adexo3
۸۷۰۸۸۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

نورافکن بازیکن ۱۰۰میلیونی استقلال

هافبک جوان استقلال با حداقل پرداختی در نیم فصل دوم برای آبی ها بازی کرد.

ورزش سه: امید نورافکن فصل گذشته در ازای پرداخت ۵۰ هزار دلار به عنوان رضایت نامه از استقلال جدا شد و به باشگاه شارلوا بلژیک پیوست.

این بازیکن اما بعد از پشت سر گذاشتن نیم فصل ناموفق در شارلوا در نیم فصل دوم به استقلال برگشت و نیم فصل به صورت قرضی در جمع آبی پوشان حضور داشت.

بعد از حضور نورافکن در استقلال علی خطیر معاون ورزشی باشگاه در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد باشگاه دقیقا همان پولی که بابت رضایت نامه این بازیکن دریافت کرده بود را به خودش پرداخت کرد تا حاضر شود نیم فصل برای آبی ها بازی کند.

نکته عجیب اینکه قرارداد نورافکن برای نیم فصل دوم ۵۰۰ میلیون تومان بود ولی او با پایان لیگ هجدهم تنها ۱۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرد و با این شرایط این بازیکن هزینه زیادی روی دست باشگاه نگذاشته است.

قرار است مدیربرنامه های نورافکن ظرف دو سه روز آینده جلسه ای با مدیران باشگاه شارلوا برگزار کند تا مشخص شود آیا این بازیکن همچنان باید به حضورش در این تیم ادامه بدهد یا می تواند قراردادش را با استقلال دائمی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sa

      واقعا دارن یکی یکی ازبازیکنان خوب استقلال میرم ولی کسی هیچی نمیگه آقایان خطیروفتحی لطفا بااین اوضاع باشگاه منحل کنید بهتر تافصل بعد بازی کنیم بریم دسته یک شرم آوره

    • بدون نام

      پنجاه هزار دلار زیاده
      بازیکن های ما هزار دلار هم نمی ارزن
      حالا واسه اون پنجاه هزار دلار باید برید از اون تیم کسب اجازه کنید؟!

    • محمودی ارشد

      به نظرمن استقلال هیچ وقت استقلال دوران فرهادوفرزادوبرهانی وعنایتی ونوازی ومنصوریان علیرضاوسیاوش اکبرپورومحمودفکری جباری یدالله اکبری و......غیره نخواهدشدبایدجوان گرایی شودتابه نتیجه خوب برسندومربی خارجی نمیخواهدبازیکن خارجی درحدمامه تیام وجانواریوبخرید

    • محمودی ارشد

      واقعانورافکن فقط خطاکاروسط زمین درگیری زیادوخرابکارواینوبگم مابازیکنان خوبی دراستقلال داشتیم ولی به خاطرپول ازایران رفتندووقتی پابه سن شدندخودشان رادوباره به استقلال چسپاندندمثال منتظری وکاوه رضایی وامیدابراهیمی وروزبه که درحال رفتنندباباجون یه قرون کمتردرکشورخودوافتخارایرانی وازخانه دورنبودن بهتراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج