۹۰۰۵۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: می‌توانستیم مقابل شهرخودرو بازنده نباشیم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌توانستیم مقابل شهرخودرو بازنده نباشیم، اما امیدوارم بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

خبرگزاری میزان: حسین فرکی در خصوص مراسم برترین‌های لیگ برتر هجدهم اظهار داشت: این مراسم به رسم هر سال این بار هم برگزار شد و به نظرم مراسم خوبی بود. از همین جا به تمام کسانی که موفق به کسب جایزه شدند یا کاندیدا‌ بودند تبریک می‌گویم چرا که آنها هم چیزی کم نداشتند. به سازمان لیگ هم بابت برگزاری این مراسم تبریک می‌گویم.

وی در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتبال مقابل تیم شهرخودرو گفت: ما کمی زمان نیاز داریم، چون این اولین بازی رسمی ما بعد از مدت‌ها بود. تغییرات زیادی داشتیم و سعی کردیم در دیدار‌های تدارکاتی تیم را هماهنگ کنیم. البته می‌توانستیم مقابل شهرخودرو بازنده نباشیم، اما امیدوارم بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد هدف تیمش در فصل جدید لیگ برتر تصریح کرد: هدف اصلی حضور موفق و درخشان در لیگ برتر است. ما سعی داریم نتایج خوبی کسب کنیم و جایگاه به مراتب بهتری نسبت به سال‌های پیش به دست بیاوریم.

فرکی در پایان درباره استانداردسازی ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: به نظرم این کار خوبی بود که از سوی مسئولان فوتبال کشور صورت گرفت و حتی باید زودتر از اینها انجام می‌شد. امیدوارم همه همکاری کنند تا شرایطی فراهم شود که کمتر در فوتبال شاهد مسائل حاشیه‌ای باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج