۸۹۷۰۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دردسر جدید برانکو؛ سوما خواهان جدایی شد

براساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، بدنبال حل نشدن مشکل مابین عمر سوما مهاجم مطرح الاهلی و برانکو ایووانکوویچ سرمربی این تیم، ستاره سوریه ای خواهان جدایی از تیم عربستانی شد.

خبرگزاری ایرنا: براساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، بدنبال حل نشدن مشکل مابین عمر سوما مهاجم مطرح الاهلی و برانکو ایووانکوویچ سرمربی این تیم، ستاره سوریه ای خواهان جدایی از تیم عربستانی شد.

الریاضیه در گزارش خود نوشت: مطابق اظهارات منابع داخلی و موثق باشگاه، مشکل به وجود آمده مابین برانکو و سوما پیش از دیدار سه شنبه شب الاهلی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا همچنان به قوت خود باقی است.

این منابع تایید کرده اند که مدیران باشگاه در جلسه تمرینی روز گذشته موفق به مرتفع کردن مشکل نشده و قصد دارند بار دیگر برای پایان دادن به اختلافات امروز جلسه ای برگزار کنند.

این در حالی است که مهاجم سوریه ای پیشنهادی قابل توجه از سوی یکی از باشگاه های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و احتمال جدایی وی از الاهلی قوت گرفته است.

سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس که دومین بازی رسمی خود را در الاهلی تجربه می کرد، در حالی که تیمش در بازی برگشت مقابل الهلال به شدت نیاز به گل داشت بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن تیمش را نیمکت نشین کرد و در دقیقه ۷۰ او را به بازی فرستاد.

السوما نیز در واکنش به این تصمیم از کوره در رفت و پیش از ورود به میدان پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید؛ تصویری که بلافاصله در شبکه های مجازی دست به دست شد و واکنش های متفاوتی را از سوی هواداران به همراه داشت.

برانکو در دوران حضور در پرسپولیس به شدت نسبت به مسائل انضباطی وسواس به خرج می داد و چندین بازیکن را نیمکت نشین ساخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همت

      برانگو خودش میدونست که تو لیگ ایران سفارشات لازم میشه خبالش راحت بود امسال هم چونکه چند بازی آخر لیگ و حذفی دیگه آش خیلی شور شده بود گفت برم که از جام با پیک موتوری خبری نیست وگرنه آرزوهای زیادی داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج