جاباما
۸۷۷۲۴۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

جباری: جوانی بی‌تجربه در نقل و انتقالات استقلال دخیل است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که نباید در نقل و انتقالات بازیکنان مقابل هواداران قرار گیرند و باید در آرامش به توافق رسید.

ایسنا: علی جباری، پیشکسوت استقلال درباره حضور استراماچونی در استقلال اظهار کرد: استراماچونی به خاطر اینکه مربی‌ای سطح بالاست، می‌تواند به استقلال کمک کند تا به موفقیت برسد. البته او در حد عالی نیست ولی در حدی بالاست که یک گزینه خوب برای هدایت استقلال محسوب شود. البته موفقیت او، مشروط بر داشتن ابزارهای لازم است و استراماچونی به تنهایی نمی‌تواند کار بزرگی کند. در حال حاضر هم هواداران خواستار کسب نتیجه هستند که نیازمند داشتن ابزارهای در حد استقلال است.

او درباره ارزیابی‌اش از عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: در نقل و انتقالات باشگاه افراد جوانی دخیل هستند که تجربه کافی ندارند. انتخاب بازیکنان برای باشگاهی مانند استقلال خیلی مهم است و بازیکنانی که جذب می‌شوند باید در حد و اندازه‌های استقلال و تاج باشند. بازیکن معمولی به درد استقلال نمی‌خورد و عملکرد باشگاه تاکنون این موضوع را نشان داده است. در مورد بازیکنانی که استقلال با آن‌ها به توافق رسیده کارشناسی صورت نگرفته که دلیل آن سپردن کار به جوانانی است که مشورت هم نمی‌کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود باشگاه به جای منتشر کردن مصاحبه تند از سوی خطیر، در آرامش موضوع حسینی و غفوری را حل می‌کرد، گفت: من معتقد هستم که همه مسائل را باید در آرامش حل کرد. اگر قرار باشد که بازیکنان مقابل هواداران قرار بگیرند، جز ضرر چیزی برای استقلال ندارد. حسینی و غفوری هم بازیکنان استقلال هستند و طبعاً در فصل نقل وانتقالات با پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های دیگر روبرو می‌شوند ولی با توجه به اینکه آن‌ها متعلق به استقلال و تاج هستند باید در آرامش آن‌ها را حفظ کنند.

جباری درباره مراسم معارفه استراماچونی که با حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال و اصحاب رسانه برگزار شد، بیان کرد: مسلماً در این مراسم حق پیشکسوتان استقلال مقابل استراماچونی ادا نشد و مراسم در حدی بود که یک مربی را معرفی کنند. جایگاه و مقام پیشکسوتان این نبود که با آن‌ها در مراسم معارفه چنان برخورد شود.

او در پایان گفت: من معتقدم که مدیران استقلال باید به پیشکسوتان بزرگش احترام بگذارد و نظر کارشناسی آن‌ها را بخواهد و به نظر یکی، دو نفر بسنده نکند. آن‌ها می‌توانند از بازیکنان بزرگ استقلال مشورت بگیرند که چنین اتفاقی همان‌طور که خود افراد گفتند، تاکنون اتفاق نیفتاده است. با همه این مشکلات، ما تاجی و استقلالی هستیم و برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم که حداقل امسال نتیجه بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن

      دمت گرم جباری سلطان واقعی خودتی ،، با کلاسی و عوام نیستی ،، نه اون سلطان چلوکباب لنگیا علی دمبه خخخخخ

      پاسخ ها

      • سیامک

        خخخخخخخ دمت گرم

      • a

        تیمی که سلطانش این باشه خدا عاقبت این تیم را بخیربیاره رده ی پنجم و چهارم هم از سرش زیادی است.نگاه به شکل و شمایل سلطانشان بکنید مثل اصغری معتاداست

    • پارسوماش

      کیسه کشا همه چیزشون تقلبیه از دوتا ستارشون تا سلطان فیک شون بمیرد که خدا فقط خلقتون کرده واسه خنده ما پرسپولیسها خدایا این سوژهای خنده رو از ما نگیر قسم ت میدم ب جون فتل بنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتل بنگی بود
        امانوروزی اوردوس کرد

      • پارسوماش

        کوچولو شما جفت اسطورتون عملی بودن حجازی و بقول خودتون پدر تیمتون منصور عملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج