۸۵۶۴۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خسرویار: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما این بازی برای ما تمام شده و تمام تمرکزمان رقابت برابر کره جنوبی است.

ایسنا: به نقل از فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره عملکرد بازیکنانش برابر ویتنام گفت: ویتنام تیم بسیار قوی دارد که از پایه کار کرده است. خدا را شکر که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. تلاش بسیاری کردیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

خسرویار: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

وی افزود: نیمه اول بازی را یک بر هیچ به سود ویتنام به رختکن رفتیم. در نیمه دوم بچه‌ها فشار بیشتری به حریف وارد کردند و در نهایت زهرا خدابخشی توانست بازی را به تساوی بکشاند. بازیکنانم در این مسابقه فوق‌العاده بودند. نمایش قابل قبولی از خود برابر میزبان رقابت‌ها داشتند و از جان مایه گذاشتند.

خسرویار اضافه کرد: فوتبال بانوان در حال رشد و توسعه است و مطمئناً این پیشرفت بخاطر حضور حسین عبدی و محمد حبیبی، در کنار کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان است. در این مدت تلاش کردیم تا اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم. این خودباوری و اعتماد به نفس بچه‌ها را در دیدار امروز برابر ویتنام مخصوصاً در نیمه دوم مسابقه به وضوح مشاهده کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان خاطر نشان کرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این بازی برای ما تمام شده است. تمام تمرکزمان روی بازی بعدی که روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه برابر کره جنوبی است، گذاشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج