۹۰۲۴۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ویلموتس خطاب به سرمربیان: با هم قوی‌تریم

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست هم اندیشی با سرمربیان تیم های لیگ برتری تاکید کرد: با هم قوی‌تریم.

خبرگزاری ایرنا: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست هم اندیشی با سرمربیان تیم های لیگ برتری تاکید کرد: با هم قوی‌تریم.

نشست هم‌اندیشی مارک ویلموتس به همراه کادر فنی تیم ملی فوتبال با سرمربیان تیم های لیگ برتری عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

ویلموتس خطاب به سرمربیان: با هم قوی‌تریم

وی در این نشست خطاب به همکارانش گفت: خوش آمدید. ما ضرب المثلی داریم که می گوید با هم قوی تریم.

پیش از آغاز این نشست سرمربیان تیم های لیگ برتری ابتدا بازدیدی از موزه افتخارات مرکز ملی فوتبال داشته و از مجموعه «پک»، سالن فوتسال، ایفمارک، زمین‌های تمرین چمن یک و دو، زمین فوتبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی بازدید کردند.

نشست هم اندیشی مارک ویلموتس به همراه کادر فنی تیم ملی فوتبال با سرمربیان تیم های لیگ برتر پس از بازدید در سالن اجتماعات هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

گابریل کالدرون در این نشست هم‌اندیشی شرکت نداشت. خواکین، مربی پرسپولیس در این خصوص گفت: گابریل کالدرون به دلیل سفر به چین عذرخواهی کرد که نتوانست به این مراسم بیاید. با این حال پرسپولیس برای کمک به تیم ملی آماده است

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیگر غایب سرشناس این نشست هم‌اندیشی بود.

وینگو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان نیز در جلسه حضور نداشت.

سرمربیان تیم‌های لیگ برتری نظرات خود را به ویلموتس ارائه کردند.

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در این جلسه اظهار داشت: به فدراسیون فوتبال بابت ساختار بزرگی که ایجاد کرده است تبریک می گویم. این امکانات بهترین حمایت از تیم های ملی ایران است.

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم نیز گفت: از فدراسیون مهدی تاج جز این انتظار نمی رفت. امروز ورزشگاه‌ها تغییر کرده اند و امیدوارم تعاملات‌ تیم ملی و باشگاه‌ها ادامه پیدا کند.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان هم در این نشست تصریح کرد: با همه وجود برای کمک به فوتبال ایران‌ اعلام آمادگی می کنیم. به وحید هاشمیان تبریک می گویم و امیدوارم رئیس فدراسیون فوتبال بابت فشارها خسته نشود.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین بوشهر تصریح کرد:خوشحالم مارک ویلموتس در ایران است. بازی های تیم ملی نویدبخش بود و به ویلموتس بابت انتخاب هاشمیان‌ تبریک می گویم.

حسین فرکی سرمربی پیکان دیگر سخنران این نشست بود و اظهار داشت: از طرف باشگاه پیکان و بازیکنانم اعلام می کنم که برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و در راستای برنامه های سرمربی تیم ملی گام بر می داریم تا تیم ملی فوتبال موفق شود.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا نیز با بیان اینکه جوانترین‌ تیم لیگ هستیم، از سرمربی تیم ملی درخواست کرد اجازه حضور در تمرینات تیم ملی را بدهد.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل هنگ کنگ در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

مارک ویلموتس ۲۳ بازیکن را برای این مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

تیم ملی فوتبال ایران باید سه‌شنبه ۱۹ شهریور در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هنگ کنگ برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیر بده کارلو کی روش رو که مجموعه ایفمارک و پک رو برای ما یادگار گذاشت وگرنه الان می‌خواستیم کجا رو نشان ویلموتس ،استراماچونی ،کالدرون و دیگر مربیان خارجی بدیم !؟قبلش تیم ملی حتی زمین تمرین نداشت

    • گت‌ محل

      مهاجری چی‌ گقت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج