۸۶۵۰۸۴
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فکری: دستیار فرهاد؟ دستیار امیر هم نمی‌شوم

محمود فکری نه تنها دستیار مجیدی نخواهد شد بلکه دیگر دستیاری امیر قلعه‌نویی را هم قبول نخواهد کرد. او در عین حال قلعه نویی را در این برهه بهترین گزینه برای هدایت استقلال می‌داند.

ایران ورزشی: درباره مربیان آینده استقلال حرف و حدیث های بسیاری شنیده می‌شود. از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تا انتخاب سرمربی خارجی و حتی بازگشت امیرقلعه نویی. در این میان اظهارات پیشکسوتان استقلال نیز بی اهمیت نیست.

محمود فکری که این روزها کمتر مصاحبه می‌کند یکی از گزینه هایی است که گفته می‌شود شاید در کادر آینده استقلال جا داشته باشد اما پاسخ های او نشان می‌دهد که دیگر به عنوان مربی در استقلال فعالیت نخواهد کرد.

در روزهای اخیر خبر های متفاوتی درباره سرمربیگری مجیدی در استقلال شنیده می‌شود. حتی درباره اینکه شاید شما یکی از دستیاران او باشید. آیا اگر پیشنهادی از سوی مجیدی یا مسئولان باشگاه استقلال بشود، قبول می‌کنید؟

نه این پیشنهاد را قبول نمی‌کنم. دلیل هم دارم. خودم الان دارم به عنوان سرمربی کار می‌کنم. حتی اگر در لیگ یک و لیگ های پایین تر باشد به عنوان سرمربی کار می‌کنم. حتی به عنوان دستیار قلعه نویی هم کار نمی‌کنم.

فکری: دستیار فرهاد؟ دستیار امیر هم نمی‌شوم

شما درشرایطی این پاسخ را می‌دهید که گفته می‌شد رابطه بسیار خوبی با امیر دارید. حتی در برهه می‌گفتند در باند ایشان هستید. چرا در سال ها اخیر با او همکاری نکردید.

خیلی ها به من وصله می‌چسباندند که در باند این وآن هستم اما من در باند هیچ کس نبودم. من در باند قلعه نویی نیستم. درگذشته هم می‌گفتند من درباند پورحیدری هستم اما من قلبا ایشان را دوست داشتم و دارم. یکی از دلایلی که باعث شد من دستیار قلعه نویی نشوم این است که شاید او فکر کرده من نمی‌توانم کمک مناسبی برایش باشم.

از طرفی قلعه نویی همیشه دوست دارد محبت ببیند. او دوست ندارد به کسی محبت بکند. در رفاقت با قلعه نویی نباید انتظار محبت داشته باشی. دوستی با قلعه نویی زمان هایی یک طرفه می‌شود. من حقیقتا در باند استقلال هستم و در باند طرفداران استقلال.

درعین حال شما هم با آن ها که عقیده دارند قلعه نویی بهترین گزینه برای استقلال است، موافقید؟

بله، امیرقلعه نویی در شرایط کنونی بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است.

درباره مهدی رحمتی تحلیل های گوناگونی هست. شما اعتقاد دارید آیا رحمتی می‌تواند همچنان در استقلال باشد، یا دوران کاری اش تمام شده است؟

به نظر من دوران رحمتی در استقلال تمام شده و باید محترمانه استقلال را ترک کند. باشگاه استقلال هم باید طی مراسمی از این دروازه بان تقدیر کند. حالا اینکه رحمتی در تیم دیگری بخواهد دروازه بانی کند، مسئله دیگری است اما به نظر من رحمتی با استقلال به انتهای خط رسیده و باید از او تجلیل کنند و برایش مراسم خداحافظی بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد سازنده

      اولا اگه امیر قلعه نویی باندی داشت یا اگه مافیا بود که الان قهرمان لیگ میشد . ثانیا گیریم که قلعه نویی باند داره ، خیلی از خدات باشه که توی باندش باشی بنده خدا . خیلی تند میری . ترمز کن با هم بریم . خیلی دلت پره . همه رو جمع کرده بودی و یهو ترکیدی . قلعه نویی مگه چیکارت کرده که عقده داری بیچاره . برو تاریخ لیگ رو مرور کن یه بار تا ببینی هر که با امیرخان درافتاده ورافتاده .

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        امیر قلعه نوعی ، تا تونست اسباش رو تازوند ، تو همون ۷ سالی که استقلال و سپاهان جام قهرمانی را در یک فوتبال کاملا پاک!!! به هم پاس می دادند.
        بعد که گندش دراومد و کمیته اخلاق مجبور شد پا پیش بگذاره ، امیر خانتون ماستش رو کیسه کرد و نشست کنار!
        فعلا ، مثه اینکه علی رو فرستاد!!!

    • بدون نام

      استقلالی نیستی فکری
      خجالت هم نمیکشه میگه قلعه نویی

    • بدون نام

      اگرچه طرفدار پرسپولیس هستیم اما باید پذیرفت ادمای شجاع و نترسی چون فکری و پاشازاده خودشان سرمربی باشن و به فوتبال خدمت بکنن و وارد مافیای فوتبال چون قلعه نوعی نشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا اوضاع استقلال افتضاحه؛ مجیدی وامثال مجیدی زیر بال وپر فکری وزرینچه بزرگ شدند حالا مثلا مجیدی سرمربی
        وفکری دستیار

    • ایلام

      بی چشم و رو همان دو سال آخر که تو تیم قلعه دو دستگی به وجود اومد تو و زرینچه دستیارش بودی خواستید زمینش بزنی تو اون سالها به ظاهر موفق شدید ولی ضربشو استقلال دید اینو هم بدون تا صد سال دیگه به گرد پای امیرخان هم میرسی ....بی ادب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون روی پای خودش وایستاده وآدم کسی نیست بی چشم وروهست؟

      • بدون نام

        اینکه دلیل نمیشه دستیار بودند بهرحال برعکس فرناز وشیشعلی ازپایین شروع کردندبرگه برنده شان هست اخوی

      • بدون نام

        اگر تو استقلال این داستان که تو گفتی حاکم باشه پس الان مجیدی هم میره زیر سوال که توکار شفر گذاشته و خواسته دورش بزنه.خداوکیلی شماها جای مغز چی تو کله دارید؟همه که مثل تو شاطر نیستن.دهنتو ببند و فقط شنونده باش.

    • بدون نام

      ببینید کار فوتبال ایران ومخصوصا اوضاع استقلال به کجا رسیده که حتی به فکری با اون سابقه درخشان، وسابقه مربیگری که حداقل اینقدر غیرت داشت که بعد از چندسال دستیاری وسابقه مربیگری رو هم که ازپایینترین رده استانی ولیگهای پایینتر شروع کرد. حالا باید پیشنهاد دستیاری مجیدی آزمون پس نداده وتازه به دوران رسیده داده بشه؟!
      انصافا از همه لحاظ شخصیت و تعصب و... فکری کجا وافرادفرصت طلب مانند مجیدی و منصوریان ونیکبخت و... کجا!!!

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم، خیلی‌ از استقلالی‌ها که الان به فکری بد میگن متولدای هفتاد و پنج به بالا هستن که فکری رو نمیشناسن، نمیدونن که محمود فکری یکی از هافبک‌های دفاعی خیلی خوب و خطرناک استقلال بوده و تعصبش هم از ای بچه سوسولا مثل مجیدی خیلی بیشتر بود

    • بدون نام

      دمت گرم به خاطر صداقتت

    • بدون نام

      سالها تو استقلال محمود آر پی چی زن با تعصب توپ میزد حالا ببین چی شده ی عده دهه هشتادی که تا حالا بازیهاشو ندیدن میان بر علیه فکری حرف میزنن.حیف ک محمود فکری رو خوب نمیشناسید. تو پست فکری تو استقلال تا حالا بازیکن نیومده همونطور ک تو پرسپولیس تو پست کریم باقری بازیکن نیومده اندکی تفکر لازمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج