۸۹۰۱۳۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

رادوشوویچ: انتظار دارم شماره یک بعدی من باشم

دروازه‌بان دوم پرسپولیس که بحث ماندن یا رفتنش درنهایت خاتمه یافت و در جمع قرمزها ماندنی شد، امیدوار است درصورت جدایی بیرانوند تبدیل به سنگربان اصلی پرسپولیس شود، آن‌هم در روزهایی که بحث جدایی شماره یک قهرمان سه فصل اخیر فوتبال ایران همچنان مطرح است.

فرهیختگان: دروازه‌بان دوم پرسپولیس که بحث ماندن یا رفتنش درنهایت خاتمه یافت و در جمع قرمزها ماندنی شد، امیدوار است درصورت جدایی بیرانوند تبدیل به سنگربان اصلی پرسپولیس شود، آن‌هم در روزهایی که بحث جدایی شماره یک قهرمان سه فصل اخیر فوتبال ایران همچنان مطرح است. با تنها بازمانده کروات‌ها در پرسپولیس که همیشه ‌انگیزه بالا و اعتمادبه‌نفس خوبی دارد، درباره شرایط این روزهایش و پرسپولیس صحبت کردیم. گفت‌وگو با بوژیدار رادوشوویچ را در ادامه می‌خوانید.

بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در پرسپولیس ماندنی شدی، ماجرا چه بود؟

قبلا هم گفتم و بازهم تکرار می‌کنم من بازیکن پرسپولیس هستم. اینجا خانه دوم من است و واقعا از حضور در آن لذت می‌برم. قبلا سوءتفاهماتی درباره قراردادم وجود داشت که برطرف شد، حالا همه‌چیز خوب است.

خیلی‌ها می‌گفتند به‌خاطر جذب چند دروازه‌بان جوان، نفر بعدی که در لیست مازاد قرار می‌گیرد، تو هستی. احتمالا شرایط سختی را سپری کردی!

آنهایی که این خبرها را نوشته‌اند، بخشیده‌ام. مهم‌تر از هر چیزی نظر کالدرون و هواداران دوست‌داشتنی پرسپولیس است؛ آنهایی که از من حمایت می‌کنند و به من اعتماد دارند.

بازی خوبی مقابل نیروی زمینی پشت‌سر گذاشتید و به پیروزی پرگلی هم رسیدید. تو هم در تیم اصلی بازی کردی.

در هر بازی حتی اگر دوستانه باشد، سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام بدهم، دیروز هم این‌طور بود. مهم‌ترین مساله این است که این بازی‌های دوستانه قبل از آغاز فصل به ما کمک می‌کند آماده باشیم.

روی شروع مجدد به علیپور پاس بسیار خوبی دادی که می‌شد به گل تبدیل شود، اما موقعیت از دست رفت.

بله (می‌خندد) خیلی حیف شد و بدشانس بودیم. علی خوب زد، اما آن توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

زمزمه‌هایی وجود دارد مبنی‌بر اینکه بیرانوند از ایتالیا پیشنهادهایی دارد و ممکن است برود. نظر تو چیست؟

من و علی رابطه خوبی داریم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم، اما من از پیشنهادهای رسیده برای او، هیچ‌چیز نمی‌دانم. اگر پیشنهادی از اروپا رسیده باشد، هم برای باشگاه خوب است و هم برای علی. چه بماند و چه برود در هرصورت برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدت‌ها ذخیره بیرانوند بودی، با اینکه شرایط بدی هم نداشتی و هروقت درون دروازه پرسپولیس قرار گرفتی، عملکرد بدی نداشتی. این موضوع برای تو سخت و ناامید‌کننده نیست؟

من ناامید نیستم. علی بهترین دروازه‌بان ایران و آسیاست و در این چند سال همیشه روی فرم بوده و شگفت‌انگیز ظاهر شده است! مهم‌ترین نکته این است که ما از یکدیگر حمایت و در تمرینات تلاش کنیم که روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

درصورت جدایی بیرانوند می‌توانی شماره یک پرسپولیس باشی؟

سه فصل است منتظر فرصتی هستم. اگر علی برود، انتظار دارم شماره یک بعدی پرسپولیس باشم. می‌دانم شایستگی و توان آن را دارم و از مدت‌ها پیش منتظر فرصت هستم.

نظرت درباره مربیگری کالدر‌ون چیست؟

آقای کالدرون مربی بزرگی است؛ در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده و موفق هم بوده. ایشان با آرژانتین قهرمان جهان شده و ما می‌توانیم از او خیلی چیزها یاد بگیریم.

می‌توانید فصل آینده هم قهرمان شوید؟

ما پرسپولیس هستیم و در سال آینده هم برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم. من امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم، چون تیم خیلی قوی‌ای هستیم و توان تکرار قهرمانی‌ها را داریم.

پیامی برای هواداران پرسپولیس داری؟

می‌خواهم از آنها برای همه حمایت‌هایشان تشکر کنم. امیدوارم مثل همیشه به ما کمک کنند و با حمایت‌هایشان بازهم بتوانیم موفق عمل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین تسلا

      بعد رفتن دلال این بیچاره سرگردون شده

    • ایرانی

      رادوی دوست داشتنی!!!!!

    • بدون نام

      بله همه می دونند دلال کی بود شفر و پسرش چند بازیکن بنجل و مثل نیومایر و الحاجی گرو و منشاو ایسما و ... رو به تیم دربار و حکومت انداخت
      البته نوش جونش وقتی پول زیادی هزینه تیم دربار می شه چرا امثال شفر لفت و لیس نکنند

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      شماره یک نیمکت . و پول مفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج