adexo3
۸۶۵۶۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال برای اعتبار خودش با العین بازی کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی با العین یک دیدار اعتباری و حیثیتی است و این بهترین فرصت برای فرهاد مجیدی است تا خودش را ثابت کند.

خبرگزاری مهر: ایوب اصغرخانی اظهار داشت: حذف در مرحله گروهی آسیا اتفاق خوبی برای استقلال نبود و باعث خدشه دار شدن اعتبار این تیم در آسیا شد. امیدوارم سیاست گذاران تیم تصمیماتی را برای آینده بگیرند تا فصل بعد این موضوع جبران شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: گرچه نتیجه این دیدار برای هیچکدام از دو تیم مهم نیست، اما دو تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا را دارند امشب برای اعاده حیثیت با هم دیدار می‌کنند. به هرحال حذف از آسیا با پیروزی بهتر از شکست یا مساوی است.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: این بهترین فرصت برای فرهاد مجیدی است تا در این بازی تشریفاتی اما مهم، خودش را ثابت کند و با کسب یک نتیجه خوب در دیداری آسیایی برابر تیمی پر اعتبار در آسیا توانایی‌اش را نشان دهد.

مربی سابق تیم‌های پایه آبی پوشان بیان داشت: در چنین دیداری بهتر است تا بازیکنان جوان‌تر هم فرصت بازی پیدا کنند. به خصوص بازیکنانی که در هفته‌های پایانی لیگ کمتر مورد استفاده قرار گرفتند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: امیدوارم این بازی حسن ختامی خوب برای استقلال در این فصل باشد تا مدیران باشگاه هم با انگیزه بیشتری وارد فصل نقل و انتقالات شوند.

وی تاکید کرد: مجموعه باشگاه استقلال باید تلاش کند تا هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود. از دست دادن زمان یعنی خودزنی برای فصل بعد. هر یک روزی که سرمربی استقلال دیرتر تعیین شود، یک روز زمان برای آماده سازی تیم در فصل آینده بیشتر از دست خواهد رفت که این بسیار خطرناک است. از فردا مدیران استقلال باید شب و روز خود را برای تعیین سرمربی فصل بعد بگذارند و هرچه زودتر انتخاب خود را قطعی نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعتبار کیسه همون ۶تای العین هست و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج