۹۰۰۶۱۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

داستان عجیب و غریب مهاجم جوان پرسپولیس

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هیچ تست دوپینگی از بازیکن جوان پرسپولیس نگرفته است.

خبرگزاری میزان، از یکی دو روز پیش بود که شایعه مثبت اعلام شدن تست دوپینگ احمدرضا احمدوند بازیکن جوان پرسپولیس مطرح شد.

بعد از این بود که شب گذشته احمدوند در فضای مجازی اعلام کرد که جواب تست دومش منفی بوده و محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس را به این متهم کرد که علیه او کارشکنی‌هایی انجام داده.

شب گذشته خلیلی در یک مصاحبه رسما اعلام کرد که، در تست اول احمدوند که در مرکز ایفمارک گرفته شده در خون او متادون وجود داشته و وقتی به احمدوند اعلام می‌شود باید روز بعد دوباره تست بدهد او امتناع می‌کند و ۴،۵ روز پس از آن دوباره تست خون می‌دهد که جواب تست دوم منفی بوده.

دکتر غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص اینکه آیا ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از احمدوند تست گرفته است گفت: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم، اگر هم چنین کاری انجام بدهیم باید جواب تست را به آزمایشگاه کلن بفرستیم و آنها به ما پاسخ بدهند. در صورت نیاز تست دوم گرفته می‌شود و دوباره به کلن فرستاده می‌شود که همین مسئله پروسه بلندمدت است و نمی‌شود در سه چهار روز اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم و باید ببینیم چه کسی این کار را کرده. هر آزمایشگاهی که تست گرفته خودش باشد پاسخ بدهد. بهتر بود که در این خصوص این چنین مصاحبه‌ها انجام نمی‌شد، چون هم بار حقوقی دارد و هم درست نیست.

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در یک آزمایش متادون در خون کسی باشد و بعد از سه، چهار روز با مصرف موادی خاص متادون از خون خارج شود تاکید کرد: پروسه خارج شدن متادون از خون خیلی بیشتر از سه چهار روز طول می‌کشد و به این زودی از خون خارج نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      آقای خلیلی خیلی نامردیه که با آبروی کسی بازی کردن چرا به ناحق داری آینده یه بازیکن می‌ریزی چرا آینده یک جوان میبری توکی هستی که تو رسانه عمومی مصاحبه میکنی که فلان بازیکن متادون مصرف کرده اگر باشگاه لنگ نمیخواد حق حقوق این بیچاره را نده خوب نده پس چرا جنابعالی مصاحبه میکنی ابرو بازیکن وخانواده بیچارش می‌بری چوب خدا صدا نداره همه مردم ایران میدونن مراحل اولیه تست دوپینگ به چه صورت هست اولا سازمان دوپینگ تست میگیره وبعد نمونه آزمایش فرستاده میشه کلن آلمان بعد چندماه بوسیله پیشرفته ترین دستگاه آزمایش میشه بعدش طبق آیین نامه فیفا بصورت محرمانه به باشگاه وبازیکن ابلاغ میشه

      پاسخ ها

      • ق مثل قشقایی ل مثل لنگی

        من استقلالی ام هرچند ازین بازیکن بدم میاد و حقش بوده اما کار خلیلی خیلی زشت بود ب نظر من‌باید از لنگ اخراج شه و پیروانی بیاد بهتره آبروی بازیکن رو بردن برابر با ایندشه

      • ایرانی اصل.

        کیسه اولابتوچه ثانیاوقتینظرت فقط رونویس مطلبه یعنی اینکه چیزی بارت نیس.ثالثابه تیم درپیتی کیسه ت برس که دا0ره به فنامیره.

    • بدون نام

      کارتون ضربه زدن به پرسپولیس هست ؟محسن خلیلی کل مطلب رو بیان کرده : بنا ی نگفتن بوده و احمدوند به بهانه باج و وادار کردن تیم به نگه داشتنش ! این تناقض خودشم تائید کرده که تست اول مثبت و تست دوم درست گفته ....اما بعداز یه هفته ؟؟؟؟بره برا تست بچه هم باشه میدونه که ۴۸ یا ۷۲ ساعت اثر نشون میده ؛اینو بندازید بیرون ....

    • بدون نام

      اقای خلیلی از خدا نمی ترسی که میخوای احمدوند بدبخت کنی اگه این بازیکن نمیخوای بگو نمیخوام پس چرا ابرو ایشون میبری لعنت به تو میخوای بازیکن بدبخت کنی لنگ

    • بدون نام

      شرمت باد آقای خلیلی خیلی بی وجدانی واسه پول دست به همه کارکثیف میزنی چرا با ابروی یک جوان وباشگاه پرسپولیس بازی کردی چقدرپول میخواستی که احمدوند بدبخت نتونست بدهد من احمدوند را درزمانی که نوجوانان بازی میکرد میشنلختم خانواده فقیرو مطلومی دارد بخدا قسم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج