adexo3
۸۶۰۷۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پوچتینو: برابر آژاکس به کمی شانس هم نیاز داریم

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آژاکس حاضر شد.

ورزش سه: تاتنهام که به دشواری و با پیروزی دراماتیک برابر منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید، در دیدار رفت در لندن با یک گل مغلوب رقیب شگفتی ساز هلندی شد و حالا پوچتینو، سرمربی این تیم معتقد است فردا شب تاتنهام باید شروع بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشد.

وی گفت: "آژاکس تیمی بسیار باکیفیت بوده و سرمربی بزرگی دارد، آنها شایسته حضور در اینجا بوده اند. هنگامی که شما در لیگ قهرمانان که سخت ترین رقابت در جهان محسوب می شود بازی کرده و به جمع چهار تیم پایانی می رسید، حتما شما هم بسیار خوب بوده اید.

پوچتینو: برابر آژاکس به کمی شانس هم نیاز داریم

ما باید به بهترین نحو ممکن بازی کنیم و مطمئنا به کمی شانس هم نیاز داریم. ما باید از حضور در این مرحله لذت ببریم و در آغاز بازی همانند دور رفت ضعیف بازی نکنیم. بعد از بازی اول حالا ما اطلاعات بیشتری نسبت به حریف داشته و قصد داریم فوتبال خود را بازی کنیم و از آنها بهتر باشیم. ما فرصتی برای تمرین ضربات پنالتی نداشته ایم اما فکر خوبیست، شاید در آخرین تمرین این کار را انجام دادیم."

احتمال انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید: "با عرض پوزش من درباره شایعات صحبت نمی کنم. اریکسن بازیکنی است که ما علاقمند به حفظ وی هستیم و من علاقه ای به صحبت در مورد شایعات ندارم."

بازگشت سون هیونگ مین: "من فکر می کنم تمام بازیکنان مهم هستند. سون در اولین بازی حضور نداشت، اما این اتفاق نباید تکرار شود و او باید آرام باشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج