۸۶۹۲۷۹
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

کاملا پیدا بود که اعتراض های هواداران سپاهان قطعا به داخل زمین ختم نخواهد شد و در محوطه بیرونی نیز شاهد اتفاقاتی که قدمی تا فاجعه ندارند خواهیم بود.

ورزش سه: تشنج شدید، چیزی بود که از ابتدای صبح بازی نیز می توانستیم آن را در جریان دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس حدس بزنیم. پیش از آغاز بازی، تصاویر و فیلم های متفاوتی که مخابره می شد انصافا باعث ناراحتی همه شد. اتفاقاتی که بی شباهت به شکنجه نبود.

اما تماشاگران عاصی و عصبی سپاهانی ها در پایان بازی یک آپشن به اعتراض های خود اضافه کردند. سوزاندن ماشینی که مالک آن یکی از عکاسان فعال در رسانه هاست که در پارکینگ پارک بود و البته خرد کردن شیشه های ماشین های کناری که اتفاقا آن ها هم برای عکاسانی دیگر بود که با یکدیگر به ورزشگاه آمده و ماشین ها را در کنار یکدیگر پارک کردند.

مهدی زارع، یکی از باتجربه ترین عکاسان حاضر در رسانه های ورزشی است که پس از پایان دیدار و مخابره عکس های گرفته شده، به ناگهان خودروی ۲۰۶ سفید رنگ خود را غرق در مایعات و کف های مربوط به خاموش کردن آتش دید! با او تماس گرفتیم. آنقدر ناراحت بود که خواستن از او برای شرح ماوقع نوعی پررویی به حساب می آمد. زارع که مشخص بود مبهوت ماشین از دست رفته اش شده است تنها به از بین رفتن خودروی ۲۰۶ خود اشاره می کرد.

با یکی دیگر از عکاسان که در محل حاضر بود تماس گرفتیم. مجتبی صالح در این باره گفت: ما سه ماشین بودیم که با هم راهی ورزشگاه شدیم و به همین دلیل در کنار یکدیگر پارک کردیم. وقتی بازی به اتمام رسید شرایط داخل و بیرون ورزشگاه اصلا شرایط مساعدی نبود و به همین دلیل سعی کردیم با کمترین توقف تنها به ارسال عکس های معدودی اقدام کنیم تا سریع از محل دور شویم.

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

خودروی عکاس ورزشی طعمه حریق شد

او ادامه داد: پس از رسیدن به پارکینگ به ناگهان دیدیم دو ماشین کناری خودرودی 206 تمام شیشه هایشان خرد شده است که یکی از آنها برای من بود و اما ماشین مهدی زارع کاملا شوکه برانگیز بود. گویا در ابتدا با هر وسیله ای که در دست داشتند به جان ماشین افتادند و پس از خرد کردن تقریبا همه جای ماشین به فکر آتش زدن آن افتادند و وقتی ما رسیدیم در عین ناباوری ماشین 206 را غرق در مواد خاموش کننده آتش دیدیم و همانطور که در فیلم و تصاویر پیداست این ماشین با سنگدلی تمام به این روز افتاده و تقریبا دیگر قابل استفاده نیست.

این اتفاق را می توان یکی از بدترین پایان بندی های فصل فوتبالی‌ای که گذشت بدانیم. اینکه چطور می شود به جان ماشین یک عکاس که فقط کار او ثبت تصاویر است می افتیم و آن را به نابودی کامل می رسانیم. قضیه جایی دردناک تر می شود که ببینیم احتمالا تنها به دلیل پلاک تهران بودن ماشین مورد نظر، این فاجعه به بار آمده است. فاجعه ای که قطعا آخرین خبر شوکه برانگیز امشب نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا درداوره چقدانسان باید پست باشد که بخاطر باخت فوتبالی دس ب چنین عمل کثیفی بزنه

    • بدون نام

      خدا رو شکر که ایرانی نیستم

    • بدون نام

      چیزی نشده بایه پولیش درمیاد!!

    • بدون نام

      اشکالی نداره. برا اصفهانی ها این اتفاقات طبیعیه! همیشه اراذل و اوباششون از مهموناشون همینجوری پذیرایی میکنن. امشب غم دل هم که داشتن و دیگه هیچی!

    • N

      واقعا.....

    • بدون نام

      فرهنگ شله زرد

    • بدون نام

      حمایتهای بیجای وزارت ورزش و فدراسیون از یک تیم خاص این عواقب هم داره،چرا چند سال پیش هوادار اینکارا رو نمیکرد!؟؟؟وقتی نتیجه بازی رو وزیر تعین میکنه نتیجش هم همین میشه
      فردا شب چند تا کارشناس خود فروخته میان جوری کارشناسی میکنن که داور باید تمام تیم سپاهان و اخراج میکرد و سه تا پنالت واسه تیم متفور خکومتی نگرفته

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        اصلا همه حرفهای شما را درست فرض می کنیم
        آیا تاوانش را باید یکی دیگر که با خون دل یک ماشین خریده بدهد ؟ یا یک نوجوان با چشمش؟

    • بدون نام

      شله زردهای وحشی

    • بدون نام

      وحشی های مافیایی

    • ناصر

      سپاهانی ها وحشی شده بودن

      هم توی زمین هم بیرون زمین

      بزور میخواستن بازی رو ببرن

      انگار چاله می‌دونه.......

    • اوسیراک

      از این وحشیایی که قلعه نویی مافیایی و اوباش مربیشانه بیشتر از این توقع نمیره

    • بدون نام

      باید باشگاه سپاهان جوابگوی این همه وحشی گری باشه

    • بهرام آریا زادگان

      خوب چه اصراریه که با وجود این تماشاگران وحشی و بازیکنان و کادر وحشی تر فوتبال داشته باشیم ! تلویزیون باید مدتها غیر از بازی ، رفتار شخصی و روانی بازیکنان و مربیان حرفه ای دنیا رو برای این ملت پخش کنه تا ببینند فوتبال فقط برای لذت بردنه و جنگ ناموسی نیست ! این لیگ و جام درب و داغون رو هم تعطیل بفرمایید تا همین یکذره آبرومون هم تو دنیا از بین نرفته !

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      بیچاره عکاس ها .....اوهههههه.. نعلت بر این اصفهونی های مزدور و بی فرهنگ و بی وجدان!!!!!

      ای خداااا جواب این جرم‌ و جنایت ها و تقاص هاشونو کی باید پس بده؟؟!!! آخه گنه این بدبخت و بیچاره ها چیه که اینجوری مال و اموالشون در این اوج بحران و اوضاع افلج اقتصادی کشور دارند اینجوری مجازات میشن... واییییییی واقعاً دردناک و ناراحت کننده است... امیدوارم تا سالیان سال عذاب و نفرین و ناله های عکاسان و خونواده‌اشون بالاسر این اصفهونی های رانت خوار کثیف باشه و سال به سال بیشتر و بیشتر از اینکه هست مورد مجازات الهی پروردگار قرار بگیرند... الهی آمین

    • بدون نام

      اصفهان نصف جهان در بی شعوری بی گمان با اطمینان

    • لنگی

      دمش گرم دستش طلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج