۹۰۱۸۳۷
۳۵ نظر
۵۰۰۴
۳۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جباری: در این ۲ بازی چیزی از استراماچونی ندیدم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در ۲ بازی استقلال برابر ماشین‌سازی و فولاد چیزی از استراماچونی ندیده‌ام که قابل قبول باشد.

خبرگزاری تسنیم: علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار درباره توقف تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر,‌ اظهار داشت: متاسفانه این تیم در حد نام استقلال نیست. این تیم نسبت به بازی هفته قبل بهتر بازی کرد اما این استقلال هنوز خیلی کار دارد و در خطوط دفاع, هافبک و حمله بازیکن ندارد.

همیشه گفته‌ام که در این تیم باید ۳-۲ بازیکن بزرگ حضور داشته باشند اما الان در استقلال بازیکن بزرگ نیست و این نفرات نمی‌توانند جوابگوی نام بزرگ استقلال باشند.

در 2 بازی لیگ چیزی از استراماچونی ندیدم

وی ادامه داد: از عملکرد تیم در بازی با فولاد خیلی تاسف خوردم. در این بازی فقط از کناره‌ها سانتر کردیم و نمی‌دانم چرا استراماچونی که کارش را در استقلال خیلی زود هم آغاز کرد, این عملکرد را باید داشته باشد.

همانطور که گفتم در مقایسه با بازی قبل نسبتاً بهتر بودیم اما نمی‌شود که از اول تا آخر بازی مدام از کناره‌ها سانتر کنیم. من موافق این نیستم که سطح فوتبال ما این باشد که فقط بخواهیم از کناره‌ها سانتر کنیم. در این دو بازی چیزی از آقای مربی (استراماچونی) ندیده‌ام که قابل قبول باشد.

تا الان تیمی به نام استقلال در لیگ ندیده‌ایم

جباری تاکید کرد: تیمی که در بازی با فولاد به میدان رفت واقعاً‌ استقلال نبود. اصلا تا الان ما در لیگ تیمی به اسم استقلال ندیده‌ایم. این تیم بازیکنانی ندارد که از ابهت و نام استقلال دفاع کنند. تیم مهره‌های بزرگ می‌خواهد تا در زمین کار را برای استقلال دربیاورند ولی یک بازیکن که بتواند بازیسازی کند و خوب پاس بدهد، نداریم.

نبود مترجم، بهانه استراماچونی است

پیشکسوت استقلال درباره رفتار‌های تند استراماچونی گفت: در گذشته هم دیده بودیم که مربیانی آمده بودند و از اول مترجم نداشتند و بعد‌ها مترجم‌شان به تیم اضافه شده است. فکر می‌کنم این مسائل بهانه است و مترجم به تنهایی نمی‌تواند مشکل را حل کند. از ابتدا باید یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی قرار می‌گرفت تا از تیم و فضای فوتبال ایران شناخت داشته باشد, همانطور که برای شفر هم این اتفاق رخ داد و توانست در استقلال به نسبت نتیجه بگیرد.

اگر مربی دیکتاتور باشد بازیکن شرایط را تحمل نمی‌کند

وی خاطرنشان کرد: مربی باید با بازیکن طوری برخورد کند که بازیکن، هم از مربی ترس داشته باشد و هم به او اعتماد کند اما اگر قرار باشد مربی دیکتاتور باشد بازیکن این شرایط را تحمل نمی‌کند و با دو برخورد تیم از هم می‌پاشد.

وزیر هروقت هوس کند نگاهی به استقلال می‌اندازد اما مشکل پرسپولیس را سریع حل می‌کنند

جباری گفت: متاسفانه همه این مشکلات برمی‌گردد به تصمیمات وزارت ورزش که از قبل به ضرر استقلال بود و اکنون هم ادامه دارد. هیئت مدیره این باشگاه با این مشکلات و وضعیت هنوز دو بار دور هم جمع نشده‌اند.

اگر برای تیم قرمز (پرسپولیس) مشکلی به وجود بیاید سریعاً مشکل را حل می‌کنند اما وزیر هر وقت هوس می‌کند نگاهی به استقلال می‌کند. آرزو می‌کنم وضعیت طوری شود که این هوادار کمتر عصبانی شود. هواداران خیلی گناه دارند و نباید آنها را اذیت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیش تایی ها

      پیر خرفت وزیر دیگه چکارتون کنه اخه
      20تا بازیکن گرفتین
      شیخ 3 میلیونی گرفت براتون
      چونی 1/6 میلیونی
      چقدر رو دارین شما
      میبرین تاج برده میبازین مقصر وزیره
      چرا باید همه لیگ ب شما ببازه؟
      استرا تایم چوووونی خخخخخخ

      پاسخ ها

      • amir armani

        دقیقا ... همش بهانه ... بابا برید تیمتون رو درست کنید

      • بدون نام

        پیرو خرافات با این مهره ها نتوانستم مساوی کنیم .اصلا این دروازه بان قابل اطمینان نیست و نیز خط حمله ندارد و در خط دفاع ها خوب عمل کردند و ضد حمله همه ‌دفاع و خط میانی و حمله می مانند.از غیراز داود فغانی متاسفانه پیشکسوت شما و آقای مجیدی و رحمتی و.... فقط بخاطر منافع شخصی درست دارید استقلال را داغون کنید.خدایی اش هر کسی سر مربی شده چه خارجی کخ. شفر و یا ایرانی همه از این کثافت ها لطفا
        فقط پول مفت استقلال را تو جیب میزنند و بعنوان پیشکسوت خبر ساز میشود و از نظر فنی کمک نمی کنید.

    • بدون نام

      به گفته خودت هیت مدیره تون دوبار دور هم جمع نشدن خب این چ ربطی ب پرسپولیس داره؟؟؟؟

      شما همش بی عرضگی خودتون رو بندازید گردن این و اون ...

    • سی

      برو بابا باز رفتی رو دکل پرسپولیس. این همه بازیکن خرید استقلال وقتی تیم اسطوره نداره بزرگ نداره پیش کسوتشم بشی همین میشه دیگه .تا حالا دیدی سلطان پروین سلطان دایی وبقیه پیشکسوتا پرسپولیس از کیسه حرف بزنن

    • بدون نام

      پیر خرفت چرا چرت میگی
      همانطور که عرض کردی،،،، تیم بازیکن بزرگ و ستاره نداره
      چرا آخر گیر میدی به وزیر و تیم قرمز
      نیم نگاه و نیم رخ و تمام قد و 3 در 4 نداره

    • بدون نام

      شماها خجالت نمی‌کشید که اینهمه بهانه جویی میکنید. وزیر به اصطلاح پرسپولیسی که همه جوره هوای شمارو داره از کمک‌های میلیاردی و میلیون دلاری گرفته تا چیزهای دیگر گرفته همه همه الطاف وزارت ورزش بوده برای تیم استقلال. درحالیکه استقلال هزینه‌های آنچنانی می‌کند پرسپولیس دچار بیشترین مشکلات مالی. درحالی که تعداد تماشاگران پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است که به واسطه اپراتورهای تلفن همراه درآمد بیشتری باید نصیب پرسپولیس شود درحالیکه کاربرعکس شده و پولهای بی حساب و کتاب روانه باشگاه استقلال می‌شود با این حال بازهم همیشه طلبکار هستید وتا نتیجه نمی‌گیرید زمین و زمان را مقصر اصلی نشون می‌دهید. تا ضعف های مختلف و فنی تیم استقلال را بپوشانید. واقعا جای تاسف داره که شخصی با این جایگاه اینقدر مبتدیانه نظر می‌دهد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای وزیر لطفا پرسپولیس و استقلالو هر چه زودتر به بخش خصوصی واگذار کنید تا بهونه از دست طرفدارا و پیشکسوتهای استقلال گرفته بشه. آقای جباری به قول دوستمون شما کی دیدی دایی، گل‌محمدی، مهدوی‌کیا و سایر پیشکسوتهای پرسپولیس مثل شما وزیر و وکیل رو به استقلالی بودن یاسپاهانی بودن متهم کنن؟
        آقای جباری عزیز مربی خارجی به درد استقلال نمیخوره. به اصل خودتون برگردین. استراماچونی انقد بداخلاقه که فتحی جرات نمیکنه بهش اولتیماتوم بده.

    • مجید۶۶۶۶۶۶

      شعر نگو جبار سینگ تیم شما دقیقه ۹۵گل میخوره تقصیر وزیره ...

    • علی زمان

      خفه شو پیر مرد خرفت کجا وزیر هوای سرورت را داره نفهم

    • فردوسی

      خفه شو مردک تو میخوای با این حرفا تو دل کیسه کشا جا باز کنی بر همون چشمتو رو واقعیت بستی

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      ی باندمافیای فوتبالی نمیزارن نتیجه بگیره استقلال. نمونش بازی امروز ایقد وقت گرفت تاگل خورد و تاگل خورد سوتو زد

      پاسخ ها

      • بابک

        موندم اگه حاج فتل اون ستاره مسخره روتوپیرهن شمانمیزد شماباچی میخواستین بگین همون سالی که توجام چهارجانبه اول شدین توایران رفتین دسته دو ببین اون تیماچی بودن حقم دارین دلتون به چی خوش باشه آخه

    • ععلللیی

      ببخشید مگه قبلا تیمتون چه کار خاصی می‌کرد که الان نکرده؟
      شما الان 5ساله که زیر ما پرسپولیسی ها دست و پا می‌زنید

      پاسخ ها

      • دخی پرسپولیسی

        اینم اضافه کن به متنت که سهم شما از جام تو این پنج سال فقط یه موز بوده.......
        چطوری استرا تایم.........
        خخخخخختخخخخخ

    • latifmor

      میگم چطوره اول لیگ جام روبدن خدمت شما چرا بجای تلاش کردن تهمت میزنید وزیر پرسپولیسی بود اندازه تیمتون پول مفت به بازیکن مربی چرت میدادیم چرا نمیگین استقلال بجای رسیدن به مشکلات بازیکن های که رفتن دلارهای مفتش رو خرج کسایی مانند گرو.مایر یادیباته کرده بجای حرف زدن یکم همت کنید نمیدونم چرا هرکی توپ فوتبال رو دوبار لمس کرده نظرات چرت وپرتش روچاپ میکنیدشما تیم تون شده تفریگاه هرساله چندین بازیکن ولش میکنن میرن استقلال تیم نیست کسی بهش وفادار باش پشکسوتش که توباشی اقای جباری بیشتر از این انتظار داشتن از بازیکن ها الکی اقای وزیر چرا به داور ها نمیگن بازی شروع نشده ۳پنالتی وسه بازیکن حریف رواخراج کنه .تیمی که دروازه بانش برای فیکس شدن زیراب پیشکسوتش روبزنه همین

    • اصلان

      حرف حق وجباری زده سلطان کیسه کشا

    • بدون نام

      جبار ی ، تو همونی که تا دیروز ، مثل بچه ها اون شعار کلیشه ای "" تقصیر وزیره"" را میدادی ! چطور شد به آنی منتقد مربی شدی!!؟

    • بدون نام

      این تیم استقلال مربی اش اهل شلوغ کاریه در حد لیگ برتر نیست * دانش حرفه ای ندا ره ، اگر داشت نتیجه رو تو لحظات آخری حفظ میکرد چیکار داور داره حسینی هم مصدوم بازی درآورد نتونست بازی رو کنترل کنه سر تیم رو خودشون بریدند هیچ ربطی به داور نداره شلوغش هم نکنید ؛ تموم شد۵ امتیاز تو دوتا بازی از دست دادید ملیاردی خرج کردید ۱ امتیاز دارید

    • حامد.

      بازم اینا نتیجه نگرفتن سنتی و صنعتی رو قاطی کردن.
      بازم پرسپولیس.
      بازم وزیر.
      حالم ازتون بهم میخوره.

      پاسخ ها

      • قرمزته

        من نمیدونم کی اسم این را گذاشته سلطان بیشتر شبیه عملیهای شوش می مونه آخه یه چیز بگو خودت وقتی میخونی خندت نگیره دم مرگته خجالت بکش چقدر پررو هستید شما

    • امیر

      زرت و پرت نگو جباری جووون.کم میارین پرسپولیس را علم میکنین که .... آخی الهی ور بپرییین.... چقدر تمارض هاتووون را دوست داریم.

    • ali

      باز چرت و پرتای کیسه کشا شروع شد

    • پارساطولابی

      بازی اول گفتم استقلال باید برای سقوط نکردن بجنگد استقلال بازیکن نداره باای تفکرات اگه میانه جدول بمانیم خوبه ولی بترسید ازدربی که پرسپولیس اماده است ولی ما فعلا داریم الفبا میخونیم

    • نوذرفخری

      چرت میگی مردک

      پاسخ ها

      • پارساطولابی

        نوذ ر فخری چرت تومیگی مردک بی لیاقت استقلال هوادارانی مثل تو داشته باشه همین باختها با اختلاف کم غنیمت موقعی که مردک احمقی مثل توشیشه پستانک دهنش بود استقلالی بودم برو شیرتوبخور سرد نشه مای بی بی واست بفرستم نسوزی

    • ناشناس!

      آقای جباری فرافکنی نکن و هواداراتونو بخاطر نتایج ضعیف گول نزن استقلال شده کاروانسرا و به تعداد که دوست دارند بازیکن داخلی و خارجی می گیرن مربی خارجی هم که دارید دقیق بگید مشکل کجاست اگه بازیکن درست حسابیه که بابت دیاباته کلی پول دادید ولی وقتی نمی تونه و جو گیر شده وزیر بیاد براتون گل بزنه یا از گلتون دفاع کنه! عقل هم خوب چیزیه! اونا با خودت چکار کردند مثل سفر با سلام صلوات اوردنت روی شونه هاشون بعد پرتت کردند به ناکجا آباد!!!

    • بدون نام

      مگه کم بهتون پول دادند تا بازیکن بخرید؟؟؟؟؟مگه شوفر رو با حمایت وزیر برکنار نکردید با اون همه هزینه و حالا این مربی رو با حمایت و پول وزیر نیاوردید؟؟؟؟؟؟تیمتون تیم نیست چرا به پرسپولیس گیر میدید؟؟؟؟؟؟وقتیکه چشم بسته شانزده ،هفده تا بازیکن می‌خرید و کلا تیمتون رو شخم میزنید و تمام بازیکنهای کلیدی تیمتون رو میزارید برن به تیمهای دیگه و وزیر ورزش چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟تا کی میخواهید با این چس ناله ها باخت ها تون رو ماست مالی کنید؟؟؟؟؟؟

    • آدم

      برو بابا بی عرضگی خود را گردن دیگران نیاندازید،اینها بهانه گیری است،کل هزینه کردن کیسه چند برابر تیم های دیگه است، شما که زودتر هم مربی خارجی آوردید پس دیگه چه مرضیتونه

    • amir armani

      استقلالیها تا زمانی ک هی بهانه میارند و میگن وزیر پرسپولیسی هست وضعشون همینه ... کاملا مشخص این تیم داره از مدیریت ضعیف ضربه میخوره .... باید حسن روشن مدیر این تیم بشه .... من ب عنوان یک پرسپولیسی واقعا متاسفم که تیم رقیب ما انقدر ضعیف شده چون بودن رقیب خوب ک لیگ فایده نداره . پرسپولیس و استقلال بهم وابسته هستن

    • بدون نام

      سلام
      از افرادیکه توهین می کنند به آقای جباری
      می خواهم که ادب و نزاکت را رعایت کنند
      و بدون توهین نظر خودشان را بیان کنند

    • بابک

      خواهشن توتیم خودتون زوم کنید دهنتونوآب بکشیددرموردتیم پرسپولیس حرف میزنید با هوچی گری نمیتونیدنتیجه بگیرید هرسال کارتون همینه نتیجه نمیگیرین به زمینوزمان گیرمیدین یاوزیرمقصره یاداورنه اینکه توهربازی ده تاگل میزنین اون موقع همش درحال بمب ترکوندن بودید الان دیگه بازیکن بزرگ ندارید

    • بدون نام

      بیاید واقعیت همین اول قبول کنیم و گناه گردن دیگران تندازیم تا دیر نشده بفهمیم این مربی شاید بزرگ باشه ولی برا پول به استقلال اومده و مدیران فهمیدن دارن عصبانیش میکنن خودش بره

    • بدون نام

      تو هم به با این حرف زدنت به عنوان به اصطلاح یک پیشکسوت تررر زدی !

    • ایرانی اصل.

      پیرشدی وخرفت شدی.فکرمیکردم ازپیشکسوتهای باشعورکیسه ای اماهیچ شخصیت وشعوری نداری.اخه مردک توبااین سن وسالت خجالت نمیکشی اینطورراحت به وزیرمملکت انگ میزنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج