۸۷۵۵۷۵
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

مصطفوی: برانکو را از ایران فراری دادند

داریوش مصطفوی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو دوست داشت خودش را به پرسپولیس بچسباند، اما مسئولان باشگاه با رفتارشان او را دفع کردند.

خبرگزاری تسنیم: داریوش مصطفوی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضور این مربی در تیم الاهلی عربستان اظهار داشت: هر اتفاقی که باعث جدایی برانکو شده، حاصل مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه باید این مسئله را مدیریت می‌کردند، اما تا همین چند هفته پیش هیچ‌کس درباره برانکو صحبت نمی‌کرد و اینکه او چه گرفتاری‌هایی دارد. همه می‌دانیم که برانکو آدم نجیبی است، اما او در عین نجیب بودن, حرفه‌ای است و حق و حقوقش را می‌خواهد.

برانکو دوست داشت خودش را به پرسپولیس بچسباند اما با رفتارشان او را دفع کردند

وی ادامه داد: هیچ وقت ندیدم که اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل باشگاه با برانکو یک نشست خبری بگذارند و بگویند که چه گره‌هایی برای ادامه همکاری وجود دارد. نمی‌شود که برانکو مدام جام بیاورد و نتیجه بگیرد، آن وقت گرفتاری‌ها را چه کسی باید حل کند؟ تمام این اتفاقات باعث می‌شود که برانکو از باشگاه برود.

وقتی شما به کارها را رسیدگی نمی‌کنید, این می‌شود که برانکو نیز عکس‌العمل نشان می‌دهد. این قانون جذب و دفع است. برانکو خیلی علاقه داشت که خودش را به پرسپولیس بچسباند، اما مسئولان باشگاه با رفتارشان او را دفع کردند. رفتار باشگاه نشان می‌داد که دنبال پرداخت حقوق برانکو نیست.

وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به پرسپولیس کمک کرده است

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقش وزارت ورزش در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزیر در ظاهر صاحب این دو باشگاه است، اما در عمل از یک آدم معمولی هم کمتر به پرسپولیس یا استقلال کمک می‌کند. او ‌حتی اندازه یک هوادار هم کمک نکرده است. هواداران نمره ۱۰ می‌گیرند، اما نمره وزیر دو است.

تا کی می‌خواهید پشت برانکو پنهان شوید و کمبودها را به هواداران نشان ندهید؟

وی اضافه کرد: همین دیروز خواندم که عرب گفته بود صد درصد برانکو ماندنی است. کسی که این حرف را می‌زند نشان می‌دهد که فوتبال را نمی‌شناسد. تا کی می‌خواهید پشت برانکو قرار بگیرید و کمبودها و حقیقت را به هواداران نشان ندهید؟ تا کی برانکو کار کند و به خودش صدمه بزند تا آقایان پشت او پنهان شوند؟

برانکو مرد بزرگی بود که ما او را از دست دادیم و دیگر نمی‌توانیم این موضوع را پیگیری کنیم یا بگوییم که به باشگاه برگردد. باید قبول کنیم که کشورهای عربی در حوزه مدیریت فوتبال کاردان‌تر از ما هستند. ما فقط می‌گوییم که ۸۰ میلیون جمعیت داریم، اما آیا برای این جمعیت یک استادیوم خوب داریم؟! در این مملکت ما فقط اهل تبلیغ هستیم و عمل نمی‌کنیم. ۶۰ رئیس جمهور به ایران آمده و تنها دغدغه‌ای که آنها نداشته‌اند, ورزش بوده است.

برانکو دیگر نمی‌‌تواند برگردد و در چشم هواداران نگاه کند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس, یادآور شد: مدیران باشگاه پرسپولیس الان به جای اینکه مدام بگویند برانکو را برمی‌گردانیم, بگویند که ما چرا پول نداشتیم و چرا به باشگاه بودجه مناسب داده نشده است. به دنبال این باشند که چرا تلویزیون یک ریال به باشگاه‌ها پرداخت نکرده است؟

تلویزیون برنامه‌های رنگارنگ برای فوتبال درست می‌کند، اما چرا به باشگاه‌ها حق‌شان را پرداخت نمی‌کند تا الان مربی‌شان سر از الاهلی و عربستان در نیاورد؟ برانکو رفته است و با این اتفاقاتی که رخ داده دیگر نمی‌تواند برگردد و در چشم هواداران نگاه کند. باید جدایی برانکو از پرسپولیس را قبول کنیم و پذیریم که خودمان با رفتار و نوع مدیریت‌مان برانکو را فراری دادیم.

افرادی مدیرعامل استقلال و پرسپولیس می‌شوند که به بالا وصل هستند

وی تأکید کرد: وزارت ورزش صاحب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و برای آنها مدیرو اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌کند، اما ببینید چه نام‌هایی در هیئت مدیره‌ها شنیده می‌شود. هر چند بعضی از افراد معروف حضور دارند، اما آنها نیز نمی‌تواند قوی کار کنند. امیدوارم در سیستم مدیریت ورزشی ما تجدیدنظر شود. در حال حاضر افرادی مدیرعامل باشگاه‌ها می‌شوند که به بالا وصل هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم لنگی هم کیسه نماد لنگ پولیسه

      هر جا میگفتند حجازی، مصطفوی حسود میگفت نه، چطور میگی وزیر به لنگ کمک نکرده، چقدر شماها دروغ میگویید خدا امثال شما را بین مردم زیاد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برانکو بیواد که حتی یک کلمه انگلیسی نمیدانست با حمایت های دلالان پدوفسور قالب کردن و فقط او یک دلالا آماتور بود فو نباید دحتی یک فرون بدهند..واقعا در مقایسه با کیروش بزرگ حتی یکهزام کیروش هم نبود.قهرمان سه جام در ایران
        ضعیفتدین تیم آسیا شناخته شد.

      • پرسپولیسی دوآتیشه

        دوست عزیزحسودموندم چی روانکارمیکنی؟هت تریک قهرمانی رو؛دبل قهرمانی توجام حذفی رو؟نایب قهرمانی توجام باشگاههای آسیارو؟قهرمانی سوپرجام رو؟اینهمه افتخارروکدوم مربی داخلی یاخارجی واسه کدوم تیم کشورمون آورده؟ضمناًچطوربخودت اجازه میدی درمورد مربی بزرگی مثل برانکوقضاوت کنی؟کدوم مربی یابازیکن داخلی یاخارجی رومیشناسی که انقدرباشخصیت باشه که باشگاه طبق قراردادعمل نکنه ومطالباتشونده امادرعین حال کارشوادامه بده وقهرمانی های پی درپی بیاره؟همین بازیکنان ومربیهای داخلی خودمون مگه کم بودن که یه کم طلبشون ازباشگاه دیرشده سرتمرین نرفتن وشکایتم کردن؟؟!!بنظرمن باتموم احترامی که برای تمام مربیان وبازیکنان باشرف وباغیرت قائلم برانکومحجوب ترین صبورترین وقابل احترام ترین مربیه که فوتبال وورزش مابخودش دیده.چقدرصبوری کرد چندبارنامه زدبه مدیران باشگاه پرسپولیس امامحل ندادن فکرکردن برانکومی مومنه. اماقافل ازاینکه باشگاههای دیگه بخصوص عربها توکمینش بودن که تیزشکارش کنن.حالاکه طبق قرارداد باشگاه مطالباتشو نداده اونم منتظرنمونده ورفته الاهلی جرم که نکرده خطاوقصورمسئولین پرسپولیسوبه پای برانکوننویسید.من که دیگه نه بازیهای پرسپولیسونگاه میکنم نه حمایت.ازشماهم میخوام این باشگاه ومدیران بیشعوروبیخیالوتحریم کنیدماهم بایدمثل برانکو تنها شون بذاریم تابفهمن یه من ماست چقدرکره داره. اینا تو توهمن

      • بدون نام

        پرسپولیسی دوآتیشه دبل قهرمانی توجام حذفی کی اتفاق افتاده که هیچکس ندیده ونشنیده

    • بدون نام

      صد در صد
      مرگ بر خائنین

      پاسخ ها

      • سعید

        متاسفانه با گرفتن آزمایش دوپینگ در لیگ ایران ،عرصه برای این مربی بزرگ تنگ شد

      • پرسپولیسی دوآتیشه

        آقاسعیدنفهمیدم منظورت ازطرح این موضوع چیه؟بازیکنان پرسپولیس دوپینگ کردن؟اگه منظورت اینه که عیب نداره داداش حالتومیدونم هت تریک قهرمانی لیگ ودبل قهرمانی توجام حذفی وقهرمامی سوپرجام ونایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاو....والله خسته شدیم ازاین همه مقام وقهرمانی ...!!!!نمیدونم طرفدارکدوم تیمی امادرک میکنم حالتو.....

      • بدون نام

        آقایاخانم پرسپولیسی دوآتیشه شایدبازیکنهای پرسپولیس دوپینگ نکرده باشن امابدون شک تویه چیزی مصرف کردی که فکرمیکنی پرسپولیس توجام حذفی دبل کرده

    • بدون نام

      رفت ب درک کم از حق مردم تو کیسش ریخت؟

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی دوآتیشه

        تاکورشودهرآنکه نتوانددید.حقشه نوش جانش البته کامل ندادن اماهمشوازحلقوم فوتبال ایران درمیاره. رانتی کهتوفوتبال ماهست هیچ جای دنیا نیست بروببین چه زدوبندایی هست دلال بازی هاو...بعدکسی روکه اینهمه افتخارواسه پرسپولیس آورده چشم نداری بروبمیرحسود هرگزنیاسود.....بدختای حسودچشم نداریدببینید قهرمانیای پی درپی پرسپولیس رو....

      • بدون نام

        رفت که کیسه نفسه راحتی بکشه....

    • بدون نام

      هییت مدیره موز خور و مدیر عامل ماموریت خودرا در تضعیف پرسپولیس به خوبی انجام دادن چطور باشگاه با این همه مقام پول مربی موفقشو پرداخت نکرده لعنت به کاشانی

    • بدون نام

      به عنوان یه استقلالی با حرف هات موافقم وزیر دولت نابود کرده دو باشگاه رو بعد از چندین سال یه تیم ایرانی رفت فینال آسیا دیگه امکان اینکه تیمی بتونه بره خیلی کم هستش

    • بدون نام

      باشه بهش میگم ....خخخخخخ...مگه شاه بوده

    • هم لنگ و هم کیسه نماد پرسپولیسه

      آره لنگی جان آره وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به لنگ کمک کرده سه سال بابای من جام رو بهش داد.
      تیم لنگ با پشتوانه ی مردم و هوادارانش و وزارت جام میگرفت
      امسال هم اگه مردِ بگیره اونوقته که بهش میگن تیمِ مردمی نه تیم وزارت.
      آره وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به لنگ کمک کرده سه سال بابای من جام رو بهش داد.

    • هم لنگ و هم کیسه نماد پرسپولیسه

      آره لنگی جان آره وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به لنگ کمک کرده سه سال بابای من جام رو بهش داد.
      تیم لنگ با پشتوانه ی مردم و هوادارانش و وزارت جام میگرفت
      امسال هم اگه مردِ بگیره اونوقته که بهش میگن تیمِ مردمی نه تیم وزارت.
      آره وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به لنگ کمک کرده سه سال بابای من جام رو بهش داد.

    • بدون نام

      به درک چطور وقتی کیروش و فراری دادند زر نمیزدید؟

    • بدون نام

      بابا این برانکو را ول کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج