۸۷۰۶۷۲
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

افتضاح در برگزاری فینال جام حذفی

افکار عمومی هنوز از شوک قانون خلق الساعه ۷۰ سی، ۵۰-۵۰، ۵۰-۳۰-۲۰(!)، نیمه نهایی بیرون نیامده که فاجعه تکمیلی در اهواز حقایق را برملا کرد: اینهایی که در راس امور فوتبال کشورند اصلا این کاره نیستند.

ورزش سه: افکار عمومی هنوز از شوک قانون خلق الساعه ۷۰ سی، ۵۰-۵۰، ۵۰-۳۰-۲۰(!)، نیمه نهایی بیرون نیامده که فاجعه تکمیلی در اهواز حقایق را برملا کرد: اینهایی که در راس امور فوتبال کشورند اصلا این کاره نیستند.

اصطلاح گِل گرفتن را احتمالا برای همین مواقع بکار می برند. برای زمانی که نه تنها دیگر امیدی به تغییر، تحول و اصلاح نیست بلکه وجود چیزی حتی عصبانیتان می کند. آن هم نه یک عصبی شدن معمولی، چیزی در حد انفجار!

پس از برگزاری پرحرف و حدیث دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان که مسئولان سازمان لیگ به هر نحو ممکن آن را به پایان بردند (شک نکنید حتی اگر خدای نکرده کسی جانش را از دست می داد بازهم حتما این بازی در همان روز انجام می شد) برگزاری بازی فینال در اهواز با بیش از دو ساعت‌تاخیر جدیدترین دستاورد مسئولان فوتبال کشور است.

دیداری که شاید از فینال جام حذفی فصل قبل نه، ابتدای فصل هم نه، لااقل از چند ماه پیش مشخص بود که قرار نیست دیگر در خرمشهر برگزار شود اما به طور رسمی هیچ چیزی اعلام نشد تا اینکه شهر مشهد و ورزشگاه امام رضا به طور غیر علنی به عنوان میزبان تعیین شد.

بعد از این انتخاب و در حالی که مسئولان سازمان لیگ هنوز نمی دانستند آیین نامه مسابقات جام حذفی و علت و حکمت انتخاب میزبان در این مسابقات چیست با طرح سهمیه ۵۰-۵۰ برای تماشاگران تیم های میزبان و میهمان در نیمه نهایی، خود را گرفتار بی خردی خودساخته ای کردند که تبعات آن همچنان و پس از مسابقه هم ادامه یافت.

نپذیرفتن هدایت تیم امید توسط یحیی گل محمدی در حالی که ریاست فدراسیون روی آنتن زنده با اطمینان از این انتخاب خبر داد و بیانیه محقانه داماشی ها که پدیده را در فینال ذینفع می دانستند انتخاب محل فینال را با اشکال روبرو کرد تا اینکه هیات رییسه فدراسیون در نهایت شهر اهواز و ورزشگاه فولاد را به عنوان میزبان دیدار فینال انتخاب کردند و شد آنچه نباید می شد.

هیات فوتبال استان خوزستان ذوق زده از بدست آوردن این میزبانی بادآورده فکرش را هم نمی کرد تیم دسته دویی داماش هم طرفدار داشته باشد پس با افتضاح پر کردن ورزشگاه توسط طرفداران پرسپولیس کاری کرد که مرزهای بی قانونی جابجا شود و در نهایت رسوایی بزرگی را به بار آورد بدین صورت که حتی ۱۰ درصد معمول و قانونی هم به تماشاگران یکی از دو تیم حاضر در فینال تعلق نگرفت!

فاجعه وقتی بزرگتر و تکمیل شد که پس از حاضر نشدن داماشی ها برای حضور در میدان پس از خواهش و التماس های بی فایده و تاخیر بسیار، به تماشاگران اعلام شد بازی لغو شده است. تا احتمالا با این حربه عده ای ورزشگاه را ترک کنند تا جا برای داماشی های پشت در مانده باز شود. تصمیمی مشمئز کننده.

آنها که به هر قیمتی میزبان دیدار فینال شده بودند با هر ترفندی بالاخره موفق شدند در ساعت ۲۳:۲۰ بازی را برگزار کنند بدون اینکه فکرشان به این مساله رسیده باشد که اگر بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی برود، مراسم اهدای جام باید ساعت ۳ صبح برگزار شد!

متاسفانه در این بلبشو تنها چیزی که مهم نیست، حال و روز تماشاگر بینواست. فکرش را بکنید هزار کیلومتر راه را طی کرده اید، کلی هزینه کرده اید، برای برگشت بلیت هواپیما گرفته اید تا روز بعد روزه تان به اشکال نخورد و بتوانید در محل کار خود حاضر شوید اما همه چیز به یکباره بهم بریزد و مجبور شوید دست خالی به خانه برگردید... حالا با بلاتکلیفی، ناراحتی و عصبانیت ورزشگاه را به مقصد خود ترک کرده اید که می شنوید مهمترین فوتبال دنیا(!)، فینال جام حذفی ایران با وجود تاخیر فراوان و اتفاقات عجیب و غریبش در حال برگزاری است!

حالا خودتان را جای چنین تماشاگری بگذارید. اصلا مگر کسی می تواند در چنین شرایطی از کوره در نرود؟ آنها هرچه بگویند و هرکار بکنند حق دارند تا به هر نحوی اعتراضشان را بروز دهند و تنها چیزی که شاید، شاید کمی آرامشان کند خبر استعفای دسته جمعی مسئولان برگزار کننده فینال جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ فوتبال ایران است. این فوتبالدوستان خشمگین به برکناری یک نفر، آن هم اجرا کننده اوامر بالادستی اکتفا نمی کنند و منتظر خداحافظی همیشگی آقایان بی کفایت از فوتبال کشور هستند. لطفا بیش از این روی اعصاب مردم راه نروید و با جان آنها بازی نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      خودشونن میدونن دارن چیکارمیکنن مافیای لنگ . ب لجن کشیدن فوتبالو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو کار و زندگی نداری همیشه اینجایی

    • بدون نام

      عرضه جادادن به تماشاچی ندارید!استعفادهید

    • علللللی ش

      اینا همه برنامه ریزی شده بود تا تمرکز پرسپولیس رو به هم بزنن که تا حدودی هم موفق بودن میخواستند هر جور شده. قهرمانی رو به داماش هدیه کنن و بعد های های به ریش مون بخندن ولی باز هم تیرشون به سنگ خورد .....

      پاسخ ها

      • بی نام

        تو خوبی برادر بازم هوچی گری تا دیروز می گفتیدت قانون 50پنجاه باید رعایت بشه دیشب حتی ده درصدم به تیم حریف ندادیتد و اصلا به حسابشون نیاوردیدت اینجام هوادارای سپاهان بود اینهمه بی نظمی و خسارت به بار اوردیدت بس کنید این بی عدالتی و

    • نور

      برادر من هم رفت ورزشگاه اونم از عصر،اما بدون دیدن بازی برگشت

    • احمدی

      خیلی وقته که اینها باید می رفتند.اما لابی های پیش پردمانع است.گفتند ساکت رفت.ویلموس که آمد ساکت بودش.اینها درآمد دادند.ولکن هم نیستن.سفرهای خارجی ،پول خوب،تفریح خارج و....من وتو هم بودیم ولکن نبودیم.

    • بدون نام

      حاکم شهری که مرغابی بود -بر سر آن شهر رسوائی بود*

    • بدون نام

      این فوتبال لحن است

    • بدون نام

      اصلا چیز مهمی نبود!؟ اینفدر مردم تو صف گوشت مرغ شکر وغیره ساعتها متتظر بودن که دو ساعت تاخیر عادی است تازه خیلی هم با کلاس بود !!

    • بدون نام

      خاک بر سر این مملکت با این مسئولاش

    • بدون نام

      لکه ننگ تا ابد بر پیشانی وزیر
      فدارسیون رنگی خواهد ماند.

      پاسخ ها

      • حمید

        وزیر فدراسیون؟؟؟؟؟ کیسه ها همینقدر از فوتبال حالیشونه

    • حمید زرتشت

      دروغگویی و فریب مردم همیشه بدیهی ترین روش مدیریت در این چهار دهه گذشته بوده و هست و خواهد بود به طوریکه کل دنیا ما رو به عنوان مردمی فریبکار و دروغگو میشناسن.

    • مهدی ترابی سنج

      بی شرفی که سه روز مونده به بازی سوپر جام نتیجه رو اعلام میکنه اونجا نمی گفت این وظیفه من نیست پست فطرت

    • سجاد

      ای کاش به همین راحتی بی لیاقتی مسئولان ورزش کشور رو گفتین سایر مسئولان در سایر سمت های دیگه م زیر سوال ببرین چون اونا بسیار بی لیاقتتر از مسئولای فوتبالن

    • علیرضا

      با سلام میدونم که این پست رو اپلود نمیکنید
      الان سه ساله لیگ و حذفی افتضاحه اون از افتضاح طارمی اونم از بیراوند اونم از تیم حکومتی دست های پشت پرده امییر قلعه نویی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمانی میارک
        بقیه حرفها مال سوزش شدید است . آب بریز عزیزم نسوزی !!!!

    • pouyar

      ایکاش توو این مملکت صد تا مثل حاجی پور ممدیرعامل داماش داشتیم که مثل یه مرد واقعی پشت طرفداراش وایستاد

    • مهرداد

      فدراسیون بی ستاره

    • حمید چاو

      تا موقعی که فدراسیون دست اصفهانی ها باشه فوتبال سروسامان نمی گیره
      تازه تیم پرسپولیس جه گناهی کرده؟ مسئولین برگزاری بازی مقصر اصلی هستند چون جایگاهی برای تیم داماش مشخص نکرده بودند من خودم تو ورزشگاه بودم بیش از ۶۰ هزار نفر با بلیط و بدون بلیط به ورزشگاه هجوم آورده بودند که همه طرفدار تیم سرورتون بودند

    • بدون نام

      حقیر مثل لنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج