۸۸۰۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پانادیچ: ماجرای من و پرسپولیس به رقم قرارداد نرسید

یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار مسئولین این باشگاه گفت: کاملا مشخص بود که آنها برای حضور گزینه دیگری برنامه ریزی کرده اند و اصلا ماجرای ما به رقم قرارداد نرسید.

خبرگزاری ایرنا: یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار مسئولین این باشگاه گفت: کاملا مشخص بود که آنها برای حضور گزینه دیگری برنامه ریزی کرده اند و اصلا ماجرای ما به رقم قرارداد نرسید.

آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس پیش از انتخاب گابریل کالدرون بود.

این مربی که چند ماه پیش هدایت تیم «ان کی کرشکو» اسلوونی را بر عهده گرفته بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس گفت: من حاضر بودم تا به استانبول بروم. حتی به فرودگاه هم رفتم و در اتاق انتظار برای پرواز بودم اما رفتار چندان مناسبی را از سوی مسئولان پرسپولیس ندیدم.

وی افزود: کاملاً مشخص بود که آنها برای یک گزینه دیگر برنامه ریزی کرده‌اند و به همین خاطر به استانبول نرفتم. برای بار دوم هم که برای من بلیت ارسال کردند، بلیت پرواز ساعت ۲۰:۱۵ به استانبول، ساعت ۲۰:۲۰ از سوی مسئولان پرسپولیس به دست من رسید که واقعاً جالب بود.

این مربی کروات در مورد اینکه گفته می‌شود حضور وی در پرسپولیس به خاطر قیمت بالای پیشنهادی این مربی لغو شده است، گفت: این یک دروغ بزرگ است. ماجرای من و پرسپولیس اصلاً به قیمت دادن نرسید. چرا که مشخص بود مسئولان پرسپولیس برنامه خودشان را داشتند.

آندره پانادیچ اضافه کرد: من امیدوارم بودم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و همچنین برنامه‌های خوبی را تدوین کرده بودم. من پرسپولیس را همیشه دوست دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ننگ بر عرب ، کاشانی و خلیلی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج