۸۹۲۵۱۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: اسدی دو برابر سقف ما پول می‌خواست

امیر قلعه نویی می گوید برای سپاهان تیمی درست کرده که حداقل ۴،۵ سال تاریخ مصرف دارد.

ورزش سه: روز گذشته سپاهان برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک برابر این تیم متوقف شد. امیرقلعه نویی سرمربی طلایی پوشان پس از پایان این مسابقه در مورد بازی گفت: اینجا سپاهان است و همیشه بین قطب‌های فوتبال ایران بوده است. البته به غیر از دو سه سال گذشته که شرایط خوبی نداشت، اما همان موقع هم از سپاهان انتظارهای زیادی وجود داشت و الان این انتظارها دوچندان شده است. در سپاهان همیشه هواداران قهرمانی و شرایط خوب می‌خواهند.

قلعه نویی حرف هایش را ادامه داد و بیان کرد: سپاهان بهتر از سال‌های گذشته‌ای شده که در این تیم مربیگری می‌کردم است. اما تا لیگ شروع نشود نمی‌توان پیش‌بینی کرد. باید یک سوم از لیگ سپری شود تا عیار تیم‌ها مشخص شود و برای پیش‌بینی زود است، اما من به این سپاهان امیدوارم.

از قلعه نویی در مورد حضور اسدی در باشگاه سپاهان پرسیده شد و اینکه چرا توافق با این بازیکن که پیش‌تر در سپاهان به میدان می رفت، حاصل نشد. سرمربی سپاهان توضیح داد: با آقای اسدی مذاکراتی انجام دادیم، اما رقمی که اعلام شد دو برابر سقف خرید سپاهان بود. ما چارچوب مالی داریم و همین الان نیز نصف بعضی از تیم‌ها هزینه نکردیم؛ به عنوان نمونه اسدی وقتی مبلغ بالایی گفت از سوی سپاهان این مبلغ تایید نشد. ما برای یک بازیکن چارچوب و شیرازه تیم خود را از لحاظ مالی خراب نمی‌کنیم. بارها اعلام کردیم باشگاه می‌تواند قراردادهای خود را اعلام کند و کادر فنی نیز این کار را انجام می‌دهد. همچنان ضرورت خرید دو بازیکن در دو پست وجود دارد.

سوال بعدی از قلعه نویی در مورد تعویق لیگ بود. او ضمن اشاره به این موضوع که این تعویق به ضرر تیمش خواهد بود، افزود: تیم سپاهان سر زمانی که قبلا به تیم‌ها اعلام شده‌بود کار خود را آغاز کرد و با برگزاری دو اردو و یارگیری کافی خود را برای ۱۰ مرداد آماده کرد. بی‌شک وقتی بازیکن و مربی بلاتکلیف باشند از لحاظ روحی و روانی دچار مشکلاتی می‌شود؛ سپاهان با برگزاری مسابقات تدارکاتی خود را برای بازی‌های لیگ آماده می‌کند. امیدواریم هرچه زودتر تکلیف باشگاه‌ها مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص آینده سازی و جوانگرایی‌اش در سپاهان اظهار کرد:بازیکنانی که سپاهان خریده است، می‌تواند به این تیم در آینده کمک کنند؛ من آینده سازی که برای سپاهان انجام داده‌ام را در سایر تیم‌ها از جمله تراکتور و استقلال هم اجرا کردم و بازیکنانی نظیر سردار آزمون، اکبر ایمانی، حسن جعفری، محمدرضا حسینی، امید نورافکن، محسن کریمی به فوتبال ایران دادم. اگر می‌خواستیم نتیجه‌گرا باشیم یک تیم دو سه ساله می‌بستیم اما الان بر خلاف این دید کوتاه مدت یک تیم مدعی ایجاد کردیم که تیم دوم آن هم قوی است. یک تیم برای سپاهان درست کردم که ۵-۴ سال تاریخ مصرف دارد.

سپاهان پس از شش پیروزی در نهایت در یک بازی دوستانه به تساوی دست یافت. قلعه نویی در رابطه با این موضوع می گوید: گل‌گهر تیم بسیار خوبی نشان داد و از طرفی بازیکنان تیم سپاهان نیز روز گذشته ۵-۴‌ ساعت بازی تدارکاتی و تمرین داشتند و بسیار خسته بودند. در فوتبال همیشه نمی‌توان برنده بود. اگر وقتی یک گل جلو بودیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه را با پیروزی همراه کنیم و از طرفی در بازی سه چهار بازیکن اصلی ما نبودند و با حضور این بازیکنان روند سپاهان بهتر خواهد شد.

سوال نهایی از قلعه نویی هم در مورد زمان عقد قرارداد رسمی شایان مصلح بود که او گفت: رسانه‌ها اجازه بدهند هرکس با باشگاه قرارداد بست و اعلام شد، از سوی رسانه‌ها منتشر شود ؛ الآن نامی را مطرح نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسدی کی هست که دوبرابرپول میخواست؟! باشگاه سپاهان باعث شده هر کی از تو خیابان بیاد ادعای فوتبالیست بودن بکنه و پول میلیاردی بخواد سپاهان و تراکتور پول مفت دارند و فوتبال رو به بیراهه میبرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال و پرسپولیس که دستشون تو جیب دولته . هزینه این دوتا تیم برابره با هزینه کل 14تیم دیگه لیگ برتر. یک قلم همین بدهکاری این دو تیم به بازیکنها و مربی های خارجی رو حساب کن.

    • بدون نام

      8میلیارد قراردادش با تراکتور هست دوستان قابل توجه یعنی تراکتور.باعث میشه تو.فوتبال ما که خصوصی هست اختلافات زیادی درست کنه مطمئنا همچین پولی برای یک بازیکن 23ساله که واقعا یک هافبک یه مقدار از معمولی بالاتر پول خیلی زیادی هست و حیف و میل و ضررش میره تو چشم تیم های دولتی که حسابرسی دولتی بر نحوه بستن قرارداد هاشون نظارت داره و من واقعا نگران هستم که استیل آذین 2 پرورش پیدا کنه و زنوزی تبدیل به حسین هدایتی 2 بشه و بازهم.سناریوی پول بیت المال و حبس 20 سال زندان

      پاسخ ها

      • امیر

        باشگاه تراکتور خصوصی است وهر چقدر هم خرج میکنه به خودش مربوط میشه از پول بیت المال نیست تیم های دولتی شما حساب رس داشتن این همه بدهی بالا آوردن کی می خوان خصوصی کنند قیمت بازیکن ها ومربی دوتیم دولتی رو دوباره نگاه کن بعد بیا نظر بده تنها اگه فهمیدی چقدر به برانکو بدهکار هستن برات کافیه در ضمن تیم استیل آذین بدون ریشه وطرفدار رو با باشگاه تراکتور که بالای پنجاه سال قدمت ونصف ایران طرف داره رو مقایسه نکن

      • امیر

        در مورد جناب آقای زنوزی هم میخای حرف بزنی بهتان نزن ایشون سالهاست صاحب چندین شرکت وکارخانه دار بزرگ وسرمایدار بزرگی که سرمایه گذاری های بین المللی میکنه ومقایسه اون با هدایتی خنده دار است مثل مقایسه تراکتور واستیل آذین

    • بدون نام

      پول مفت بدین شما اینارا گنده کردین

    • بدون نام

      تراکتور از پول بی زبون مردم داره میلیاردی هزینه میکنه ونتیجه هم نمیگیره

    • am

      خودتی

    • بدون نام

      بگو قرارداد خودت چقدر است راستش را بگو لابي باز

    • m.i.s

      قلعه نویی یطور میگه ما از این پولها نداریم که انگار بازیکن هاشو تو شانسی برده وبابتشون پول نداده.اونوقت که آقایی را شما خریدین کسی توانایی پرداختشو نداشت

      پاسخ ها

      • رضا

        قلعه نوعی هم اگه راست می فرمایند قیمت قرار داد خودش وچند بازیکن سپاهان رو اطلاع رسانی کنند

    • دکترر تاجی

      قلعه مرغی چقدر حرف مفت میزنی توکجا محمدرضا حسینی بزرگـ کردی.من دیت بوهه.محمدرضا حسینی یاوری برد فجرسپاسی ک خوب بازی کرد وبعذرفت ذوب اهن .وتوهیچ کاری نکردی برای سیذمحمد رضا.پس لطفن ب فکرمافیات باش اقای نیم فوتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج