۸۵۹۰۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رافا جلوی قهرمانی تیم سابقش را می‌گیرد؟

لیورپول در سال های اخیر توفیقی در سنت جیمز پارک نداشته است.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در یکی از مسابقات حساس هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس شنبه شب و از ساعت ۲۳:۱۵ نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک میزبان لیورپول خواهد بود.

از آن جایی که بازی لیورپول ۴۸ ساعت قبل از دیدار سیتی برگزار خواهد شد، شاگردان کلوپ باید ابتدا با یک پیروزی خارج از خانه موقتا با اختلافی دو امتیازی به صدر جدول برسند و در ادامه منتظر باشند تا برندان راجرز و لسترسیتی، سیتیزن ها را متوقف کنند. اما آمار نشان می‌دهد لیورپول قبل از هرچیز، باید نگران وضعیت خود در ورزشگاه سنت جیمز پارک باشد.

لیورپول از روز ۳ مارچ و تساوی بدون گل در دربی مرسی ساید مقابل اورتون در گودیسون پارک امتیازی در لیگ برتر از دست نداده و با روند ۷ بازی متوالی پیروزی پای به نیوکاسل می‌گذارد. اما سابقه تاریخی نشان می‌دهد، نیوکاسل جدی ترین تهدید لیورپول در این روزها خواهد بود.

رافا جلوی قهرمانی تیم سابقش را می‌گیرد؟

لیورپول از 7 مسابقه اخیر خود در نیوکاسل فقط یک پیروزی کسب کرده و آن پیروزی نیز به 6 سال قبل بازمی‌گردد؛ دیداری که در آپریل 2013 برگزار شد و با دبل جوردن هندرسون و دنیل استوریج و گل هایی از دنیل اگر و فابیو بورینی، با برتری قاطع 6-0 قرمزهای مرسی ساید به پایان رسید.

در بین 6 بازی دیگر نیز، لیورپول 4 بازی را باخته و 2 بازی را هم با تساوی به پایان رسانده (از جمله تساوی 1-1 فصل قبل). در صورت شکست لیورپول، منچسترسیتی فرصت دارد تا دوشنبه شب و با پیروزی مقابل لستر، قهرمانی خود را یک هفته زودتر جشن گیرد.

بعد از منچستریونایتد (16)، چلسی (14) و تاتنهام (11)، لیورپول با 10 شکست مقابل نیوکاسل در بازی های دور از خانه، چهارمین آمار ضعیف بازی های دور از خانه خود را مقابل کلاغ ها ثبت کرده است.

اما تنها آمار سال های اخیر نیست که باید لیورپول را بترساند. نیوکاسل در ماه های اخیر در خانه به تیمی ترسناک تبدیل شده و در 6 بازی از 7 میزبانی اخیر خود، حریفان را با شکست بدرقه کرده است. تنها شکست نیوکاسل در این 7 مسابقه، به باخت 1-0 مقابل کریستال پالاس در آپریل مربوط می‌شود و شاگردان رافائل بنیتس پیروزی های خود را با به ثمر رساندن حداقل 2 گل جشن گرفته اند. همچنین نیوکاسل هر 4 بازی خانگی اخیر خود در ماه می را با پیروزی پشت سر گذاشته، در این بازی ها 13 گل زده و تنها یک گل دریافت کرده است.

البته قرمزها هم دلایل خود را برای خوش بینی دارند. لیورپولی ها تاکنون در 5 مسابقه لیگ برتری با رافائل بنیتس سرمربی سابق خود مواجه شده اند (روی نیمکت چلسی و نیوکاسل) و در این مسابقات هرگز مقابل این مرد اسپانیایی شکست نخورده اند. او در زمان هدایت چلسی یک بار در مقابل لیورپول قرار گرفت و به تساوی 2-2 رسید و در ادامه روی نیمکت نیوکاسل 4 بار با تیم سابقش روبه شد که در این بازی ها 2 تساوی و 2 باخت، نصیب شاگردانش شد. (تساوی های 2-2 و 1-1، شکست های 2-0 و 4-0)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج