۹۰۹۳۸۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: یکی از زشت‌ترین بازی‌هایمان بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در بازی با فولاد حرفی برای گرفتن نداشتیم.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو پس از شکست یک بر صفر خانگی این تیم برابر فولاد اظهار داشت: حرفی برای گرفتن در این بازی نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های ما بود. فکر کنم تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم. این تیم در همه جای زمین بهتر از ما بود و باید به آنها تبریک بگویم.

وی عنوان کرد: امروز روز ما نبود و روز بد ما بود. یکی از زشت‌ترین بازی‌هایی بود که تاکنون انجام داده بودیم. باید از این دیدار درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم و باید سریع برطرف کنیم. اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، همین نتیجه در همه بازی‌ها رقم خواهد خورد. باید تغییراتی در ترکیب‌مان داشته باشیم تا بتوانیم بازی بهتری انجام دهیم. حرفی نمی‌شود زد و جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که با توجه به حساسیت بازی استقبال خوبی کرده بودند، اما نتوانستیم آنها را شاد راهی منازل‌شان کنیم و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

گل‌محمدی: یکی از زشت‌ترین بازی‌هایمان بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره عدم تعویض بازیکنانی چون فرشاد فرجی تصریح کرد: بازیکنانی که به داخل زمین می‌روند، سعی می‌کنند بهترین نفرات باشند. همانطور که گفته بودم فرشاد محمدی‌مهر و آقاجانی‌پور مصدوم و به تازگی به تمرینات اضافه شده بودند. فرجی در بازی قبلی ما بهترین بازیکن زمین ما بود و دلیلی برای تغییر نداشتیم. بازیکنان ما از نظر کیفیتی زیاد با هم فرقی ندارند و فکر می‌کنم حریف ما امروز خوب عمل کرد. گل ساده‌ای خوردیم و از دفاع و دروازه‌بان ما بعید بود چنین گلی بخوریم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیمش با این شرایط در آسیا به مشکل خواهد خورد، خاطرنشان کرد: بودجه‌ای در اختیار داشتیم و اینطور نبود که دست‌مان برای گرفتن بازیکن باز باشد. تیم‌های دیگر با قیمت‌هایی بازیکن گرفتند که قابل مقایسه با ما نیست. مجبوریم به این بازیکنان تکیه کنیم و نیم فصل دوم فرصت داریم تیم‌مان را برای آسیا تقویت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتم زشتی سیرابی

      پاسخ ها

      • بددون نام

        بی ادب

      • بدون نام

        ادب که داره تواین مملکت موج میزنه بخصوص از جوونای الان که محبت و ادب همینطوری ازشون فوران میکنه!!!! شمام بهتره معلم ادبیات نباشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج