۸۶۱۵۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رایولا: محرومیت من جنبه سیاسی دارد

رایولا تاکید کرد تخلفی مرتکب نشده و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلایلی سیاسی، او را محروم کرده است.

طرفداری: روز گذشته آژانس نقل و انتقالاتی خانواده رایولا که مستقیما زیر نظر مینو رایولا و پسرعمویش، وینچنزو رایولا اداره می شود، به دلیل برخی تخلفات از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به مدت سه ماه از انجام هر گونه فعالیت نقل و انتقالاتی محروم شد. اکنون مینو رایولا به این حکم اعتراض کرده است.

درحالیکه گمانه زنی ها در مورد علت محرومیت این سوپرایجنت معروف بالا گرفته، به نظر می رسد تخلفات رایولا در ماجرای انتقال جانلوکا اسکاماکا از ساسولو به زووله برای او دردسرساز شده است.

به نقل از کالچو مرکاتو؛ رایولا در مورد محرومیت خود گفت:

احساس شخصی ام این است که بدون در نظر گرفتن قوانین، این محرومیت جنبه ای سیاسی دارد. این محرومیت بر مبنای دروغ و بهانه شکل گرفته است. قانون و عدالت باید در هر سیستمی حاکم شود و امیدوارم در مراحل بعدی این ماجرا در مورد حکم من تجدیدنظر شود.

به نظرم فدراسیون فوتبال ایتالیا، انتقادات اخیر من در مورد نقش آنها در تخریب و پیدایش وضعیت کنونی فوتبال در ایتالیا را هضم نکرده و نپذیرفته است؛ همچنین ناتوانی آنها در مبارزه با مسئله نژادپرستی. این عقایدم به نظر من در صدور این حکم موثر بوده است.

من به دنبال برقراری عدالت، آزادی بیان و رفع این ناعادلاتی در هر دادگاه ممکن خواهم بود چراکه هدفم مشخص است و به فوتبال ایتالیا علاقه فراوانی دارم. با افتخار با این ناعدالتی مبارزه خواهم کرد تا حق خود را مطابق قانون به دست بیاورم.

لازم به ذکر است محرومیت رایولا از امروز ۹ می آغاز و تا ۹ آگوست ادامه خواهد داشت. این یعنی رایولا قانونا فقط چند روز پایانی ماه آگوست را برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات در دسترس خواهد داشت. فدراسیون فوتبال ایتالیا دقیقا در آستانه فصل نقل و انتقالات، رایولا را محروم کرده است تا عملا دست این سوپرایجنت را برای فعالیت در تابستان امسال ببندد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج