جاباما
۸۹۵۹۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: قبل از آغاز لیگ ریسک نمی‌کنیم

سرمربی تیم پیکان،‌ گفت: اتفاقاتی که روز گذشته در جریان بازی پیکان و استقلال از سوی علی دشتی رخ داد برازنده فوتبال ما نیست و بازیکنان باید مسائل حرفه‌ای را از خود آغاز کنند.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در خصوص بازی روز گذشته تیم‌های پیکان و استقلال که با برد تیم پیکان همراه بود، گفت: در بازی دیروز هر دو تیم به دنبال اهداف خود بودند و اولویت برای هر دو تیم پیگیری وضعیت خود بود هر چند که خوشبختانه بازی خوبی هم انجام شد و فکر می‌کنم در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. ما در مسیر خوبی حرکت می‌کنیم و در بازی دیروز هم مزد زحمات تلاش‌های این چند وقت را گرفتیم. خوشبختانه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از بازیکنانم بابت عملکرد خوبشان قدردانی می‌کنم.

وی درباره اتفاقاتی که در بازی روز گذشته رخ داد و علی دشتی بازیکن تیم استقلال با داور بازی درگیر شد، افزود: این مسائل برازنده فوتبال ما نیست هر چند که بازیکنان هم جایز‌الخطا هستند. از طرفی دشتی از بازیکنان خوب فوتبال ما است که در پارس جنوبی و سایپا عملکرد خوبی داشته اما به هر حال شرایط بازی در تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان به دلیل هوادارانی که دارند متفاوت است.

در این تیم‌ها دیگر نباید آزمون و خطا کرد هر چند که اتفاقات روز گذشته را می‌توان به حساب جوان بودن بازیکنان هم گذاشت. بازیکنان باید بیشتر خودشان را کنترل کنند و با مسائل احساسی برخورد نکنند چرا که وقتی صحبت از فوتبال حرفه‌ای می‌شود فقط نباید به امکانات و مبلغ قراردادها توجه کرد بلکه باید بازیکنان رفتارهای حرفه‌ای هم انجام دهند. آنها باید رفتار حرفه‌ای را از خود آغاز کنند و امیدوارم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ ندهد.

فرکی درباره اینکه آیا تیم پیکان باز هم بازی دوستانه برگزار می‌کند یا نه، تصریح کرد: اگر قرار باشد لیگ از اول مرداد آغاز شود به همین دلیل دیگر ریسک نخواهیم کرد و در این یک هفته بازی دوستانه برگزار نمی‌کنیم. البته ما ۹ بازی تدارکاتی در دوران آماده‌سازی برگزار کردیم و یک بازی درون تیمی هم انجام دادیم که حدود ۱۰ بازی دوستانه از اول تیر انجام دادیم و این می‌تواند تعداد خوبی برای بازی تدارکاتی باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره آغاز زمان لیگ که قرار است از ۳۱ مرداد آغاز شود، افزود: این اولین دوره‌ای بود که اینقدر دوران آماده‌سازی طولانی شد هر چند که علت آن هم مشخص است و همه می‌دانند اما ما فقط نمی‌توانیم به این مسأله اعتراض کنیم چرا که همه تیم‌ها درگیر این مسأله بودند. من تنها می‌توانم امیدوار باشم که این تأخیر بیشتر از حد نشود چرا که تیم‌ها در این شرایط آسیب بیشتری می‌بینند.

وی در مورد بازی با شهر خودرو در هفته اول لیگ برتر و اینکه با این تیم یک بازی تدارکاتی هم شهر قدس انجام دادید، گفت: به هر حال تیم‌های یحیی گل‌محمدی همیشه خوب بازی می‌کنند و تیم‌های او قابل احترام هستند. شهر خودرو با یحیی گل‌محمدی عملکرد خیلی خوبی داشت و حتی سهمیه آسیایی گرفت و ما خوشحالیم که با این تیم بازی می‌کنیم.

در دوران آماده‌سازی قبل از شروع فصل هم چون رقبا مشخص نبودند با شهر خودرو بازی کردیم و تا حدودی از این تیم شناخت هم به دست آوردیم اما به هر حال شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی در لیگ برتر تفاوت زیادی دارد و بازی ساده‌ای برای هر دو تیم نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج