۸۸۹۵۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: چرا زمان شروع لیگ را اعلام نمی‌کنند؟

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به این تیم ضعیف است.

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: پنجمین هفته از دوران آماده‌سازی را هم پشت سر گذاشتیم. اردویی را هم در شهر بروجرد داشتیم و یک بازی دوستانه نیز در این اردو انجام دادیم. دور جدید تمرینات ما از روز یکشنبه آغاز خواهد شد و روز چهارشنبه هم با پرسپولیس یک دیدار دوستانه انجام می‌دهیم.

وی درباره تفاوت‌های پیکان با تیم فصل گذشته تصریح کرد: نسبت به سال گذشته ۱۴ بازیکن از تیم ما رفتند و هشت یا ۹ بازیکن جدید هم جذب کردیم. تلاش ما این بود که نفرات خوبی را به تیم اضافه کنیم و امیدوارم در فصل جدید، شرایط خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

فرکی: چرا زمان شروع لیگ را اعلام نمی‌کنند؟

سرمربی پیکان در مورد نامشخص بودن زمان شروع مسابقات لیگ برتر به تسنیم گفت: این موضوع و نیز قرعه‌کشی مسابقات تبدیل به یک چالش شده است و نمی‌دانیم چرا زمان شروع لیگ را اعلام نمی‌کنند. ما نمی‌دانیم موضوع اصلی به ورزشگاه‌ها مربوط می‌شود یا اینکه بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و برخی مسائل دیگر در میان است. این شرایط اصلاً خوب نیست. متأسفانه قرعه‌کشی لیگ هم برگزار نمی‌شود تا تیم‌ها براساس قرعه‌کشی، بازی دوستانه انجام دهند. ما قرار است یک بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشیم، اما شاید در هفته اول با این تیم روبه‌رو شویم.

فرکی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال خواهان جذب ابوالفضل رزاق‌پور شده است، خاطرنشان کرد: این مسائل معمولاً با باشگاه هماهنگ می‌شود. باشگاه استقلال تا امروز درخواست رسمی در این زمینه ارائه نکرده است و ما هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها دنبال کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی به جمع خودروسازان اضافه می‌شود یا خیر، اظهار داشت: ما 99 درصد تیم را بسته‌ایم و بعید است بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود. اگر ضرورتی داشت، قبل یا بعد از شروع لیگ در این زمینه اقدام می‌کنیم. تیم ما در حال حاضر تکمیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج