adexo3
۸۹۱۹۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چوب حراج لیورپول به میراث باشگاه؛ ملوود فروخته شد

باشگاه لیورپول انگلیس در بین اعتراض هوادارانش، کمپ تمرینی ملوود که یکی از میراث باشگاه محسوب می‌شد را به فروش رساند تا مجموعه‌ای جدید را بنا کند.

مدال: باشگاه لیورپول انگلیس در بین اعتراض هوادارانش، کمپ تمرینی ملوود که یکی از میراث باشگاه محسوب می‌شد را به فروش رساند تا مجموعه‌ای جدید را بنا کند.

باشگاه لیورپول در آستانه فروش «ملوود» کمپ تمرینی تاریخی خود قرار دارد، اقدامی که خشم هواداران این تیم را برانگیخته است. ملوود بیش از ۶۰ سال است که محل تمرین تیم بوده و مانند ورزشگاه «آنفیلد» بخش مهمی از تاریخ باشگاه محسوب می‌شود.

البته فروش ملوود تصمیم باشگاه بوده تا با انتقال تمرینات تیم اصلی به «کرکبی» - محل تمرینات تیم‌های پایه - تمام تیم‌های باشگاه در یک مکان تمرین کنند. در همین راستا مجموعه جدیدی برای تیم نخست در حال ساخت است و لیورپول برای شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ به آن منتقل خواهد شد.

هزینه ساخت این مجموعه جدید ۵۰ میلیون پوند خواهد بود و مالکان باشگاه آن را برعهده گرفته‌اند. بخشی از این مبلغ هم با فروش ملوود تامین شده که گفته می‌شود این مبلغ ۱۰ میلیون پوند است.

موسسه Torus مالک جدید ملوود خواهد بود و با مردم محلی صحبت‌هایی داشته که چگونه یک میراث برای لیورپول در این محل شکل دهند و آن را حفظ کنند. سران لیورپول هم مذاکره با Torus را نسبت به گزینه‌های تبلیغاتی دیگر بهتر دیدند.

جالب است بدانید که سازمان فوتسال بریتانیا هم قصد خرید این مجموعه را داشت تا از امکانات ورزشی آن بهره گیرد اما مذاکرات طولانی دو طرف به نتیجه نرسید تا در نهایت Torus تنها خریدار واقعی باقی بماند.

اما فروش ملوود موجب ناراحتی هواداران و مردم محلی شده است. در همین راستا کمپینی به نام «Save Melwood» به معنای «از ملوود محافظت کنید» به راه افتاده اما تلاش آنها تا این لحظه به نتیجه دلخواه نرسیده است.

در این بین لیورپول عمق ناراحتی هوادارانش را درک کرده و سعی دارد این جابجایی را بی‌خسارت انجام دهد.

«اندی هیوز» از سران سرخ‌پوشان مرسی‌ساید در همین باره می‌گوید: «امروز نقطه عطف بزرگ دیگری در این پروژه عظیم بود. گرچه اعلام فروش ملوود غم‌انگیز و سخت است زیرا در تاریخ باشگاه اهمیت فراوانی دارد اما این کمپ قدیمی و البته کوچک است و پاسخگوی جاه طلبی‌های باشگاه نیست.

دو سال است پروژه جدیدی را شروع کرده‌ایم و از همه کسانی که در آن دخیل بوده‌اند، خصوصا مردم محله وست‌دربی تشکر می‌کنم. تمام پول فروش ملوود برای ساخت محل تمرین جدید در کرکبی هزینه می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج