adexo3
۸۶۴۹۳۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دلیخت بهترین بازیکن لیگ هلند شد

کاپیتان جوان تیم فوتبال آژاکس به عنوان برترین بازیکن لیگ دسته اول هلند در فصل ۱۹-۲۰۱۸ معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: با پایان فصل لیگ دسته اول فوتبال هلند، ماتیس دلیخت، مدافع ۱۹ ساله آژاکس به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی شد.

کاپیتان جوان آژاکس که امسال با این تیم دو گانه قهرمانی لیگ و جام حذفی را کسب کرد و یکی از مهره‌های کلیدی در صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است، جوانترین بازیکن در تاریخ فوتبال هلند شد که توانسته جایزه کفش طلایی فوتبال باشگاهی این کشور را به عنوان برترین بازیکن فصل از آن خود کند.

پس از دلیخت که به آژاکس برای پایان دادن به ناکامی ۵ ساله‌اش در فتح لیگ هلند کمک کرد، لوک دیونگ، مهاجم تیم پی‌اس‌وی آیندهوون نایب قهرمان اردویژه کفش نقره‌ای را گرفت و دوسان تادیچ دیگر بازیکن آژاکس موفق به تصاحب کفش برنز شد.

این جوایز هر ساله توسط نشریه تلگراف هلند به بهترین‌های هر فصل لیگ دسته اول فوتبال این کشور اهدا می‌شود و بزرگانی مانند یوهان کرایف فقید، فرانک ریکارد، رونالد کومان، روماریو، رونالد دی‌بوئر و لوئیس سوارس موفق به کسب آن شده‌‌اند.

دلیخت پس از کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند گفت: افراد بزرگی موفق به کسب این جایزه شده‌اند و اینکه نام من هم در این فهرست قرار می‌گیرد، انگیزه مضاعفی می‌دهد تا در حرفه‌ام برای رسیدن به هرآنچه که امکانش هست تلاش کنم. این جایزه برای سابقه من هم بسیار خوب است و به آن افتخار می‌کنم.

کاپیتان آژاکس که گفته می‌شود در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود، در ماه سپتامبر در مراسم نشریه تلگراف جایزه خود را دریافت می‌کند. هم‌تیمی او فرنکی دیونگ که به بارسلونا پیوسته است هم در آن مراسم جایزه بهترین بازیکن استعداد فصل اردویژه را تحویل خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      ایول با این سن کم ماشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج