۸۹۹۷۰۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چراغعلی: با اخراجم به ذوب‌آهن صدمه زدم

علیرضا چراغعلی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که اخراجش در دیدار برابر سایپا را در بازی‌های آینده جبران می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا چراغعلی با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در اکثر لحظات بازی ذوب‌آهن صاحب توپ و میدان بود. با اینکه گل اول را خورده بودیم، ولی اخراج من از زمین مسابقه به ذوب‌آهن صدمه زد و این موضوع باعث شد تا سایپا فشار زیادی روی دروازه ما بیاورد. متأسفانه آنها با این اتفاق روحیه گرفتند و دو گل زدند تا در نهایت برنده از زمین بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه بابت اخراج در این مسابقه به شدت ناراحت است، خاطر نشان کرد: اگر اخراج نمی‌شدم قطعاً شرایط فرق می‌کرد. من در آن صحنه می‌خواستم توپ را بزنم که بازیکن سایپا زودتر به توپ رسید و در نهایت من با آن بازیکن برخورد کردم. داور در آن صحنه قصد نداشت اخطار بدهد، ولی شلوغ‌کاری بازیکنان سایپا باعث شد تا کارت زرد دوم را بگیرم و از زمین مسابقه اخراج شوم. آقای منصوریان هم بعد از بازی به من گفت که لزومی نداشت در آن منطقه از زمین خطا کنم. مطمئن باشید این اتفاق را در بازی‌های آینده جبران خواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به برکناری سعید آذری از سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: مسائل مدیریتی به ما مربوط نمی‌شود و من نمی‌توانم حرف خاصی بزنم. فقط باید بگویم که آقای آذری در این باشگاه سال‌ها زحمت کشید و یک مدیر توانمند و کاربلد بود. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جوب

      پاسخ ها

      • منصور حجازی

        اقای تابش تورابخدا ابن قد به سرمربی روندهدهی

    • منصور حجازی

      مربی سپاهان مربی نژست چون هرجه بازیکن خوباست ازتیمهایدیکر میکیردوبه سپاهان میاورد بک چوب هم بالای سراین تیم بکذری بدنده میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج