۸۶۰۳۲۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ملکی: قرارداد شفر زیاد نبود، حالا زیاد شد!

اکبر عباسی ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد شفر در زمان عقد آن،‌ به دلار آن روز،‌ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، اما با افزایش قیمت دلار این مبلغ افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم: اکبر عباسی ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه دیدار با الدحیل درباره اینکه آیا باشگاه استقلال با شفر برای جدایی توافق کرده است یا خیر، اظهار داشت: ان‌شاءالله توافق می‌کنیم.

وی در مورد ابهامات قرارداد شفر نیز تصریح کرد: چه ابهامی وجود دارد؟ آن موقع، دلار سه هزار تومان بود و قرارداد شفر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شد. آیا این مقدار برای مربی که تیم شانزدهم را به رده بالا آورده و سهمیه گرفته، زیاد است؟ در ضمن این مقدار برای سال سوم قرارداد شفر است. قرارداد او سال اول یک مبلغ دارد، سال دوم یک مبلغ و سال سوم یک مبلغ دیگر. در ضمن در آن مقطع شفر تیم را هم را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا آورده بود.

ملکی: قرارداد شفر زیاد نبود، حالا زیاد شد!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد فسخ یک طرفه قرارداد از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: یعنی چه قرارداد را یک‌طرفه فسخ می‌کنند؟ باشگاه با مربی قرارداد می‌بندد و بعد از مدتی می‌‌گوید این مربی را نمی‌خواهم، مگر تیم‌های دیگر دنیا چه کار می‌کنند؟ الان باشگاه منچستریونایتد مورینیو را نخواست چه کار کرد؟

ملکی در مورد قراردادهای سایر دستیاران شفر و اینکه چرا با ساشا قراردادی 120 هزار دلاری بسته شده است، عنوان کرد: این سؤال را باید از افتخاری (مدیرعامل وقت باشگاه استقلال) بپرسید، چون این کار در اختیارات مدیرعامل است.

«افتخاری گفته است قراردادها به تصویب هیئت مدیره رسیده است». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اگر آقای افتخاری چنین حرفی زده، درست گفته است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مشکلات قرارداد شفر عنوان کرد: چه مشکلی داشته است؟! با یک مربی قرارداد بستند به قیمت آن روز سه میلیارد و 500 میلیون تومان. این چه مشکلی دارد؟!

ملکی درباره بازیکنان خارجی تیم استقلال در نیم‌فصل اول گفت: بالاخره این بازیکنان را مربی آورده است. رسیدگی به آن هم در اختیارات هیئت مدیره نیست و باید مدیرعامل و معاون اجرایی به این امور رسیدگی کنند. من فکر نمی‌کنم مربی در دنیا بیاید و تعهد بدهد که قهرمان می‌شود. درست است این مسائل در حوزه اختیارات من نیست، اما فکر نمی‌کنم هیچ مربی در دنیا چنین تعهدی بدهد.

وی در واکنش به این پرسش که شفر می‌تواند از باشگاه استقلال شکایت کند و پولش را بگیرد؟ یادآور شد: هر مربی در دنیا قرارداد داشته باشد،‌ پولش را ندهید، محکوم‌تان می‌کند.

«آیا شما با دعوت باشگاه به استادیوم آمده‌اید؟»، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش عنوان کرد: من یک هوادار استقلال هستم، هر جا این تیم بازی داشته باشد به ورزشگاه می‌روم.

ملکی درباره قرارداد تیام با باشگاه استقلال نیز گفت: تیام 300 هزار دلار از باشگاه پول گرفته بود و بندی در قراردادش داشت که اگر پیشنهاد داشته باشد می‌تواند 200 هزار دلار بدهد و برود. یعنی او 300 هزار دلار از ما گرفت و بعد 200 هزار دلار داد و رفت، ولی بعد در زمان مدیریت فتحی مذاکره کردند به جای 200 هزار دلار، 350 هزار دلار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با اینکه مبلغ قرار داد رو نمیگن و به منم کلا مربوط نیست اما میشه بگید کیسه قرارداد دلاری با شفر چقدر بسته ؟

    • بدون نام

      فوتبال ایران یک ربال هم ارزش نداره فقط بیت المال را هدر میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج