۹۰۷۸۵۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فرکی: موتور پیکان هر هفته گرم‎تر می‎شود

حسین فرکی، سرمربی پیکان گفت: تجربه من می‌گوید تغییر مربی هیچ اتفاق مثبتی در تیم‎ها حداقل در نیم فصل اول ایجاد نمی‎کند.

خبرگزاری میزان: حسین فرکی با اشاره به تساوی تیمش برابر شاهین شهرداری در بوشهر اظهار داشت: بازی خوبی برای هر دو تیم بود. این بازی نشان داد که حداقل تیم ما هفته به هفته بهتر می‎شود. اگر به روند پیکان نگاه کنید، ما در هفته دوم بهتر از هفته نخست بودیم برابر شاهین، بهتر از بازی با نساجی کار کردیم. موتور پیکان هر هفته گرم‎تر می‎شود.

وی افزود: در این دیدار، با اینکه خارج از خانه و در شهر بوشهر به میدان رفتیم، اما موقعیت‎های زیادی داشتیم که فقط یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. ما باید بتوانیم ضربات آخر را بهتر از این بزنیم. فوتبال همین است، وقتی موقعیت‎ها را از دست بدهیم، بدون شک گل می‎خوریم. گلی که دریافت کردیم هم، دقیقا برخلاف روند بازی بود. این بازی تمام شد و باید پرونده‎اش را ببندیم. از حالا باید به فکر بازی هفته چهارم مقابل ماشین‎سازی تبریز باشیم.

سرمربی پیکان در مورد مسائل حاشیه‎ای این دیدار و فشاری که روی سرمربی شاهین به وجود آمده، تصریح کرد: آن‌هایی که از عملکرد عبدالله ویسی انتقاد می‎کنند، این موضوع را در نظر بگیرند که ویسی چند ماه قبل شاهین را به لیگ برتر آورد. بالاخره زمان لازم است تا تیمی که از لیگ یک آمده با شرایط لیگ برتر کنار بیاید. با توجه به آنالیزی که ما از شاهین داشتیم، آن‌ها مقابل پیکان عملکرد بهتری نسبت به دیدار‌های قبلی خود داشتند.

فرکی در نهایت گفت: از طرف دیگر، تجربه من می‌گوید تغییر مربی هیچ اتفاق مثبتی در تیم‎ها حداقل در نیم فصل اول ایجاد نمی‎کند. این وضعیت شاید در یک فصل کامل با تغییرات عجولانه نیز ادامه یابد. در مورد شاهین باید بگویم این تیم نیاز به حمایت دارد. این تیم از نظر هوادار، شرایط خوبی دارد، ولی باید تقویت شود. شخصا دوست دارم شاهین در لیگ‎برتر بماند، چون مردم بوشهر دلخوشی زیادی ندارند. ۸ سال قبل با نفت تهران به این شهر سفر کردم، امروز و بعد از ۸ سال تغییر خاصی در این شهر نسبت به گذشته نمی‎بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقت واشر سر سیلندر نسوزونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج