۸۹۲۹۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کالدرون: حسینی کاپیتان اول پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتخاب «احمد نورالهی» به عنوان کاپیتان تیمش، گفت: «سیدجلال حسینی» کاپیتان اول تیم است و او بازیکن بسیار مهمی برای من به حساب می آید.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتخاب «احمد نورالهی» به عنوان کاپیتان تیمش، گفت: «سیدجلال حسینی» کاپیتان اول تیم است و او بازیکن بسیار مهمی برای من به حساب می آید.

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت تیمش، اظهار داشت: از وضعیت تیم راضی هستم و با حضور در بازی‌های دوستانه، شرایط بهتر می‌شود. با توانایی های بازیکنان به صورت کامل آشنا شدم و از وضعیت رفتار هواداران و سایر مسایل در ایران بسیار خوشحال هستم.

کالدرون: حسینی کاپیتان اول پرسپولیس است

وی در مورد منتفی شدن حضور مایگا در پرسپولیس اظهار داشت: پزشکان تیم اعلام کردند این بازیکن آمادگی لازم را ندارد و باید فکر دیگری کنیم. مدیرعامل تیم باید ظرف ۴۸ ساعت آینده در این خصوص راهکاری پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب نورالهی به عنوان کاپیتان تیمش، گفت: من چنین انتخابی نکردم و کاپیتان تیم حسینی است و اگر او نتواند بازی کند کاپیتان دوم را مشخص می کنیم.

وی تصریح کرد: دوست دارم حسینی کاپیتان تیم من باشد و برای تیم بازی کند، اما با توجه به مصدومیتی که دارد ممکن است مدتی نباشد. به همین دلیل نمی خواهم در خصوص بحث کاپیتان دوم حرف بزنم.

کالدرون در خصوص اینکه آیا حسینی در تاکتیک او جایی دارد یا خیر اظهار داشت: سید جلال یک بازیکن بسیار مهم برای من و پرسپولیس است و نمونه روحیه بالا و بازیکن حرفه ای است. البته سن او بالا است اما همانقدر هم با تجربه و حرفه ای است. سید جلال به ما شادی بسیار بیشتری می دهد اما نزدیک پایان دوران حرفه ای خود است.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: مدیرعامل با برخی گزینه ها در حال مذاکره است. سه گزینه مد نظر داریم که یکی از آنها برزیلی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ویژگی های مد نظر خود از بازیکنان را به مدیریت باشگاه دادم و نمی خواهم این بازیکن قرضی باشد. گزینه های خود را به باشگاه دادم اما آنها باید تصمیم بگیرند و کار را پیش ببرند.

کالدرون در مورد احتمال جدایی بازیکنی از پرسپولیس اظهار داشت: برای جذب بازیکن خارجی جا داریم و قرار نیست بازیکنی از جمع ما جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گالدرون به هر شکل شده سید به بازی های لیگ برسون حتا با دوپینگ چون سید سنش بالا است باید دوپینگ کند ورنه نمی توند بازی کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج