adexo3
۸۵۸۵۵۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم نباید از الان خود را قهرمان بدانند.

ایسنا: جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و با وجود اینکه قبل از مسابقه حواشی زیادی را ایجاد کرده بودند اما دیدیم که این حواشی روی مسائل فنی کمتر تأثیر گذاشت و بازیکنان با تمرکز کار می‌کردند.

پرسپولیس گل زودهنگامی زد و در ادامه توانست بازی را کنترل کند و با آرامش بیشتری بازی را ادامه بدهد. تراکتوری‌ها هم که برای کسب سهمیه می‌جنگیدند تلاش کردند در زمین خودشان فرصت‌های گلزنی ایجاد کنند و به گل برسند اما در زدن ضربات دقت کافی را نداشتند. فکر می‌کنم تراکتورسازی مهاجم گلزنی نداشت.

پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند

وی افزود: امروز در خط هافبک پرسپولیس شاهد عملکرد خوبی بودیم چراکه اجازه ندادند تراکتوری‌ها بیش از پیش روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین باشند و حتی روی چند مورد هم مهاجمان پرسپولیس را صاحب توپ کردند. در طول بازی احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا جزو بهترین نفرات زمین بودند. من فکر می‌کنم با اینکه پرسپولیس نتوانست بازی را ببرد اما یک امتیاز با ارزش به دست آورده دیگر الان می‌توان گفت ۷۰ درصد راه قهرمانی را رفته است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان را از حالا قهرمان لیگ بدانند آیا دچار مشکل خواهند شد، گفت: نباید از الان بازیکنان خودشان را قهرمان بدانند و دچار غرور شوند.

دو بازی دیگر باقی مانده که سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زند. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید تمرکزش روی این موضوع باشد که هر دو بازی را ببرد نه اینکه با دست کم گرفتن حریفان وارد زمین شود. امروز چهارشنبه پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد ولی این اتفاق رخ نداد اما به دست آوردن قهرمانی در دستان پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپول لیس باید به وزیرافتخارکنه

      پاسخ ها

      • کامران

        آخی... شما ها مستحق ترحم هستین

      • بدون نام

        مدیر ورزشی بدبخت لنگی برترینها .دوست دارم پرسپولیس اول نشه تا امثال شما ادب بشن نه پرسپولیسیم نه استقلالی. اما اینطوری هر روز از پرسپولیس حمایت کردن و خبر منتشر کردن جوری که انگار بقیه تیمها مترسک هستند خجالت داره. تقصیر خودت نیست سنت کمه عمو لیاقت یه مسئولیت احتماعی رو نداری چون بلد نیستی و بی سوادی

    • بدون نام

      پرسپول لیس باید به وزیرافتخارکنه

    • melika.perspolis

      حالا مگه کی مغرور شده ؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      پرسپولیس باید روزی هزار بار قربون و صدقه داروها برن که با حق خوری بقیه تیم ها به اینجا رسیده اند خدا شاهده اگه از ترکیب بارسلونا و رئال مادرید یه تیم منتخب به لیگ ایران بیاری بازم این داورهای خائن و وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال نمیزارن قهرمان بشه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج