکنند نه بازیکن ونه مربی دلال محروم میشود اگر این حرکات ا تیمهای دیگر میکردند چندین با محکوم میشدند

    • محمد

      زارت با این بازی مشخصه چقدر عرضه دارین

    • Omid

      چقدر خدا شما لنگیها رو پرو آفرید.

    • بدون نام

      چرکپولیسی وحشی. ضد فوتبالیها

    • بدون نام

      لنگی آویزون راست میگی چندتا ازبازیکنان شما باید کارت می گرفتند که داور بهشون کارت نداد تاازبازی بعدی محروم نشند برانکو هم بایدمحروم بشود ولی فکرنکنم این کار بکنند

    • مهدی آبی

      هوچی گری تو ذات کثیفته لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج