adexo3
۸۹۱۴۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

مخالفت باشگاه پرسپولیس با تصمیم فدراسیون

باشگاه پرسپولیس با واگذاری بلیت فروشی بازی‌های خانگی این تیم به مجموعه ورزشی آزادی مخالفت کرد.

خبرگزاری مهر: شروع رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با توجه به عدم تجهیز ورزشگاه ها با تاخیر روبرو شده است. این مسابقات که قرار بود ۵ الی ۱۰ مرداد آغاز شود هنوز قرعه کشی نشده است تا همچنان زمان شروع بازی ها در ابهام باشد.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به درخواست نهادهای امنیتی کشور خواستار شماره گذاری صندلی ها، تجهیز دوربین های مدار بسته برای تشخیص چهره تماشاگران و نصب ورودی های مناسب برای حضور هواداران پس از تهیه بلیت الکترونیکی شد.

اتفاقی که هنوز در نیمی از ورزشگاه های لیگ برتری هم رخ نداده است تا شاهد برگزاری آن باشیم. از قرار معلوم تنها پنج ورزشگاه آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، امام رضا (ع) مشهد، فولاد آره نا اهواز و فولادشهر اصفهان توانسته اند مشکلات خود را مرتفع کنند اما برخی باشگاه ها برای فروش الکترونیکی بلیت های خود همچنان مشکل دارند.

مبحثی که سبب شد تا فدراسیون فوتبال در تصمیمی دور از انتظار اقدام به واگذاری بلیت فروشی باشگاه ها به برخی ورزشگاه ها کند. از این رو قرار شده تا بازی های پرسپولیس و استقلال تهران که در لیگ برتر نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد را باشگاه ها بلیت فروشی نکنند و این امر از طریق شرکتی دیگر انجام شود.

مساله ای که با مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس روبرو شده است. ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت خود را در میان گذاشته است و تمایلی به واگذاری بلیت فروشی بازی های خانگی این تیم به مجموعه ورزشی آزادی یا شرکت های طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال ندارد.

نکته جالب توجه اصرار فدراسیون فوتبال به واگذاری بلیت فروشی این دو باشگاه به شرکتی خصوصی دارد تا احتمال فروش بلیت های الکترونیکی بازهای پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم توسط خود باشگاه ها ضعیف تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • redboy

      پرسپــــــولیس سلطان ایــــــران
      هرچــــــــه پرسپولیـــــــس بگــــه

    • پرویز

      یکی از دلایل مهم عدم شروع لیگ بر می گردد به تهدید فیفا در خصوص حضور بانوان در مسابقات بقیه فاکتور ها و دلایل بهانه ای است برای مخفی نگه داشتن تهدید فیفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله دلایل اصلی یکی همین حضور بانوان است و دیگری شفاف سازی امور مالی و درآمدهای فوتبالی است که شامل خیلی موارد از قبیل جوایز و پاداشهای AFCحق پخش تلویزیونی درآمد بلیط فروشیها تبلیغات و خیلی از مراودات مالی که مشخص نیست کجا میروند است که سعی میشود پشت کمبود امکانات ورزشگاه مخفی شود وگرنه تجهیز ورزشگاه و VARکار چندان مشکلی نیست

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      همه میدونن پرسپولییییییس کثیفه ایرانه. تیم حکومتی و بی افتخار و حقیر ایرانه. مکتب تیمتو نگاه کن گذشتشو لنگی متوهم

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      اونی ک سلطان ایرانه و پرافتخارترین تیم ایرانه و توآسیا بزرگه سرورتون و تاج سرتونه. براساس آمار و تاریخ وجامها حرف بزن لنگی . توآسیا ی بار رفتین فینال و بدون گل زده جامو دادین کاشیما. راستی تاج ایران چن بار رفت فینال؟ چهاربار. چن بارقهرمان شده؟ دوبار. راستی دیدین ک ای اف سی دیروز سالگرد قهرمانی استقلالو تبریک گفت. خخخخخخ لنگی حقیرمتوهم

    • بدون نام

      راستی چرا هیچیک از تیمها دیگر هیچوقت با تصمیمات اینچنینی فدراسیون مشکلی ندارند و اعتراضی نمیکنند مخصوصا سه تیم استقلال سپاهان تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج