adexo3
۸۶۶۴۶۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام: فولاد آینده درخشانی پیش رو دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه کار سختی در این تیم دارد گفت: فوتبال خوزستان پر از استعدادهایی است که می توانند آینده ای درخشان را برای تیم فولاد بسازند.

خبرگزاری مهر: جواد نکونام که فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را با تیم نساجی مازندران آغاز کرد پس از جدایی از این تیم مدتی دور از نیمکت بود اما با پایان هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جزو اولین مربیانی است که تیم فصل آینده اش را انتخاب کرد. وی روز سه شنبه با امضا قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی تیم فولاد انتخاب شد.

نکونام پس از امضا قرارداد در مورد انتخاب این تیم گفت: چند پیشنهاد از تیم های مختلف داشتم که مذاکرات جدی را با دو تیم پیگیری کردم اما در نهایت به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

وی در مورد مذاکراتی که با تراکتورسازی داشت اما به نتیجه نرسید گفت: با مسولان باشگاه تراکتورسازی هم صحبت هایی داشتم و مذاکره کردیم اما در نهایت به توافق نرسیدیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتخاب فولاد نیز گفت: باشگاه فولاد ساختار خوبی دارد و خوزستان هم پر از استعدادهایی است که می توانند آینده درخشانی برای فولاد بسازند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا ادامه داد: می دانم که کار سختی در لیگ برتر داریم اما اطمینان دارم با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه نتایج خوبی خواهیم گرفت. فولاد تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم.

جواد نکونام در مورد شروع تمرینات این تیم گفت: بزودی تمرینات تیم را برای حضور در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آغاز خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برانکو فرگوسن

      خوب نتیجه گزفتی نیم فصل بعد برو تیم رقیب همشهریش البته اون سقوط کرده باید کار دیگه ای بکنی

    • بینام

      خوزستان هم شده بهشت بازیکنان و مربیانی که از همه جا رانده و مانده شده اند فقط ادعا میکنند که از فلان باشگاه داخلی یا خارجی پیشنهاد داشتم اما شرایط آنها را نپذیرفتم بابا شما را برای توپ جمع کنی هم نمیخواهند ..

    • بینام

      خوزستان هم شده بهشت بازیکنان و مربیانی که از همه جا رانده و مانده شده اند فقط ادعا میکنند که از فلان باشگاه داخلی یا خارجی پیشنهاد داشتم اما شرایط آنها را نپذیرفتم بابا شما را برای توپ جمع کنی هم نمیخواهند ..

    • بدون نام

      نه.بابا
      اخی تو مربی اونا شدی دیگه

    • بدون نام

      رفتن فولاد به لیگ یک پیشاپیش مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج