۸۹۱۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نیمار - PSG؛ خبری تلخ برای بارسلونا!

پاری سن ژرمن قصد دارد امروز برای آینده نیمار با وی به توافق برسد.

ورزش سه: با نزدیک شدن به هفته های پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، کم کم تکلیف ستاره های بزرگ در حال روشن شدن است و نیمار یکی از بازیکنانی است که هنوز در بورس اخبار قرار دارد. نشریه اسپورت مدعی شد لئوناردو، مدیر جدید پاری سن ژرمن در مورد آینده نیمار تصمیم جدیدی گرفته و قصد دارد امروز این تصمیم را با وی در خلال اردوی چین در میان بگذارد؛ توافقی دو طرفه برای ماندن ستاره برزیلی برای یک سال دیگر در پاریس و توافق برای جدایی در تابستان بعدی.

پاری سن ژرمن معتقد است در حال حاضر این بهترین راه حل است زیرا در این فرصت نه چندان زیاد زمانی برای توافق با بارسلونا و دیگر باشگاه ها برای فروش نیمار وجود ندارد و تابستان بعد آنها سر فرصت می توانند این معامله را نهایی کنند.

نیمار - PSG؛ خبری تلخ برای بارسلونا!

استراتژی PSG پایان دادن به موضوعی است که باعث کاهش اعتبار این باشگاه در هفته های اخیر شده است. آنها از علاقه نیمار برای ترک این تیم در تابستان امسال باخبر بوده و امیدوارند که با این بازیکن به یک راه حل مشترک برسند. لئوناردو می داند که در این شرایط یافتن جایگزین برای نیمار در بازار تابستانی بسیار دشوار خواهد بود و آنها می خواهند در روابط خود با این بازیکن دوباره تجدید نظر کنند؛ آنهم در شرایطی که هواداران دیگر علاقه ای به ماندن نیمار ندارند.

لئوناردو می داند بازگشت به شرایط عادی بسیار پیچیده خواهد بود، اما می خواهد آخرین تلاش خود امتحان کند. در صورتی که نیمار در موضع خود مبنی بر خروج سرسخت بماند، PSG موظف به مذاکره بوده تا بهترین شرایط را برای جدایی نیمار فراهم سازد.

اگرچه قصد نیمار همچنان جدایی است و طی دو ماه اخیر بارها این خواسته را تکرار کرده، اما باشگاه فرانسوی معتقد است این مقطع فرصت خوبی برای جدایی این بازیکن نیست. تا ساعتی دیگر جلسه ای بین لئوناردو و ستاره 27 ساله برزیلی برگزار می شود و پاری سن ژرمن امیدوار است خروجی این جلسه نزدیک به اهداف آنها باشد؛ حفظ ستاره برزیلی برای یک فصل دیگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آناجوون

      سلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        س عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج